Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isorintainenkin käyttää pieniä bikineitä

Vierailija
10.07.2025 |

kylpylässä tai uimarannalla vai pitääkö ne piilottaa mamma uimapuvun alle?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Isot tissit vaan esille kun kerta semmoiset on

Täysin samaa mieltä. Miksi peitellä niitä jos on mitä näyttää 

Vierailija
22/75 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni käyttäisin bikineitä, joissa isot tissini pääsisivät oikeuksiinsa. Mutta alaosan täytyisi olla sellainen, että alavatsan pikku makkaran saisi piilotettua 😀 Vatsanahka on muutenkin vähän löysä raskauksien jäljiltä. Haittaako sellainen miehiä? Pidänkö vatsan peittävää kokouikkaria jatkossakin, niin ei kenenkään tarvitse yökkiä uimarannalla?

Minkä kokoiset tissit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Isot tissit vaan esille kun kerta semmoiset on

Hyvin on lähi päivinä näkynyt uimarannoilla isojakin tissejä bikineissä. Nam

Vierailija
24/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin, jos ne vaan ovat joka paikasta sopivan kokoiset.

Vierailija
25/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin, jos ne vaan ovat joka paikasta sopivan kokoiset.

Eikä liian peittävät

Vierailija
26/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva isoista tisseistäsi pikku bikineissä ja linkkaa tänne. Arvioimme sitten, kannattaako niitä käyttää julkisesti.

Vierailija
27/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat, mutta napakat.Ylipainoa ei ole grammaakaan.Olen aina käyttänyt kokouimapukua, nyt parina viime kesänä kuitenkin yläosattomissa. Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni.

Vierailija
28/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, oi kyllä kyllä voi! <3

Vierailija
29/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni käyttäisin bikineitä, joissa isot tissini pääsisivät oikeuksiinsa. Mutta alaosan täytyisi olla sellainen, että alavatsan pikku makkaran saisi piilotettua 😀 Vatsanahka on muutenkin vähän löysä raskauksien jäljiltä. Haittaako sellainen miehiä? Pidänkö vatsan peittävää kokouikkaria jatkossakin, niin ei kenenkään tarvitse yökkiä uimarannalla?

Ei haittaa yhtään mitään, masu kuuluu naiseen.  Rohkeasti vain!

Vierailija
30/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot rinnat, mutta napakat.Ylipainoa ei ole grammaakaan.Olen aina käyttänyt kokouimapukua, nyt parina viime kesänä kuitenkin yläosattomissa. Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni.

Juu ei kannata tuommoisia peitellä

Vierailija
31/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä kroppa, vain tissit voisivat on pienemmät. No, ainahan niitä voi operoida, jos siltä tuntuu.

Vierailija
32/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kannattaa ottaa mallia.

https://i.ebayimg.com/images/g/82UAAOSwQtphUluj/s-l1200.webp

Photoshop kovassa käytössä.

Vierailija
34/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä kroppa, vain tissit voisivat on pienemmät. No, ainahan niitä voi operoida, jos siltä tuntuu.

Ei missään nimessä kannata operoida. Isot nännit ja nännipihat vain plussaa

Vierailija
35/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun mies tykkää rannallakin imaista nännin suuhunsa ja imeskellä sitä kuin Lollipop 'la. Täytyy vain varmistua, ettei kukaan satu katselemaan.

Vierailija
36/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisar kirjoitti: "Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni."

Eihän nännien ja nännipihojen suuruus ole haitta, vaan mitä kaunein seikka. On todella aihetta, että olet siirtynyt yläosattomiin, sillä eiväthän sievät piirteesi muuten näkyisi muillekin. Sinulla on, mitä näyttää.

Jos suinkin mahdollista, kuten tuttujen kanssa vierailulla, mökilläkin muiden kanssa ollessasi, vaikka koko päivän, yhteissaunassa ja uidessasi, anna myös suloisen ja kauniin posliiniksi sheivatun vittusi olla esillä, mieluimmin sitä avatenkin katsottavaksi.

Voit myös herttailla valitsemillesi miehille levittämällä käsin ja supistelemalla emättimen aukkoa. Enemmän kuin kaunista! Eikä sormettaminenkaan ole liikaa. Kynis.mi

Vierailija
37/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun mies tykkää rannallakin imaista nännin suuhunsa ja imeskellä sitä kuin Lollipop 'la. Täytyy vain varmistua, ettei kukaan satu katselemaan.

Onko tämä lollipop vähän sama asia kuin tikkari?

Vierailija
38/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisar kirjoitti: "Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni."

Eihän nännien ja nännipihojen suuruus ole haitta, vaan mitä kaunein seikka. On todella aihetta, että olet siirtynyt yläosattomiin, sillä eiväthän sievät piirteesi muuten näkyisi muillekin. Sinulla on, mitä näyttää.

Jos suinkin mahdollista, kuten tuttujen kanssa vierailulla, mökilläkin muiden kanssa ollessasi, vaikka koko päivän, yhteissaunassa ja uidessasi, anna myös suloisen ja kauniin posliiniksi sheivatun vittusi olla esillä, mieluimmin sitä avatenkin katsottavaksi.

Voit myös herttailla valitsemillesi miehille levittämällä käsin ja supistelemalla emättimen aukkoa. Enemmän kuin kaunista! Eikä sormettaminenkaan ole liikaa. Kynis.mi

Pilluani en availe enkä levittele käsin muille miehille kuin omalle aviomiehelleni. Hän tykkää siitä, se riittää mulle.

Vierailija
39/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluani en availe enkä levittele käsin muille miehille kuin omalle aviomiehelleni. Hän tykkää siitä, se riittä

Ymmärrän hyvin, jos et avaa sievää vittuasi muille miehille, enkä sitä vaadikaan, vaan kerron ainoastaan, että se on aivan luvallista ja mahdollista jokaiselle sisarelle, joka vain tahtoo niin herttailla. Kun suloinen vaimoni avasi vittunsa oma-aloitteisesti katseltavaksi herrasmiehelle, ei itsekään osannut edeltä arvata, kuinka tämä ilostui. Jäi juttelemaan ja katselemaan, peittelemättä kyrpänsä täyttä seisokkia, ja oli sen jälkeenkin pursuavan ystävällinen.  Kynis.mi  

Vierailija
40/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tykkäisi alkuunkaan, että levittäisin pienen ja tiukan pilluni apposen auki... muiden miesten edessä... heidän katseltavakseen. Tuntematon "herrasmies" tuijottamassa isoja rintojani ja pientä pilluani, seisottaen kaluaan...Ei ole mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä