PersuSuomalainen työtön:Petettiinkö meitä?
Ei tullut Berkpumin lupaamaa 100 000 uutta työpaikkaa.Riikkulin taikaseinästä yli 100 miljoonaa egee Kiinalaiseten akkutehtaalle Kotkaan ja sinne 2000 Kiinalaista rakentamaan.Huijasivatko ne meitä??Oliko vaalit vilunkipeliä???
Kommentit (16)
Sitä Persujen parempaa työllistämistukea.
Ei, yhteiskunta ei ole meille mitään velkaa.
- Juha, persu. Sain sanottua hävettää.
Ei PS-äänestäjissä ole työttömiä. Me halutaan tulla toimeen ihan itse tienatuilla rahoilla. Te tulonsiirroilla elävät vihervassarit olette sitten oma lukunne.
Kyllä minut petettiin Sanna Marinin toimesta. En ikinä anna anteeksi.
Nyt on sen aika.
Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja menkää töihin nostattamaan osakkeenomistajien varallisuutta. Vihervassareiden propagandaa, ettei työpaikkoja muka ole, juurihan annoimme teille 100 000 työpaikkaa. (PS)
Kiinan kommunistinen työväenpuoluehan on PerusSuomaalaisten esikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ei PS-äänestäjissä ole työttömiä. Me halutaan tulla toimeen ihan itse tienatuilla rahoilla. Te tulonsiirroilla elävät vihervassarit olette sitten oma lukunne.
Menisit töihin niin ei tarvitsis täällä roikkua päivätpitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ansaitulla kesälomalla teitä kiusaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ansaitulla kesälomalla teitä kiusaamassa.
Puoluetoimiston listoilla olet töissä.
Vinkuminen vauva palstalla ei ainakaan auta ketään. Aikuinen ihminen on vastuussa itsestään. Montaako työpaikkaa on aloittaja hakenut tänä vuonna? Veikkaan että nolla. Minusta on hävytöntä että Aikuiset ihmiset kehtaa monkua täällä tukien perään. Pistäkää korkki kiinni ja ryhdistäytykää. Itsekin olen ollut työtön monta kertaa elämässäni. Työhön pääsee kun ottaa elämän haltuun ja itsestään vastuun ja nousee ylös sieltä sohvalta. T. Se masentunut 30v ps äänestänyt nainen, jolla on vakituinen työ. Näillä neuvoilla hankittu. Tehkää perässä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy diihen että kannatus romahti. Työttömät ei saa persuja äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vinkuminen vauva palstalla ei ainakaan auta ketään. Aikuinen ihminen on vastuussa itsestään. Montaako työpaikkaa on aloittaja hakenut tänä vuonna? Veikkaan että nolla. Minusta on hävytöntä että Aikuiset ihmiset kehtaa monkua täällä tukien perään. Pistäkää korkki kiinni ja ryhdistäytykää. Itsekin olen ollut työtön monta kertaa elämässäni. Työhön pääsee kun ottaa elämän haltuun ja itsestään vastuun ja nousee ylös sieltä sohvalta. T. Se masentunut 30v ps äänestänyt nainen, jolla on vakituinen työ. Näillä neuvoilla hankittu. Tehkää perässä!
Kiitos orpopurra. Työttömiä on joka päivä enemmän. Ei oikein tuo lällättely enää toimi.
Koska kommenttienne ovat alatasoisia ilmoitan ketjun asiattomaksi,koskee molempia persuja ja heidän vastustajia
Teitä vedettiin ilman liukkaria hanuriin:)
Vierailija kirjoitti:
Ei PS:llä enää ole työttömiä äänestäjiä, viime vaaleissa vielä oli. Ja taitaneet työntekijä-äänestäjätkin paljolti kadota.
Kyyllä Riikkulin taikaseinästä aina hilipatipimpanpää RAHAA ON.