Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vastuulle suhteessanne jää seksin ehdottaminen?

Vierailija
10.07.2025 |

Tekeekö toinen aina ehdotukset, vai onko tasa-arvoisesti kummankin vastuulla?

Jos et itse tee aloitteita, miksi et tee? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdottaa useimmin, koska yhteisessä seksissä mennään hänen halujensa mukaan, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Tyydytän mielelläni itseäni nauttien kullistani ja sen kermoista. Usein edgetän montakin tuntia ja nautin. Vaimon kanssa seksi on pikaisempaa, vaikkain yhtä nautinnollista. 

Vierailija
2/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina, koska.. mä oon aina halunnu enemmän ja joskus riittävän monesti kävi niin että yritin tehdä aloitteita, ihan suoraanki esim illalla vaan yhtäkkiä runkkasin kullin pystyyn no aina oli pää kipeä tai ei jaksa tai alko siitä huolimatta vain nukkumaan. Ei paljon tee mieli enää tehdä aloitteita. Nyt monta vuotta miehen halujen mukaan mikä ei oo ollenkaan riittävää. Mun halut kasvanut vuosi vuodelta ja mieheltä saan liian harvoin nopean huonolla esileikillä. No siitä seuraa se että mulla on muutama rakastaja jotka kaikki käy muhun ihan kuumana jokainen. Mun ei tarvitse tehdä mitään ku ne tasaisin väliajoin kysyy koska nähdään. Sitte vaan kattoo miten mulle onnistuu ja sitten nähdään. Kaikki tietää ettei ole ainoita ja kaks on parempiakin tuttuja. Kysyy aina ollaanko nyt nähty. Kerran pantu kimpassa, toista kertaa ei oo vielä saatu sovittua aikatauluja muuta kun erikseen näkemiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee nykyään aina silloin kun haluaa. Hänen ehdoillaan mennään. En viitsi itse enää tehdä aloitteita kun ihan joka kerta tulee pakit. Ei tule kuin paha mieli itselle. Olen siksi päättänyt suojella itseäni ja itsetuntoani varmalta torjunnalta.

Vierailija
4/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän sinkkuna mutta elän toiveissa, että vielä joskus ehdotuksen voisi kumpi vaan tehdä. - En pidä siitä täällä toisinaan esitetystä. että mies ei haluaisi tosissaan, jollei hän olisi se, joka aloitteen tekee. Ja tätä perusteella viittamalla johonkin alkukantaiseen miehen metsästysviettiin ja haluun saalistaa. (Ei nainen ole minulle riista eläin).

Vierailija
5/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat ehdottevat melko tasaisesti omien halujensa mukaan. Se kumpi pyytää saa päättää tyylin eli asennon ja tavan(normi seksiä, pikapano, sidontaleikit)  joten vähän jopa kilpaillaan kumpi ehtii pyytää ensin. Lisäksi meillä suostutaan aina toisen pyyntöön.

Vierailija
6/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää pitkää tikkua siitä kumpi ehdottaa.

Vierailija
7/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "ehdottaa" eli ottaa ohjat, en harrasta seksiä johon minun pitää tehdä aloite. Ja ennen kuin joku huomiotta nääntyvä mies pillastuu niin tämä on ollut avomiehelläni tiedossa siitä asti kun erehtyi deittiprofiilini lukaisemaan. Dynamiikka on sellainen mikä sopii molemmille. 

Vierailija
8/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi ulkoistaa vaikka tekoälylle

Vierailija
9/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kummankaan vastuulla ole, mutta useimmiten naisystäväni on se aloitteen tekijä. 

Hänellä on jollain tapaa pragmaattinen suhtautuminen aloitteen tekemiseen, joten sen takia varmaan ehtii aina ensin. Saatamme olla esim. ajamassa ruokakauppaan ja hän alkaa laskemaan, että jos ehtisimme takaisin kotiin siihen ja siihen aikaan, ehtisimme hyvin harrastaa seksiä ennen kuin aletaan grillaamaan. Toki sitten itse seksi on intohimoista mikä sekin tuo jännän kontrastin tuohon lähestymistapaan.

Vierailija
10/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa mietin, miksi  aina väitetään ettei naisset halua!

Ihan potaskaa. Näin meilläkin on, ja ollut aina. 

Vierailija
11/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa pitkässä parisuhteessani oli kaikissa sääntö: Seksiä/leikkejä on aina kun jompikumpi niin haluaa, eli ei kieltäydytä koskaan. Muistelen, että noin 50 vuoden ajalla, on kaunotar ehdottanut yhteensä noin 6 kertaa, sitä tulee noin yksi kerta kahdeksassa vuodessa. Minä olen "ehdottanut" kahdeksassa vuodessa noin 2928 kertaa.

Naisen libido on nuorena aikuisena (noin 20v) noin puolet miehen libidon vahvuudesta. Naisen libido sitten vähenee hieman kuukautiskierto kuukautiskierrolta, munien vähetessä, kunnes loppuu kokonaan kun munat on loppu.

Mutta, aivan samoin kuin parisuhdemarkkinoilla on miehen tehtävä lähestyä naista, tehdä seksuaalinen avaus naiselle, sekä ohjata sitten nainen hetekalle rakastelemaan, on parisuhteessa miehen tehtäväksi määräytynyt eroottisten puuhastelujen avausten tekeminen. Tämä järjestys on näin siksi että miehen tulee hetekalla olla jämäkästi toimintakykyinen, eikä niin ole jos nainen käskyttää.

Vierailija
12/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma menee niin, että kun minua alkaa panettaa muutaman päivän päästä edelliskerrasta, niin annan sen näkyä rouvalle. Toisin sanoen jään sänkyyn hyväilemään aamuerektiota tai runkkailen kevyesti ennen nukkumaanmenoa, lähettelen seksiviestejä hänelle päivän mittaan ja sitä rataa. Tätä kun jatkaa pari päivää, niin hänkin alkaa olla kypsä uuteen seksikertaan ja tekee sitten sen varsinaisen aloitteen kun on valmis (toteaa että tänä iltana voitaisiin paneskella, tai jotain muuta yhtä romanttista).

Vierailija
13/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä taas kerran raikui fémakonkiljahdus.

Vierailija
14/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmessa pitkässä parisuhteessani oli kaikissa sääntö: Seksiä/leikkejä on aina kun jompikumpi niin haluaa, eli ei kieltäydytä koskaan. Muistelen, että noin 50 vuoden ajalla, on kaunotar ehdottanut yhteensä noin 6 kertaa, sitä tulee noin yksi kerta kahdeksassa vuodessa. Minä olen "ehdottanut" kahdeksassa vuodessa noin 2928 kertaa.

Naisen libido on nuorena aikuisena (noin 20v) noin puolet miehen libidon vahvuudesta. Naisen libido sitten vähenee hieman kuukautiskierto kuukautiskierrolta, munien vähetessä, kunnes loppuu kokonaan kun munat on loppu.

Mutta, aivan samoin kuin parisuhdemarkkinoilla on miehen tehtävä lähestyä naista, tehdä seksuaalinen avaus naiselle, sekä ohjata sitten nainen hetekalle rakastelemaan, on parisuhteessa miehen tehtäväksi määräytynyt eroottisten puuhastelujen avausten tekeminen. Tämä järjestys on näin siksi että miehen tulee hetekalla olla jämäkästi toimintakykyinen, eikä niin ole jos nainen käskyttää.<

Puhut taas ihan paskaa ja yleistät. Tapasin vaimoni 18v ikäisenä ja nyt hän on 67v. Haluaa yhä edelleen viikoittain seksiä ja halut pysyneet aina siinä missä minullakin, eli haluttanut muutaman päivän välein. Vaimon halujen ja ehdotusten mukaan menty jo 25 vuotta, koska hän pystynyt paremmin tietämään ja säätämään halunsa ja menemisensä yms naisten vaivat. Minulle käynyt aina, enkä ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Toki pyrkinyt herättämään hänen halujaan osoittamalla halujani ja pillun tarvetta. 

Vierailija
15/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyytää joka haluaa nussia!

Vierailija
16/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein minä. olen himokkaampi. Välillä olen sanonut miehelle että voisi pyytää ja ehdottaa hänkin, mutta on sanonut ettei ehdi kun minä aina ensin! :D

Kuukautisten aikaan (ne neljä päivää!) himot kerääntyy hänellekin ja silloin saan vihjailevia viestejä ja ehdotuksia.. hän sanoo odottavansa milloin pääsee pukille. 

N43 

Vierailija
17/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, aivan samoin kuin parisuhdemarkkinoilla on miehen tehtävä lähestyä naista, tehdä seksuaalinen avaus naiselle, sekä ohjata sitten nainen hetekalle rakastelemaan, on parisuhteessa miehen tehtäväksi määräytynyt eroottisten puuhastelujen avausten tekeminen. Tämä järjestys on näin siksi että miehen tulee hetekalla olla jämäkästi toimintakykyinen, eikä niin ole jos nainen käskyttää.<

Mitä sä höpötät? ei taida olla kokemusta 40+ vuotiaista naisita joilla "munat" loppu.. ollaan kuules usein liiankin hornyjä teille ikämiehille. Minulle on sanottu mm että on saatava pitää välipäivä :D

Vierailija
18/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa !  Nyt jaksan taas uskoa, että kyllä se nainenkin haluaa, vaikka ei hän sitä voi millään tunnustaa.  Aina on saanut vain kuulla ,että eikö sinulla ole muuta ajateltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä