Huomenna uusi SUPERMAN teattereissa
Kyllä alkaa jos innostua nousta. Edellisestä on pitkä aika. Kannattaa varoa spoilereita. Jotkut saattaa jopa tänne postata joten varovaisuutta.
Kommentit (13)
Varokaa spoilereita. Voi olla fiksua katsoa leffa ennen kuin lukee keskusteluja
Haukuttu jo woke-paskaksi, pääosan esittäjä valjuksi ja superkoira typeräksi. Trailerin näin, ei tehnyt vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Haukuttu jo woke-paskaksi, pääosan esittäjä valjuksi ja superkoira typeräksi. Trailerin näin, ei tehnyt vaikutusta.
Aina vaan valittajat woke sitä ja woke tätä
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen elokuva nykyään haukutaan woke-paskaksi sillä perusteella että ei vaan satu miellyttämään omaa näkemystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan valittajat woke sitä ja woke tätä
Woke meinaa sitä että elokuvia tehdään muille kuin aiemmin eli kohde yleisö oli ennen hollywoodissa valkoiset hetero miehet.
Koska yhdysvalloissa 50% on ei-valkoisia on tullut huomattua että elokuvia aletaan kohdentamaan muille.
Tämä on ihan ok. Minä valkoisena heteromiehenä vaan totean monien elokuvien kohdalla että en aio katsoa koska en ole kohde yleisöä. Harmi vaan että edelleen tutkimusten mukaan edustan kaikista varakkainta kohdeyleisiöä.
APn edellinen ketju ei ottanut tuulta alle vaikka hän itse kirjoitti siitä ketjusta 90% itse.
Samalta ohjaajalta taitaa olla kun Guardians of the Galaxyt. Kolmonen on itseltä vielä näkemättä mutta ne upaa hyvää. Arvostelut on ollut kehuvia