Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun en rusketu?

Vierailija
10.07.2025 |

Minulle kuittaillaan, oletko sairas, miksi olet aivan kalpea , etkö viihdy ulkona yms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoihin ämmiin ei enää edes rusketus tartu. Kuulun itse näihin, eli kokemusta on.

Kyllä tarttuu. Olen nähnyt ruskeita papuihoja.

Melaniini kumuloituu joillain ihmisillä ihoon, jolloin vanhana on vielä entistäkin ruskeampi.

Vierailija
22/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Gambiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole mitenkään kauhean muodikasta olla ruskettunut. Joten en ymmärrä miten tuollaista huomauttelua kannattaa edes noteerata

Vierailija
24/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö punaisia ja oransseja kasviksia. Minulla ne ainakin parantaa ihon väriä.

Vierailija
25/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoihin ämmiin ei enää edes rusketus tartu. Kuulun itse näihin, eli kokemusta on.

Melaniini kumuloituu joillain ihmisillä ihoon, jolloin vanhana on vielä entistäkin ruskeampi.

Oikeasti se muuttuu vanhemmiten läikikkääksi se "rusketus"  Anopilla on maksaläikkiä naama täynnä, sekä joka kesä melkein musta raita leuassa, missä on joskus ollut rusketusraita 

Vierailija
26/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti se muuttuu vanhemmiten läikikkääksi se "rusketus"  Anopilla on maksaläikkiä naama täynnä, sekä joka kesä melkein musta raita leuassa, missä on joskus ollut rusketusraita 

Maksaläiskät on eri asia. Mulla ja siskollani on tasainen pysyvä "rusketus" kasvoilla koko ajan. Olemme nelikymppisiä.

Vierailija
27/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruskettuminen oo tärkeää. En itse tavoittele rusketusta ja toivon vain jotta ihoni olisi terve ja kunnossa. Sama tietenkin teille muillekin. Ihoa ei kannata polttaa ainakaan.

Vierailija
28/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä ruskeita ja ei ole enää kun talvi lähestyy.

Ja nämä henkilöt ovat kesät ulkona auringossa.

Vierailija
29/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä ruskeita ja ei ole enää kun talvi lähestyy.

Ja nämä henkilöt ovat kesät ulkona auringossa.

Iho on pysyvästi tummempi enkä vietä juurikaan aikaa ulkona auringossa kesäisin.

Vierailija
30/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva suojakertoimella 50, koska riskisi saada ihosyöpä on ihotyyppisi takia (ei rusketu) muita korkeampi. Ja junttien huomautukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
32/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä parit suihkut väliin. Eiköhän se siitä. 

Vierailija
33/33 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaläiskät on eri asia. Mulla ja siskollani on tasainen pysyvä "rusketus" kasvoilla koko ajan. Olemme nelikymppisiä.

"Maksaläiskät on eri asia. Mulla ja siskollani on tasainen pysyvä "rusketus" kasvoilla koko ajan. Olemme nelikymppiä."

Teidän pohjoisiin geeneihin on sekoittunut jossain vaiheessa menneisyydessä jotain, joka "ruskettaa ihonne" kalpeuden ja punakkuuden sijaan. Ihon vaaleus on pitkä evolutiivinen sopeuma. Tummaihoiset näillä leveyksillämme kärsii pahoista/vakavista D-vitamiinin puutostiloista erosta johtuen. Terveydenhuoltosektorimme suurkuluttajat injektiomuotoisina saavina on tulokkaat, joilla sopeumaa ei ole. Tosin ei heillä ole myöskään syytä ruskettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä