Voiko isorintainenkin käyttää pieniä bikineitä
kylpylässä tai uimarannalla vai pitääkö ne piilottaa mamma uimapuvun alle?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni käyttäisin bikineitä, joissa isot tissini pääsisivät oikeuksiinsa. Mutta alaosan täytyisi olla sellainen, että alavatsan pikku makkaran saisi piilotettua 😀 Vatsanahka on muutenkin vähän löysä raskauksien jäljiltä. Haittaako sellainen miehiä? Pidänkö vatsan peittävää kokouikkaria jatkossakin, niin ei kenenkään tarvitse yökkiä uimarannalla?
Minkä kokoiset tissit
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Isot tissit vaan esille kun kerta semmoiset on
Hyvin on lähi päivinä näkynyt uimarannoilla isojakin tissejä bikineissä. Nam
Voi tietenkin, jos ne vaan ovat joka paikasta sopivan kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin, jos ne vaan ovat joka paikasta sopivan kokoiset.
Eikä liian peittävät
Ota kuva isoista tisseistäsi pikku bikineissä ja linkkaa tänne. Arvioimme sitten, kannattaako niitä käyttää julkisesti.
Mulla on isot rinnat, mutta napakat.Ylipainoa ei ole grammaakaan.Olen aina käyttänyt kokouimapukua, nyt parina viime kesänä kuitenkin yläosattomissa. Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni käyttäisin bikineitä, joissa isot tissini pääsisivät oikeuksiinsa. Mutta alaosan täytyisi olla sellainen, että alavatsan pikku makkaran saisi piilotettua 😀 Vatsanahka on muutenkin vähän löysä raskauksien jäljiltä. Haittaako sellainen miehiä? Pidänkö vatsan peittävää kokouikkaria jatkossakin, niin ei kenenkään tarvitse yökkiä uimarannalla?
Ei haittaa yhtään mitään, masu kuuluu naiseen. Rohkeasti vain!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot rinnat, mutta napakat.Ylipainoa ei ole grammaakaan.Olen aina käyttänyt kokouimapukua, nyt parina viime kesänä kuitenkin yläosattomissa. Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni.
Juu ei kannata tuommoisia peitellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä kroppa, vain tissit voisivat on pienemmät. No, ainahan niitä voi operoida, jos siltä tuntuu.
Tästä kannattaa ottaa mallia.
https://i.ebayimg.com/images/g/82UAAOSwQtphUluj/s-l1200.webp
Vierailija kirjoitti:
Tästä kannattaa ottaa mallia.
https://i.ebayimg.com/images/g/82UAAOSwQtphUluj/s-l1200.webp
Photoshop kovassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä kroppa, vain tissit voisivat on pienemmät. No, ainahan niitä voi operoida, jos siltä tuntuu.
Ei missään nimessä kannata operoida. Isot nännit ja nännipihat vain plussaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun mies tykkää rannallakin imaista nännin suuhunsa ja imeskellä sitä kuin Lollipop 'la. Täytyy vain varmistua, ettei kukaan satu katselemaan.
Sisar kirjoitti: "Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni."
Eihän nännien ja nännipihojen suuruus ole haitta, vaan mitä kaunein seikka. On todella aihetta, että olet siirtynyt yläosattomiin, sillä eiväthän sievät piirteesi muuten näkyisi muillekin. Sinulla on, mitä näyttää.
Jos suinkin mahdollista, kuten tuttujen kanssa vierailulla, mökilläkin muiden kanssa ollessasi, vaikka koko päivän, yhteissaunassa ja uidessasi, anna myös suloisen ja kauniin posliiniksi sheivatun vittusi olla esillä, mieluimmin sitä avatenkin katsottavaksi.
Voit myös herttailla valitsemillesi miehille levittämällä käsin ja supistelemalla emättimen aukkoa. Enemmän kuin kaunista! Eikä sormettaminenkaan ole liikaa. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun mies tykkää rannallakin imaista nännin suuhunsa ja imeskellä sitä kuin Lollipop 'la. Täytyy vain varmistua, ettei kukaan satu katselemaan.
Onko tämä lollipop vähän sama asia kuin tikkari?
Vierailija kirjoitti:
Sisar kirjoitti: "Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni."
Eihän nännien ja nännipihojen suuruus ole haitta, vaan mitä kaunein seikka. On todella aihetta, että olet siirtynyt yläosattomiin, sillä eiväthän sievät piirteesi muuten näkyisi muillekin. Sinulla on, mitä näyttää.
Jos suinkin mahdollista, kuten tuttujen kanssa vierailulla, mökilläkin muiden kanssa ollessasi, vaikka koko päivän, yhteissaunassa ja uidessasi, anna myös suloisen ja kauniin posliiniksi sheivatun vittusi olla esillä, mieluimmin sitä avatenkin katsottavaksi.
Voit myös herttailla valitsemillesi miehille levittämällä käsin ja supistelemalla emättimen aukkoa. Enemmän kuin kaunista! Eikä sormettaminenkaan ole liikaa. Kynis.mi
Pilluani en availe enkä levittele käsin muille miehille kuin omalle aviomiehelleni. Hän tykkää siitä, se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilluani en availe enkä levittele käsin muille miehille kuin omalle aviomiehelleni. Hän tykkää siitä, se riittä
Ymmärrän hyvin, jos et avaa sievää vittuasi muille miehille, enkä sitä vaadikaan, vaan kerron ainoastaan, että se on aivan luvallista ja mahdollista jokaiselle sisarelle, joka vain tahtoo niin herttailla. Kun suloinen vaimoni avasi vittunsa oma-aloitteisesti katseltavaksi herrasmiehelle, ei itsekään osannut edeltä arvata, kuinka tämä ilostui. Jäi juttelemaan ja katselemaan, peittelemättä kyrpänsä täyttä seisokkia, ja oli sen jälkeenkin pursuavan ystävällinen. Kynis.mi
Mieheni ei tykkäisi alkuunkaan, että levittäisin pienen ja tiukan pilluni apposen auki... muiden miesten edessä... heidän katseltavakseen. Tuntematon "herrasmies" tuijottamassa isoja rintojani ja pientä pilluani, seisottaen kaluaan...Ei ole mun juttu.
Täysin samaa mieltä. Miksi peitellä niitä jos on mitä näyttää