Mitä sanot 9-v tytölle kun se kysyy miksi tossa sinfulin mainoksessa sormi työntyy greipin sisään?
Kommentit (29)
Sanot ettet tiedä. Kamala metakka kuten Euroviisuistakin: "miten kertoa lapselle mitä ich komme tarkoittaa?"
Minä kerroin, että tarkoittaa "minä tulen". Esim. "minä tulen/saavun olohuoneesta keittiöön"
Ei lasta kauaa kiinnosta, jos et itse tee asiasta numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Näytän käytännössä.
T:Veijo 64v
just läks sun IP-osoite poliisille senkin pervo!
Tyttäresi on parhaassa naimaiässä muslimille.
Vierailija kirjoitti:
Incelit puutteessa edelleen. Hyvä. Tosin kivesten poisto voisi auttaa. Pääsisivät aivonne kehittymään.
Hei läski! Vedä jo överit niillä mielialalääkkeilläsi. ei niistä sinulle muuten koskaan mitään apua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että soon finger licking good! Siis reippi
Eli pikku reippi on ihan ok? Esim Kaisaniemen puistossa viikonloppuyönä?
Greippi on hyvää ja terveellistä. Mutta miksi sitä pitäisi syödä yöllä puistossa?
Olen aina vastannut lapsilleni ikäkauteen sopivalla tavalla. Hieman teki tiukkaa selittää kassajonossa juuri lukemaan oppineelle että tuo tuo tuote kassalla ei ole purukumipakkaus vaa kondomipakkaus - ja että miksi kondomi sitten maistuu mansikalta.
Sanoisin että onpa outo mainos, että kaikkea ne keksiikin.
Vierailija kirjoitti:
Irakin parlamentti on hyväksynyt lain, joka sallii naimisiin menemisen jopa 9-vuotiaan lapsen kanssa. Aiemmin maassa on ollut voimassa 18 vuoden ikäraja avioliiton solmimiselle. Se otettiin käyttöön 1950-luvulla.
Jooei kannata noita asioita salailla naiselta joka on jo avioliittoon kypsä, ainakin suuresti ihailemassamme kulttuurissa jonka edustajia pyrimme innolla tännekin haalimaan.
Sinut voisi siivota kokonaan maan päältä.