Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä lopetatte panemisen?

Vierailija
10.07.2025 |

Panetteko vielä 60 vuotiaana tai 75 vuotiaana?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61v, mieheni pari vuotta nuorempi. Halaillaan ja suukotellaan päivittäin, mutta vuosien aikana seksikerrat ovat koko ajan harventuneet...Miehellä potenssiongelmia, mutta ei suostu käymään lääkärillä. Mitä voisi tehdä?

No mennä sinne lääkärille. 

Vierailija
22/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi panna vielä 75 vuotiaana mutta vain alle 40 v naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa?

N 70+

Vierailija
24/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kuolin eilen muita hassuja kysymyksiä?

Vierailija
25/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun libido loppuu, paitsi jos potenssi loppuu ennen sitä. Tosin olen testohoidossa hamaan tappiin ja tadalafiilia päivittäin. Hyvin pelaa ja himottaa. Aion laajentaa repertuaaria maksullisiin hottiksiin ja ehkä myös leidareihin, jos rouva alkaa himmailla. Tai ehkä jo samalla vaikka rouvakin vielä jaksaisi...YOLO niinkuin te märkäkorvat hoette.

Vierailija
26/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se vasta maistuiskin, kun vaan rouva pysyis tahdissa mukana. Seitsemänkyppisiä siis.  Oletan kyllä, että ollaan poikkeus sääntöön.

Vierailija
27/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 61v, mieheni pari vuotta nuorempi. Halaillaan ja suukotellaan päivittäin, mutta vuosien aikana seksikerrat ovat koko ajan harventuneet...Miehellä potenssiongelmia, mutta ei suostu käymään lääkärillä. Mitä voisi tehdä?

No mennä sinne lääkärille. 

Tai hommata nuorempi sonni, ukkos voi olla kiilapoikana ohjaamassa aisaa sisään ja nuolee sitten kuuliaisesti pillun puhtaaksi.

Vierailija
28/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se iästä ole kiinni, vaan kyvyistä ja haluista ym. Kai satavuotiaskin panee, jos on haluja ja kykyjä. 

Vierailija
29/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 mittarissa ja ei aikomustakaan lopettaa. Toki ei seksi enään samaa kuin nuorena, puolijäykällä ei enään naida, mutta vaimon kanssa suut, kädet ja jalat toimii ja kivaa on. 

Vierailija
30/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puoliveltoilla joskus joutuu mällin heittään jos polvi kestää. Mutta suihinotto on kivaa kun voi olla paikallaan

Vierailija
31/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipunkerot taitavat vähentää tätä aktiviteettia kovalla vauhdilla.

Vierailija
32/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v aloin miettimään, ettei tämä nyt enää niin tarpeellista ole. Voin edelleen panna, jos tilaisuus tulee, mutta en jaksa tehdä mitään asian eteen, vaan keskityn muihin juttuihin. Eli käytännössä olen lopettanut.

Vierailija
33/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä 40 vuotiaana kun vaimo tuli raskaaksi.

M 66 v

Vierailija
34/51 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lopettaa tänä vuonna. Johan sitä ehti 3 vuotta harrastaa. Itse paneminen on oikein mukavaa, mutta harrastajakaveri aiheuttaa liikaa pettymyksiä ja kyyneleitä.

N38

Vierailija
35/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan! Olen pian 70 ja mies pian 64, ja aika aktiivista on seksielomme. Olen jokapäivä halukas, ja onneksi mieskin haluaa, vaikkei aina jaksa laukeamiseen saakka.

Vierailija
36/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää loppuneen toistaiseksi itseltäni. Eihän sitä tiedä minne elämä vie mutta nykyisessä tilanteessa ei paneminen kuulu elämään ja en aktiivisesti kuitenkaan halua eroon nykyisestä järjestelystä tai ihmissuhteesta. 

Ja jos sinkkuuntuisinkin niin haluaisinko sekaantua miehiin... Tuskinpa. On toki mukaviakin miehiä vaikka kuinka mutta kuinka moni niistä kivoista ja mukavista on myös tarpeeksi älykkäitä, minulle kiinnostavia nimenomaan seksuaalisesti, kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, samat näkemykset suhteelle ja tämän lottovoiton jälkeen pitäisi vielä sillä miehellä olla sen verran iso että pano tuntuu hyvältä ja muutenkin hyvä sängyssä. Tuskinpa. 

Onneksi elämässä on paljonkin muuta mukavaa. Nyt juuri ainakin juoksutreenit ja voimaharjoittelu olleet pop. Koirankin voisi raahata jollekin harrastuskurssille ja miehen ehkä houkutella retkeilemään. 

Vierailija
37/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun en saa enää 20-35 vuotiaita naisia ja tiedostan että saan niitä nyt vain sen takia, että olen uppo rikas ja annan sen näkyä. Naiset on persoja sen suhteen, eivät he minusta ole kiinnostunut.

M54

Vierailija
38/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tarkemmin speksannut, mutta ehkä 9.7.2031 voisi olla hyvä päivä lopettaa.

Vierailija
39/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluen?

Vierailija
40/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa kun kerran seksi maistuu molemmillle. Tässä on vaimon kansa liki 50v putki säännölllistä viikoittaista seksiä ja yhtä vain molempia naittaa joten naidaan niin kauan kuin haluja ja kykyä piisaa. M68/N67