Heka asunnonvaihtopörssin lopetus
Kylläpä heka nyt uutisen ilmoitti. Että asunnonvaihtop. Lopettaa. Itsekin vuosia sitten vaihtanut asunnon sitäkautta. Onneks ei nyt tarvetta vaihtaa. Mutta miten käy niille, joilla tarvetta vaihtaa edullisempaan. Tai pienenpään/isonmpaan? Voi että😬
Kommentit (2)
Voi noita Heka juttuja. Aikoinaan kun oli tarve vaihtaa 3h+k ja tarve olisi ollut 4-5h+k, koska 6 hlö ja neljä lasta oli isoilla ikäeroilla, niin iloisesti suosittelivat tuota vaihtopörssiä ja tottakai laitoin sinne ilmoituksen. Olin valmis muuttamaan ihan mihin vain, vaikka lapset koulussa ja päiväkodissa eli olisi pidentynyt matkakin.
Eipä tullut Hekalta, eikä vaihtopörssiltä mitään ehdotuksia. Joku soitti että haluanko vaihtaa ja hänellä 3h+k. Olin kyllä laittanut ilmoitukseen että minimihuonemäärä 4-5h, joten ööh miksi vaihtaisin. Noh kaikki ei niin skarppeja.
Joku soitti jostain Ruoholahden asunnosta, jonka vuokra oli naurettavan korkea ollakseen Ruoholahdesta kaupungin asunto. Olin katsonut tarkkaan etukäteen, missä on asuntoja millä vuokralla enkä ollut kuullutkaan tuosta osoitteesta ja tuollaisista vuokrista. Kuulosti melkein että oli pilasoitto. Noh,sanoin kyllä suoraan että mikä se tuollainen asunto on, kun ei ole ollut Hekan listauksessa.
Ihmettelin vaan, että eipä ollut nähtävästi tuolloin vuosina 2012-2016 monilla sitten tarvetta halvempaan ja pienempään kun ei tullut ehdotuksia. Kuitenkin oli paljon perheitä, jotka asuivat ylisuurissa asunnoissa, vaikka näyttivät olevan työttömiäkin. Kai niille tuolloin sitten maksettiin ne täysimääräisesti.
Heka asunnonvpörssi. Väärinymmärrys. Ei lopeta. On vaan tauolla. Sepä tästä.🙂👍