Nuo omakotitalojen pihaan tunkevat ja sisälle kuikkivat remonttien kauppaajat.. mistä tietää onko ne oikeasti mistään firmasta?
Voin minäkin käydä ostamasa työtakin ja mennä jonkun pihaan kysymään,ovatko kiinnostuneet kattoremontista.
Kommentit (47)
Eipä sitä tiedäkään. Aina voi soittaa siihen firmaan, jos autossa on firman logo ja varmistaa että ovat sieltä. Toki se ei ole minkään tae, sillä osa remonttifirmoista on täysin kusetusta. Rahat kelpaa, mutta työ on ala-arvoista tai jätetään kesken.
Niille kannattaa sanoa suoraan että ei kiitos ja vetää ovi kiinni.
Ainakin meillä käyneillä on kaikilla ollut henkilökortti kaulassa jonka ovat esittäneet. Ei sinäänsä että minulla olisi tietoa minkälainen "Peran Remppa & Remontin" henkilökortti on ja onko se juuri sellainen mikä kaulassa roikkui.
Mutsin luo tunki joku äijä viemäreitä kuvaamaan,mutsi soitti mulle ahdistuneena ja valitti että hänellä ole sellaiseen rahaa! Jumalauta miten suutuin! Sille kuvaajalle siis,en mutsille. Arka kasikymppinen vanhus jonka puoliso sairaalassa ja heti joku käyttää tilannetta hyväksi.
Onneksi mutsi muuttaa nyt kerrostaloon.
Kaikki ulos viipymättä. Myyvät mm. lämmön talteenottoa vanhoihin omakotitaloihin. Hinta on aivan järjetön.
Puhelinmyynti ja ovelta ovelle myynti on asiakkaalle kallein se ostos. Ikinä ei kannata ostaa yhtään mitään.
Yksi tuttu otti aina kuvan jokaisesta pihaan tulevasta kaupustelijasta. Osa lähti heti pois kun kamera kädessä meni ulos! Kertoi töissä, että hänellä tietokoneella kuvat ja jos murtoja alueella niin poliisi voi tulla katsomaan kuvat.
Osa niistä on tosi törkeitä,yksikin käveli talon takana ja katseli ikkunoita. Tytär sanoi äiti,ulkona on joku mies.
Ärsyttävää porukkaa. Kyllä kai jokainen, joka palveluita tarvitsee, osaa ne itse hankkia. Järkyttävää tyrkytystä. Ja suoranaista kusetusta monesti, kun huomaavat, että vanhukset eivät osaa/jaksa laittaa hanttiin. Meillä ei pihalla hiipparit liikuskele. Kiitos kahden reippaan rottweilerin. 😁
Mielestäni tässä monessa tapauksessa rikotaan selvästi kotirauhaa! 😡
Itse olen luullut, ettei noita nykyaikana enää käy ollenkaan. Eikä romaneja, mitään kauppaamassa. Kunnes naapuri viime viikolla valitti miten PALJON näitä käykin, ja siis molempia viikoittain. 😳
Eli meillä selkeästi tehoaa portti, ja portissa varoitus koirasta. Teen etätyötä kotona joten tosiaan tietäisin jos joku tulisi portille norkoilemaan. Ei ole tullut viiden vuoden aikana kuin yksi kattoremonttikauppias, tästäkin jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä tiedäkään. Aina voi soittaa siihen firmaan, jos autossa on firman logo ja varmistaa että ovat sieltä. Toki se ei ole minkään tae, sillä osa remonttifirmoista on täysin kusetusta. Rahat kelpaa, mutta työ on ala-arvoista tai jätetään kesken.
Minkä takia talon omistajan olisi soiteltava johonkin? Suksisivat v**tuun häiritsemästä ihmisiä. Sama puhelinmyyjille. Älä soita!!!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää porukkaa. Kyllä kai jokainen, joka palveluita tarvitsee, osaa ne itse hankkia. Järkyttävää tyrkytystä. Ja suoranaista kusetusta monesti, kun huomaavat, että vanhukset eivät osaa/jaksa laittaa hanttiin.
Tämä juuri. Mummuni joskus vedet silmissä selitti kuinka taas tuli joku mattokauppias, eikä suostunut lähtemään ennen kuin hän osti maton. Pienestä eläkkeestä taas rahaa pois
ikinä ei pidä tehdä sopimusta näiden kanssa. ja kun mainitsee, että pitääpä kilpailuttaa homma, niin suuttuvat pirusti. yleensä nämä firmat on juha sipilän uskontovereita, eli kauheita huijareita.
Meillä on kiltti, mutta remmirähjä isompi koira. Sen viritin kuistille kesäisin, niin ei kukaan uskalla tulla portista sisään.
Tuossa ei ohikulkijoita ole, meidän portille tullaan kahden naapurin välistä. He tuntevat koiran, kuten talon väkikin. Muille rupee räksyttämään, kun porttiin koskee. Monesti ei enää näy, kun mestoille kerkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä käyneillä on kaikilla ollut henkilökortti kaulassa jonka ovat esittäneet. Ei sinäänsä että minulla olisi tietoa minkälainen "Peran Remppa & Remontin" henkilökortti on ja onko se juuri sellainen mikä kaulassa roikkui.
Henkilökortin voi kuka tahansa tehdä itse tietokoneella, tulostaa ja laminoida.
Hyvämaineinen ja osaava firma EI kiertele ihmisten pihoilla soittelemassa ovikelloja. Hyvällä tekijällä on töitä muutenkin odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia talon omistajan olisi soiteltava johonkin? Suksisivat v**tuun häiritsemästä ihmisiä. Sama puhelinmyyjille. Älä soita!!!
Aloittaja kysyi: "mistä tietää onko ne oikeasti mistään firmasta?"
Niin siihen tuo oli selkeä vastaus. Että jos vaikka oikeasti on kiinnostunut palvelusta.
Eri
Kysyt niiltä löytyykö firman valttikorttia. Jos ei niin sitten sanot että helvettiin sitä pihasta pyörimästä
Niille kannattaa antaa lähdöt ilman sen enempiä kyselyitä.