Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi voi. Hyvin alkanut painonpudotus mennyt tällä viikolla ihan penkin alle.

Vierailija
11.07.2025 |

Tullut syötyä jätskiä joka päivä ja kaiken huippuna tänään vielä sipsejä. Enkä ole tänään käynyt edes liikkumassa :(

Ei tän näin pitänyt mennä, voisko joku tsempata😞

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee takaiskuja. Joskus täytyy nauttia, ei voi aina olla herkuttelematta. Pitää vaan osata lopettaa.

Vierailija
2/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kuole että kerran herkuttelit nyt lopetat sen ns herkuttelun ja aloitat elämänmuutoksen ja ei herkkuja esim jädee joka päivä.

tsemppiä 🍀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää on vielä reilusti jäljellä, ei muuta kun reippaalle lenkille niin olo paranee. Voisitko syödä tuon jätskin sijaan vaikka jogurttia? Välillä sekin toki ok, mutta päivittäiseen käyttöön ei. 

Vierailija
4/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivää on vielä reilusti jäljellä, ei muuta kun reippaalle lenkille niin olo paranee. Voisitko syödä tuon jätskin sijaan vaikka jogurttia? Välillä sekin toki ok, mutta päivittäiseen käyttöön ei. 

Mulla oli kyllä ajatuksena pitää tänään ihan lepopäivä, olin eilen jotenkin ihan puhki kun olin nukkunut tosi huonosti. Menin sitten kuitenkin pyöräilemään ja pururadalle hölkkäilemään, väsähdin ihan kokonaan.. Joka paikkaa kolotti illalla, piti ottaa oikein särkylääke ennen nukkumaanmenoa. 

Vierailija
5/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelön kevyemmän korvikkeen saat kun teet sokeritonta marjarahkaa tai sekoitat keskenään hedelmäsosetta (Bonne) ja maitorahkaa ja pakastat ne mehujäämuotissa. 

Vierailija
6/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kannattaa sitten herkutella kunnolla, kun olet kerran alottanut. Keho pystyy sitomaan vain tietyn määrän energiaa kerralla.

Vierailija
7/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Yritän itsekin pudottaa muutamaa kiloa eikä ole ihan helppoa. 

Vierailija
8/8 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole syönyt vielä yhtään jäätelöä tänä kesänä. Tajusin juuri. Otan kyllä monta kertaa viikossa kotimatkalla suklaapatukan mukaan lähikaupasta.... Olen kyllä tehnytkin juuri 6-7 tuntia fyysistä työtä.