Metsässä keräämistä odottavat nyt mansi-, musti-, la-, puolu-, vatu- ja herukat. Myös karhun ja normaalit vatukat
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä metsään. Pelkään kärpäsiä, paarmaita, hyttysiä, hämähäkkejä ja matoja. En pysty.
Paarmaita. Ei jukoliste. Se kirjoitetaan paarmoja!
Eiks se ole paarmaita? Paarma paarmaita.
Kärpä- ja paarmaset. Myös ampijaiset. Joskus ne tekee pesän maahan.
Ei odota. Eivät ole vielä kypsiä.
Chat gpt vastasi: Kyllä, Espoossa on paarmoja. Paarmat ovat yleisiä koko Suomessa, ja niitä esiintyy myös Etelä-Suomessa, kuten Espoossa.
Mä en sit tiedä mistä se revis sen Espoon.
Eli molemmat on oikein: paarmoja ja paarmaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chat gpt sanoi: Marjat päätyvät kauppaan useita reittejä pitkin. Marjat voidaan poimia itse, ostaa suoraan viljelijältä tai poimijalta, tai ne voivat tulla suurempien yritysten kautta tukkumyyntiin ja edelleen kauppoihin.
Eli ne on ihan oikeita metsän marjoja kaupassa. Joku siis on koskenut näihin.
Ei ne metsästä tule. Näkeehän silmilläkin että paremmissa tai kyseenalaisissa oloissa kypsyneet.
Jep metsässä vapaasti kasvaneet mansit on kitukasvuisia verrattuna laitoksessa kasvatettuihin. Joitain ne laittaa niihin, että kasvaa isommiksi.
Vierailija kirjoitti:
Metsässähän on paarmeja, mäkäröjä, punkkeita ja muurahousuja!
Ja hämyheikkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se la alkuinen marja on?
Lakat tietty.
Lakat ovat suolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chat gpt sanoi: Marjat päätyvät kauppaan useita reittejä pitkin. Marjat voidaan poimia itse, ostaa suoraan viljelijältä tai poimijalta, tai ne voivat tulla suurempien yritysten kautta tukkumyyntiin ja edelleen kauppoihin.
Ei ne metsästä tule. Näkeehän silmilläkin että paremmissa tai kyseenalaisissa oloissa kypsyneet.
Jep metsässä vapaasti kasvaneet mansit on kitukasvuisia verrattuna laitoksessa kasvatettuihin. Joitain ne laittaa niihin, että kasvaa isommiksi.
Eli se siis on heimo? Kyse on ihmisistä? Koska mainitset laitokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se la alkuinen marja on?
Lakat tietty.
Lakat ovat suolla.
Ja suo on metsässä. Kaikki mikä on kaupungin, tai siis kehä 3:n ulkopuolella on metsää.
Miksi teet tällaisia idiootti aloituksia? Millainen ihminen haluaa esiintyä idioottina?
Mikä sun ongelma on? Onko ihan diagnoosi?
Olen kovasti koittanut merkkailla vanhoja apajia ÄLÄ TULE! -merkeillä.
Välillä olen joutunut tömpsyttelemään tulijat pois vaanimasta.
Mä en ole nauranut pitkään niin kuin nyt. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Chat gpt vastasi: Kyllä, Espoossa on paarmoja. Paarmat ovat yleisiä koko Suomessa, ja niitä esiintyy myös Etelä-Suomessa, kuten Espoossa.
Mä en sit tiedä mistä se revis sen Espoon.
Jos olet itse Espoossa niin se on jäljittänyt sun lokaation. Tämä on se Terminator-tulevaisuus, mistä on varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä metsään. Pelkään kärpäsiä, paarmaita, hyttysiä, hämähäkkejä ja matoja. En pysty.
Ja muistakaa. Metsässä voi tulla mies vastaan. Se on pahempi kuin karhu.😁
Nykyään voi tulla vastaan myös villi sika. Niidenkin populaatiot kasvaa ja on vaikeita metsästää.
Villisika. Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia idiootti aloituksia? Millainen ihminen haluaa esiintyä idioottina?
Mikä sun ongelma on? Onko ihan diagnoosi?
Sä olet itse idiootti. Mene sinne Karffien keskusteluun ja ole siellä toksinen. Täällä hassuttelee monta ihmistä. Sinä idiootti mene vi.......uuun.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä on myös karhut ja ilvekset.
po. ilveet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri lajiketta ainakin ovat.
Mun mielestä ihana aloitus ja rauhallista keskustelua. 🥰
Mä kysyn chat gptlta miten on. Paarmoja tai paarmaita. Eiks paarmot ole ne ketkä kittavat olutta kaupan edessä?