Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurojen tarravandaalit työllistävät poliisia tehtailemalla rikosilmoituksia

Vierailija
10.07.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011356952.html

Melkoista tämä woketus nykypäivänä! 

Kommentit (256)

Vierailija
141/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä keissi todisti täysin että tuollainen uskonto ei ole hyvä eikä kaunis asia. Miksi pitää uhkailla tai olla väkivaltainen? Ei jotkut tarrat voi olla niin pelottavia. 

Tarkoittanet uskonrauhaa häiriköineitä Seta-uskovaisia?

Miten joku oikeasti voi ajatella, että lähimmäisen hyväksymisestä puhuminen voi olla väärin? Minä olen onnellinen, että Suomessa on nuin rohkeita ihmisiä jotka tärkeitä asioita ajavat. Nuo heittelijät voisivat puolestani mennä jonnekin lähi-itään; sieltä löytäisivät omanlaistaan kulttuuria enemmän kuin Suomesta. 

Tai nämä aktivistit Itikseen tarroja lätkimään ja muslimeille jakamaan. Se olisi rohkeaa, se. 

Vierailija
142/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä lahkossa olisi kovasti tekemistä. Täytyy tosissaan alkaa pride ja wokeväen hommiin. 

Mitä jos ottaisitte muslimikulttuurin kohteeksenne. Lestapiireistä sentään pääsee eroon lähtemällä yhteisöstä.

Niin pääsee muskimikulttuuristakin. Ovat hyvin saman tyylisiä kultteja.

Vain vihervassu voi rinnastaa muslimikulttuurin säkityksineen, silpomisineen, kunniaväkivaltoineen ja kuukautismajoineen lestadiolaisuuteen :D Kunnon valkopesu menossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä keissi todisti täysin että tuollainen uskonto ei ole hyvä eikä kaunis asia. Miksi pitää uhkailla tai olla väkivaltainen? Ei jotkut tarrat voi olla niin pelottavia. 

Miten joku oikeasti voi ajatella, että lähimmäisen hyväksymisestä puhuminen voi olla väärin? Minä olen onnellinen, että Suomessa on nuin rohkeita ihmisiä jotka tärkeitä asioita ajavat. Nuo heittelijät voisivat puolestani mennä jonnekin lähi-itään; sieltä löytäisivät omanlaistaan kulttuuria enemmän kuin Suomesta. 

Tai nämä aktivistit Itikseen tarroja lätkimään ja muslimeille jakamaan. Se olisi rohkeaa, se. 

Mitä edes on sellainen aktivismi, jossa ei ole mitään henkilökohtaista riskiä. Musujen häiriköinnistä seuraa ihan jotain muuta kuin pahaa katsetta.

Vierailija
144/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa syyttää suviseuroja siitä, jos itse kaivaa verta nenästä! Jos tuollaiset ihmiset joutuvat helvetin liekkeihin! 

Näin uskovaiset rakastavat lähimmäisiään. Suoranaists väkivaltaa kannattavat.

Vierailija
145/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä lahkossa olisi kovasti tekemistä. Täytyy tosissaan alkaa pride ja wokeväen hommiin. 

Mitä jos ottaisitte muslimikulttuurin kohteeksenne. Lestapiireistä sentään pääsee eroon lähtemällä yhteisöstä.

Voisit ottaa itsekin. Sinullakaan ei ole oikeuksia sen jälkeen jos vielä leviää lisää Suomessa.

Vierailija
146/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
147/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paitsi niillä seksuaalivähemmistöihin kuuluvilla ihmisillä, jotka pelkäävät sitä että heidät suljetaan yhteisön ulkopuolelle. Hyvä, että sinne menee ihmisiä jotka kertovat että sieltä ulkopuoleltakin voi löytää itselleen ihmisiä."

Seta ja vihervasemmisto sulkee itse ulos väärinajattelevat seksuaalivähemmistön edustajat. Kaikki transutkaan eivät kannata lasten transiuttamista ja penisten päästämistä naisten tiloihin ja naisurheiluun.

Entä sitten. Seta on mitä on, en itsekään ole Setan fani, mutta todellakin haluan että jokaisella lapsella on oikeus olla oma itsensä. 

Kyllä lapsi saa olla juuri oma, rakas itsensä. Mutta ei tarvii mennä heille naamaan hieromaan tuota runkkausfilosofiaa. 

En minäkään tule _kieltämään_ sinun lapsiltasi itsetyydytystä, jos haluat ka

Miten olisi, jos lapsi saisi toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse parhaaksi näkee? (kumppanien toiveet tietysti huomioon ottaen) 

Vierailija
148/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa syyttää suviseuroja siitä, jos itse kaivaa verta nenästä! Jos tuollaiset ihmiset joutuvat helvetin liekkeihin! 

Vihervasukit menevät tarkoituksella häiritsemään toisten uskonrauhaa ja alkavat parkumisen, kun saavat vähän nenänakkia. FAFO!

Vierailija
149/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten olisi, jos lapsi saisi toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse parhaaksi näkee? (kumppanien toiveet tietysti huomioon ottaen)"

Miten olisi, jos vihervassut ja tran'sut lopettaisivat väärän sukupuolen leluilla leikkivien lasten transiuttamisen? Lelut, vaatteet, leikit, värit, mieltymykset ja persoonallisuudenpiirteet eivät ole sukupuoli. Nukeilla leikkiminen ei tee tytöksi eikä metsässä remuaminen pojaksi.

Vierailija
150/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pääsee muskimikulttuuristakin. Ovat hyvin saman tyylisiä kultteja.

Vain vihervassu voi rinnastaa muslimikulttuurin säkityksineen, silpomisineen, kunniaväkivaltoineen ja kuukautismajoineen lestadiolaisuuteen :D Kunnon valkopesu menossa!

Muslimikulttuureita on erilaisia aivan kuten kristittyjäkin. Minusta tuo on aivan hyvä vertaus. Naiset synnytyskoneina ja seksuaalivähemmistöt alistettuna.

Kannattaa hieman tutustua maailmaan jos ajattelet että kaikki muslimikulttuurit ovat samanlaisia. Mieluummin naisena olisin esim perisuomalaisessa muslimiperheessä kuin lestaperheessä. Islamilla on Suomessa pitkä historia. 

Vierailija
151/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelottavasta kasvomerestä, jossa oli kollektiivista vihamielisyyttä

😂

Tuonko ne kertovat poliisille syyksi, kun tekevät rikosilmoitusta?

Heitä oli heitelty esineillä. Mielestäni ihan aiheellista tehdä rikosilmoitus, ei tarrjojen liimaaminen oikeuta kostoon väkivallalla. 

Ei tarran liimaus itsessään oikeutakaan, vaan se mitä niissä tarroissa lukee. Ideologisista erimielisyyksistä tässä lienee kyse oikeasti eikä mistään sotkemisesta / vandalismista. Tihutyöt ovat rikesakko hommia mutta ihmiset on kautta aikain kiistelleet ideologisista kysymyksistä väkivalloin ja se on ihan normaali asia.

Vierailija
152/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasukit menevät tarkoituksella häiritsemään toisten uskonrauhaa ja alkavat parkumisen, kun saavat vähän nenänakkia. FAFO!

Etkö enää keksinyt mitään muuta argumenttia? 

Vierailija
153/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa hyvin tulee esiin, kuinka vanhoilliset ovat haastamassa riitaa ja jopa ihannoimassa väkivaltaa. Liberaalimmat yrittävät pysyä väkivallattomina ja puhuvat hyväksymisen puolesta. 

Vierailija
154/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Heitä oli heitelty esineillä. Mielestäni ihan aiheellista tehdä rikosilmoitus, ei tarrjojen liimaaminen oikeuta kostoon väkivallalla. 

Ei tarran liimaus itsessään oikeutakaan, vaan se mitä niissä tarroissa lukee. Ideologisista erimielisyyksistä tässä lienee kyse oikeasti eikä mistään sotkemisesta / vandalismista. Tihutyöt ovat rikesakko hommia mutta ihmiset on kautta aikain kiistelleet ideologisista kysymyksistä väkivalloin ja se on ihan normaali asia.

Aivan sama vaikka tarroissa lukisi että myös Jessen pylly haisi kakalle. Se ei oikeuta väkivaltaan missään määrin, ei edes sillä uhkailemiseen. 

Vierailija
155/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ovatko sitten harrastaneet sanaharkkaa ja konfliktin tekoa jos kuitenkin tuollaiset vihat ovat saaneet mitkä nyt varmaan ole tulleet ihan tyhjästä.Kumma kun julkkis vieraille miellyttävä tilaisuus kun varmasti erään julki homoudenkin ovat tunnistaneet?

Vierailija
156/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa hyvin tulee esiin, kuinka vanhoilliset ovat haastamassa riitaa ja jopa ihannoimassa väkivaltaa. Liberaalimmat yrittävät pysyä väkivallattomina ja puhuvat hyväksymisen puolesta. 

Mikä noista tekee liberaaleja?

Vierailija
157/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä pelottaisi se yhtään, voisin käydäkin jos olisi aikaa ja paloa. 

Vierailija
158/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten olisi, jos lapsi saisi toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse parhaaksi näkee? (kumppanien toiveet tietysti huomioon ottaen)"

Miten olisi, jos vihervassut ja tran'sut lopettaisivat väärän sukupuolen leluilla leikkivien lasten transiuttamisen? Lelut, vaatteet, leikit, värit, mieltymykset ja persoonallisuudenpiirteet eivät ole sukupuoli. Nukeilla leikkiminen ei tee tytöksi eikä metsässä remuaminen pojaksi.

En ole mistään luotettavasta lähteestä kuullut tälläistä oikeasti tapahtuvan. Sillä pelotellaan paljon mutta käytännössä transhoitopolulla olevista alaikäisistä lähes kaikki ovat teinejä jotka ovat sinne itse halunneet.

Vierailija
159/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Seta itse hyväksy peniksestä kieltäytyviä lesboja ja väärän sukupuolen leluilla leikkiviä lapsia. Setalaiset eivät myöskään hyväksy biologisia tosiasi

Miten Seta liittyy tähän suviseurojen tapaukseen? 

Vierailija
160/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Aivan sama vaikka tarroissa lukisi että myös Jessen pylly haisi kakalle. Se ei oikeuta vä

Okei otan sen verran takapakkia että oikeuttaa on ehkä väärä termi tässä kohdassa. Tarkoitin pikemminkin "velvoittaa", koska "oikeuttaa" on toki sidoksissa myös lainsäädäntöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi