Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt hammaslääkärillä?

Vierailija
11.07.2025 |

Kuinka usein teidän mielestä on hyvä väli jos ei mtn erikoista oiretta? Aikuisilla siis.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 10 vuodessa. 

Vierailija
22/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ja kaikki hampaat tallella.Pesen kerran päivässä aamukaffen jälkeen.Pepsodent hymy!Mies 50 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa suuhygienistillä ja hammastarkastuksessa. Yksityisellä ja maksan kaiken itse. EN ole rikas. Olen pelkopotilas ja mulla oltava aina sama tuttu lääkäri, joka on aivan ihana. 

Vierailija
24/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa täällä gynekäyntejäni, lekureitani jne.

Ne menisi suoraan trållien E-fileen,

it is what it is. Reikiä/paikkoja yhä 0,

pidän tosi hyvää huolta leegoistani.

Vierailija
25/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kaupungin jonoon jono on 1,5 vuotta.

Päivystyksessä on tullut jonoon jonottaessa käytyä. Yks revitty hammas. Yks keskeneräinen juurihoito. Mut kun hammas tapettiin ja puolihammasta täys väliaikaista paikkaa. On toiminut 4 vuotta.

Mites teidän jonon jono.

Meillä ei yksityisellä ole jonoa.

Vierailija
26/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystyksessä on tullut jonoon jonottaessa käytyä. Yks revitty hammas. Yks keskeneräinen juurihoito. Mut kun hammas tapettiin ja puolihammasta täys väliaikaista paikkaa. On toiminut 4 vuotta.

Mites teidän jonon jono.

Suuhygienisti varaa aina seuraavan ajan about puolen vuoden päähän ja hammaslääkärin sitten taas sen aikataulun mukaan. SHG saattais olla muutaman kk jono jos nyt alkaisin varaamaan. 

Vierailija
27/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela korvaa vuosittaisen tarkastuksen, eli käyn hammaslääkärissä kerran vuodessa.

Taidat elää muutenkin yhteiskunnan tuella?

Ihan omillani tulen toimeen, vuosittainen tarkastus on jokaiselle Suomalaiselle korvattava etuus, ihan kelan sivuilta löydät asiasta  lisätietoa.

Kela korvaa sulle ilmeiseti osan (n. 30 €) yksityisellä käynnistä, tt-tukiasikkaalle kokonaan.

Vierailija
28/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites teidän jonon jono.

Suuhygienisti varaa aina seuraavan ajan about puolen vuoden päähän ja hammaslääkärin sitten taas sen aikataulun mukaan. SHG saattais olla muutaman kk jono jos nyt alkaisin varaamaan. 

... ja hammaslääkäristä en tiedä, päivystykseen oon aina päässyt nopeasti, ei ole särkyjä tai reikiä mutta muutaman kerran nyt lohkeama.  

Vierailija
29/29 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksityisellän 1 x vuosi ja tarvittaessa myös useammin. Olen käyttänyt samaa hammaslääkäriä jo 9- vuotta.