Voiko isorintainenkin käyttää pieniä bikineitä
kylpylässä tai uimarannalla vai pitääkö ne piilottaa mamma uimapuvun alle?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärrän hyvin, jos et avaa sievää vittuasi muille miehille, enkä sitä vaadikaan, vaan kerron ainoastaan, että se on aivan luvallista ja mahdollista jokaiselle sisarelle, joka vain tahtoo niin herttailla. Kun suloinen vaimoni avasi vittunsa oma-aloitteisesti katseltavaksi herrasmiehelle, ei itsekään osannut edeltä arvata, kuinka tämä ilostui. Jäi juttelemaan ja katselemaan, peittelemättä kyrpänsä täyttä seisokkia, ja oli sen jälkeenkin pursuavan ystävällinen. Kynis.mi "
Eli olet ns. cuck itse? Kuka tämä herrasmies oli josta kirjoitat? Olit ilmeisesti paikalla kuitenkin kun tämä tapahtui?
Arvauksesi menee aivan pieleen. En ole kertaakaan ollut paikalla, kun vaimoni avaa vittuaan ja näyttää emätintään sisältäkin päin. Tässäkin tapauksessa olin miehen vaimon kanssa puutarhakeinussa vilvoittelemassa ja juttelemassa. Vaimoni sitten jälkeenpäin näytti minulle, kuinka oli avannut tosi sievästi. Ei ihme, että miehellä oli ollut kyrvässään kivikova seisokki. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärrän hyvin, jos et avaa sievää vittuasi muille miehille, enkä sitä vaadikaan, vaan kerron ainoastaan, että se on aivan luvallista ja mahdollista jokaiselle sisarelle, joka vain tahtoo niin herttailla. Kun suloinen vaimoni avasi vittunsa oma-aloitteisesti katseltavaksi herrasmiehelle, ei itsekään osannut edeltä arvata, kuinka tämä ilostui. Jäi juttelemaan ja katselemaan, peittelemättä kyrpänsä täyttä seisokkia, ja oli sen jälkeenkin pursuavan ystävällinen. Kynis.mi "
Eli olet ns. cuck itse? Kuka tämä herrasmies oli josta kirjoitat? Olit ilmeisesti paikalla kuitenkin kun tämä tapahtui?
Arvauksesi menee aivan pieleen. En ole kertaakaan ollut paikalla, kun vaimoni avaa vittuaan ja näyttää emätintään sisältäkin päin. Tässäkin tapauksessa olin miehen vaimon kanssa puutarhakeinussa vilvoittelemassa ja juttelemassa. Vaimoni sitten jälkeenpäin näytti minulle, kuinka oli avannut tosi sievästi. Ei ihme, että miehellä oli ollut kyrvässään kivikova seisokki. Kynis.mi
Vaikuttaa siltä, että olet niin vakiintunut mielikuvitusluokitteluusi, ettet voi käsittää, että elämä vain on monimuotoisempi. Kynis.mi
Ei kannata , ikäviä sivuvaikutuksia tulee ja pahoja vieroitusoireita
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää hyviä / kauniita bikineitä isorintaisen. Ei mitään liian peittäviä
Ne täytyy teettää tai tehdä itse. Jos on mies, niin hän voi suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen isorintainen ja käytän bikineitä. Ei ne kyllä ole mitenkään pienet, vaan ihan sopivat, normaalit bikinit. Kaarituelliset ja sellaiset, että koko tissi mahtuu kuppiin. Ei tursuile ulos vaan näyttää hyvältä ja ryhdikkäältä. Kukkakuviolliset.
Jäi tuo 'kukkakuviolliset' soimaan päähäni. Naapurin rouvalla on erittäin runsaat sisemmät häpyhuulet. Tulevat jo voimakkaasti esiin seisoma-asennossa, saati sitten sohvalla istuessa, jolloin koko vittunsa näyttää häpyhuulilta. Hän on niistä kovin ylpeä ja nimittää niitä 'kukkakuvioksi', todellakin kuin hänen vittunsa olisi kaunis kukka. Kynis.mi
Voi ja pitääkin käyttää. Herkut esille vaan
Meiilä homma toimii niin että rannoilla minä avaan rouvan jalat ja yleensä myös pillun jos vieraileva mies on myös alasti.
m53
Du bio bikini sivustolta löytyy myös avo bikineitä on.
Vaimollani on J-kupin tissit, eikä hän rannalla käytä muita kuin bikinejä. Löytyy tukevampaa mallia, mutta käyttää myös ihan lappubikinejä. En tosin tiedä onko nekään nyt niin pienet bikinit, kun tarkoitus on kai käyttää oikean kokoisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni käyttäisin bikineitä, joissa isot tissini pääsisivät oikeuksiinsa. Mutta alaosan täytyisi olla sellainen, että alavatsan pikku makkaran saisi piilotettua 😀 Vatsanahka on muutenkin vähän löysä raskauksien jäljiltä. Haittaako sellainen miehiä? Pidänkö vatsan peittävää kokouikkaria jatkossakin, niin ei kenenkään tarvitse yökkiä uimarannalla?
Käytkö sellaisella rannalla jossa on ainoastaan miehiä? Yleensä rannoilla on miehiä, naisia, lapsia. Tartuin siis kysymykseesi haittaako sellainen miehiä. Mutta jos se haittaa naisia, sillä ei ole väliä? Itse pukeutumisessa ajattelen että se on vartalolleni sopivaa, nykyään on valtavat valikoimat uima-asuja. Voit pukeutua vaikka narubikineihin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Voi ja pitääkin käyttää. Herkut esille vaan
Ja onhan se imartelevaa, jos ihmiset katselevat sinua ihaillen ja vähän kiihottuenkin.
Kyllä niin iso- kuin pienirintaiselle 'liian pienet' bikinit ovat kaikkein kauneimmat, mutta vielä kauniimpi sisar on kokonaan alasti. Kannattaa siis herttailla miehille alasti olemalla, ja kahden ollessaan avaamalla vittunsa, jos se suinkin on mahdollista.
Kahden ollessaan emätintään voi myös sievästi hymyillen supistella, eikä sormettaminenkaan ole sopimatonta.
Näin osoittaa herrasmiestä kohtaan arvostusta, luottamusta ja ystävällisyyttä, eikä siinä itsekään jää osattomaksi, sillä saa tuntea, mitä on olla suuren ihailun kohteena. On kuin olisi pumpulissa. Kynis.mi
Miehet ovat moneen kertaan lausuneet, kuinka KAUNIIT naisen sukupuolielimet ovat, mutta harvoin kukaan nainen selittää, että hänen vittunsa on kaunis. Eivät miehet kuitenkaan yritä maireilla puheillaan huijata sisaria antamaan seksiä, vaan miehet ovat OIKEASTI sitä mieltä, että naisten elimet ovat KAUNIIT, kauniimmat kuin mitä koskaan ovat nähneet.
Enkä tarkoita, että kaunis olisi kiertoilmaisu kiihottavalle, vaan se tuo myös suunnattoman KAUNEUSELÄMYKSEN. Tietysti sisarilla on mukana vaatimattomuutta, mutta aiheuttaako tallaista myös piinaava aiheeton alemmuudentunto?
Tällainenkin ajatus tulee mieleen, koska monessa naisten kertomuksessa eivät ole tulleet edes ajatelleeksi, että heidän vitussaan olisi jotakin vikaa, mutta kun YKSI AINOA vakiintumaton mies on lausunut siitä jotakin ilkeätä, se on jäänyt lopullisesti soimaan korvissa. Kynis.mi
Kovin iloitsen siskon ilosta, että on saanut, mitä voi näyttää. Kynis.mi