Missä iässä lopetatte panemisen?
Kommentit (51)
Olin 37, kun päätin että tämä homma oli tässä. On kyllä tullut n*ssittua varastoon koko elämän edestä, esivaihdevuodet vei halut. Ja osaltaan myös paskat kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo joskus kolmekymppisenä
Taisin itsekin olla 27 eli samoilla hujakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mutta järkeä nollan arvosta. Siksi olet vielä neitsyt, siis kysymykseen palatakseni.
Outoa porukkaa täällä 🙄
+ 65 v ja seksi maistuu
Kokeiltu on aikoinaan. Noloa touhua, ei paljon kiinnosta.
N45
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo joskus kolmekymppisenä
What?! En oo viel ees aloittanut :D Aion kyllä ottaa menetetyn ajan takaisin jos oikea tyyppi tulee vastaan. N30+
Lopetin josku 45v aikoihin. Alkoi maistua puulta, mielenkiinto hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin 37, kun päätin että tämä homma oli tässä. On kyllä tullut n*ssittua varastoon koko elämän edestä, esivaihdevuodet vei halut. Ja osaltaan myös paskat kumppanit.
Siis mitä?!? :D
Ei vielä aikomustakaan lopettaa.
N66
En ole aloittanutkaan. Liikaa liikkuvia massoja neliösenttien hankauksen aikaansaamiseksi.
Ollaan 68v ja 58v. Vielä peitot heilahtelee noin kerta viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Outoa porukkaa täällä 🙄
+ 65 v ja seksi maistuu
...silakalta ja ulosteelta riippuen siitä, miten sitä harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!? :D
No mikä tässä nyt oli ihmeellistä?
Lopetin 43-vuotiaana, kun jätin sen sian.
Olen 61v, mieheni pari vuotta nuorempi. Halaillaan ja suukotellaan päivittäin, mutta vuosien aikana seksikerrat ovat koko ajan harventuneet...Miehellä potenssiongelmia, mutta ei suostu käymään lääkärillä. Mitä voisi tehdä?
Ei kai se iästä ole kiinni? Itse lopetan sitten, kun olen niin raihnainen etten pysty niihin hommiin. Nyt 49v. ja vielä onnistuu hyvin.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.