Omistatko/käytätkö lippistä? Naisille suunnattu kysymys :)
Käytän jossain retkillä lähinnä, on siis tuollainen jonkun amerikkalaisen urheilujoukkueen lippis
Kommentit (21)
Juu, hankin tänä kesänä. Haluan suojella otsaa enemmältä rypistymiseltä ja näen paremmin vastavaloon ajaessa.
omistan muutamankin, mutta pidän niitä harvoin, koska ne ei varjosta tarpeeksi, kun olen tällainen herkästi palava kalpea pohjoisen asukki. Käytän lierihattuja, kalastajanlakkeja yms.
Käytin joskus lapsena, mutta en enää aikuisena.
Kyllä mulla sellainen on jossakin kaapin perällä, mutta en käytä. Ensi kesän reissua varten pitää kyllä varmaan hommata sellainen.
Omistan montakin lippistä ja käytän. Lippa on tosi näppärä, ei häikäise silmiä kun ajan isoja koneita.
Joo, käytän suojaamaan auringolta. Lähinnä urheillessa ja pihatöissä
Maasto lippis telttailuun/kalastukseen.
Yes I do.
Käytän, ja sopii mun pärstään ja sporttitytön olemukseen hyvin. Käytä usein casual street päähineitä mutta myös Fedoraa, lierihattua, turbaania.. riippuu asukombosta.
//
Niinhän onkin sanottu (Coco Chanel?),
että todellinen tyyliniekka on mieltynyt päähineisiin.. Mene ja tiedä.
//
Mä tunnen asuni ikäänkuin 'vajaaksi' ilman kruunaavaa pääsomistetta.
En omista enkä käytä. Minusta ne on typerän näköisiä. Ei sopisi mun tyyliin muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes I do.
Käytän, ja sopii mun pärstään ja sporttitytön olemukseen hyvin. Käytä usein casual street päähineitä mutta myös Fedoraa, lierihattua, turbaania.. riippuu asukombosta.
//
//
Miksi kirjoitat noin typerästi joka lauseen eri riville ja tunget tekstiin jotakin täysin turhia kauttaviivoja? Todella ärsyttävä tuo sun tyyli.
Taitaa vaan vidduilla meille tyyliniekoille.
Aina löytyy lippis kaapista, joskus jopa läjä niitä, mutta nyt on liikaa tukkaa lippikselle.
Omistan ja käytän. Suojaa hyvin kasvoja auringon vaurioilta.
Tuo on hyvä silmälaseja käyttävälle, kun satelee vähän. Suuremmalla sateella sitten sadetakin huppu lisäksi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes I do.
//
//
'Miksi kirjoitat noin typerästi joka lauseen eri riville ja tunget tekstiin jotakin täysin turhia kauttaviivoja? Todella ärsyttävä tuo sun tyyli.'
//
Ei minun päänsärkyni sun kivestesi kolotukset eikä estrovajeesi.
Heitäpä voltti tai kaks. 🥳
//
Omistan kaksi mutta en käytä, heräteostoksia olleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes I do.
//
//
'Miksi kirjoitat noin typerästi joka lauseen eri riville ja tunget tekstiin jotakin täysin turhia kauttaviivoja? Todella ärsyttävä tuo sun tyyli.'
//
Ei minun päänsärkyni sun kivestesi kolotukset eikä estrovajeesi.
Heitäpä voltti tai kaks. 🥳
//
Sä voit vetää itsesi hir teen vajaaälyinen paskahousutrolli. Mulla ei naisena ole kiveksiä eikä ole mitään vajeita kuten sulla kusihousu on sun korvien välissä. Mä en voi sietää tuollaisia tyhmiä sekopäitä.
Kyllä omistan ja käytän töissä koko ajan.