Missä iässä lopetatte panemisen?
Kommentit (51)
Mies voi panna vielä 75 vuotiaana mutta vain alle 40 v naisen kanssa.
En, kuolin eilen muita hassuja kysymyksiä?
Sitten kun libido loppuu, paitsi jos potenssi loppuu ennen sitä. Tosin olen testohoidossa hamaan tappiin ja tadalafiilia päivittäin. Hyvin pelaa ja himottaa. Aion laajentaa repertuaaria maksullisiin hottiksiin ja ehkä myös leidareihin, jos rouva alkaa himmailla. Tai ehkä jo samalla vaikka rouvakin vielä jaksaisi...YOLO niinkuin te märkäkorvat hoette.
Nythän se vasta maistuiskin, kun vaan rouva pysyis tahdissa mukana. Seitsemänkyppisiä siis. Oletan kyllä, että ollaan poikkeus sääntöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 61v, mieheni pari vuotta nuorempi. Halaillaan ja suukotellaan päivittäin, mutta vuosien aikana seksikerrat ovat koko ajan harventuneet...Miehellä potenssiongelmia, mutta ei suostu käymään lääkärillä. Mitä voisi tehdä?
No mennä sinne lääkärille.
Tai hommata nuorempi sonni, ukkos voi olla kiilapoikana ohjaamassa aisaa sisään ja nuolee sitten kuuliaisesti pillun puhtaaksi.
Eihän se iästä ole kiinni, vaan kyvyistä ja haluista ym. Kai satavuotiaskin panee, jos on haluja ja kykyjä.
62 mittarissa ja ei aikomustakaan lopettaa. Toki ei seksi enään samaa kuin nuorena, puolijäykällä ei enään naida, mutta vaimon kanssa suut, kädet ja jalat toimii ja kivaa on.
Kyllä puoliveltoilla joskus joutuu mällin heittään jos polvi kestää. Mutta suihinotto on kivaa kun voi olla paikallaan
Suomipunkerot taitavat vähentää tätä aktiviteettia kovalla vauhdilla.
45v aloin miettimään, ettei tämä nyt enää niin tarpeellista ole. Voin edelleen panna, jos tilaisuus tulee, mutta en jaksa tehdä mitään asian eteen, vaan keskityn muihin juttuihin. Eli käytännössä olen lopettanut.
Käytännössä 40 vuotiaana kun vaimo tuli raskaaksi.
M 66 v
Ajattelin lopettaa tänä vuonna. Johan sitä ehti 3 vuotta harrastaa. Itse paneminen on oikein mukavaa, mutta harrastajakaveri aiheuttaa liikaa pettymyksiä ja kyyneleitä.
N38
Ei milloinkaan! Olen pian 70 ja mies pian 64, ja aika aktiivista on seksielomme. Olen jokapäivä halukas, ja onneksi mieskin haluaa, vaikkei aina jaksa laukeamiseen saakka.
Näyttää loppuneen toistaiseksi itseltäni. Eihän sitä tiedä minne elämä vie mutta nykyisessä tilanteessa ei paneminen kuulu elämään ja en aktiivisesti kuitenkaan halua eroon nykyisestä järjestelystä tai ihmissuhteesta.
Ja jos sinkkuuntuisinkin niin haluaisinko sekaantua miehiin... Tuskinpa. On toki mukaviakin miehiä vaikka kuinka mutta kuinka moni niistä kivoista ja mukavista on myös tarpeeksi älykkäitä, minulle kiinnostavia nimenomaan seksuaalisesti, kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, samat näkemykset suhteelle ja tämän lottovoiton jälkeen pitäisi vielä sillä miehellä olla sen verran iso että pano tuntuu hyvältä ja muutenkin hyvä sängyssä. Tuskinpa.
Onneksi elämässä on paljonkin muuta mukavaa. Nyt juuri ainakin juoksutreenit ja voimaharjoittelu olleet pop. Koirankin voisi raahata jollekin harrastuskurssille ja miehen ehkä houkutella retkeilemään.
Heti kun en saa enää 20-35 vuotiaita naisia ja tiedostan että saan niitä nyt vain sen takia, että olen uppo rikas ja annan sen näkyä. Naiset on persoja sen suhteen, eivät he minusta ole kiinnostunut.
M54
En ole vielä tarkemmin speksannut, mutta ehkä 9.7.2031 voisi olla hyvä päivä lopettaa.
Miksi pitäisi lopettaa kun kerran seksi maistuu molemmillle. Tässä on vaimon kansa liki 50v putki säännölllistä viikoittaista seksiä ja yhtä vain molempia naittaa joten naidaan niin kauan kuin haluja ja kykyä piisaa. M68/N67
No mennä sinne lääkärille.