Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telian netti pätkinyt jo viikon!

Vierailija
10.07.2025 |

Miten voi olla mahdollista että viikon jo katkonut nettiä suunnilleen vartin välein eikä saada korjattua? Onko muilla sama ongelma? Mitään ei voi tehdä kun kaikki menee uusiksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Elisan valokuitu joka ei ole pätkinyt kertaakan sen jälkeen kun se otettiin reilu 5 vuotta sitten.

Vierailija
2/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastellut on jonkin verran kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Telia sekä kotona että kännyköissä, eikä ole ollut kuukausiin mitään katkoja. Ihan maalla asutaan ja etätöitä teen. Sulla siellä nyt joku paikallinen ongelma.

Vierailija
4/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Telia sekä kotona että kännyköissä, eikä ole ollut kuukausiin mitään katkoja. Ihan maalla asutaan ja etätöitä teen. Sulla siellä nyt joku paikallinen ongelma.

Niin taitaa olla mutta luulisi ettei kaikki ukot ole lomalla yhtäaikaa, että joku kesähessu osaisi korjata. Mulla on vaan puhelimen netti ja meinaa mennä hermot kun pätkii koko ajan. Mitään ei pysty tekemään netissä kuin hetken aikaa.

Vierailija
5/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Elisan valokuitu joka ei ole pätkinyt kertaakan sen jälkeen kun se otettiin reilu 5 vuotta sitten.

Kuitu kuin kuitu tuppaa tosiaan toimimaan. Lounea toiminut muutaman vuoden kuin se kuuluisa kulkuneuvon vessa. 

Vierailija
6/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne teliaan?

Vierailija
7/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taitaa olla mutta luulisi ettei kaikki ukot ole lomalla yhtäaikaa, että joku kesähessu osaisi korjata. Mulla on vaan puhelimen netti ja meinaa mennä hermot kun pätkii koko ajan. Mitään ei pysty tekemään netissä kuin hetken aikaa.

Jos netti on sinulle tärkeä, niin hanki ihmeessä valokuitu tai muu piuhallinen versio. Ei minulle tulisi mieleenikään yrittää tehdä esim etätöitä pelkän puhelimen netin varassa. Puhelimen netti on hyvä olla varalla jos kuitu jostain syystä rikkoutuisi, mutta eihän sillä varsinaisesti pysty mitään tuottavaa tekemään.

Vierailija
8/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sinne teliaan?

On ilmoitettu, korjaavat kun ehtivät. Mutta nykyaikana viikossa eivät saa korjattua?! Kaikki toiminnot netin varassa.

Vierailija
9/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitukaan aina ole varma. Entisessä kodissa meitä melkein painostettiin ottamaan kuitu, kun se talon nurkalta meni. Ei otettu. Ja nyt kuulee jatkuvasti, miten paljon siinä on ongelmia... 

Vierailija
10/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos netti on sinulle tärkeä, niin hanki ihmeessä valokuitu tai muu piuhallinen versio. Ei minulle tulisi mieleenikään yrittää tehdä esim etätöitä pelkän puhelimen netin varassa. Puhelimen netti on hyvä olla varalla jos kuitu jostain syystä rikkoutuisi, mutta eihän sillä varsinaisesti pysty mitään tuottavaa tekemään.

Liian kallista, ei ole varaa tällä hetkellä. Puhelimessa puolet halvempi alle 20€/kk.

Vierailija
11/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuitukaan aina ole varma. Entisessä kodissa meitä melkein painostettiin ottamaan kuitu, kun se talon nurkalta meni. Ei otettu. Ja nyt kuulee jatkuvasti, miten paljon siinä on ongelmia... 

Meillä ollut myös paljon ongelmia alussa. Itse en ottanut kuitua. 

Vierailija
12/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia on paska firma. Keskittyvät lähinnä rasismin ja miesvihan kanssa flirttaileviin mainoksiin.

Vierailija
13/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Telia teki kuidussa jonkun mokan ja oli yhteys toimimaton viisi viikkoa. Ei siellä ollut ketään joka olisi osannut virhettä korjata, jostain ulkopuolelta viimein hankkivat konsultin.

Vierailija
14/18 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia on paska firma. Keskittyvät lähinnä rasismin ja miesvihan kanssa flirttaileviin mainoksiin.

Mulle riittää se, että puhelin toimii kaikkialla minne mennään. Elisa ei kuulu meillä kotona saaristossa. Dna lakkasi toimimasta tunturissa. Telia toiminut tähän mennessä aina.

Vierailija
15/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on vika kuulemma korjattu mutta pätkii edelleen ihan samalla tavalla. Mitä tässä nyt pitäisi osata tehdä? Puhelimen olen käynnistänyt uudelleen pari kertaa, nollannut verkkoasetukset. Ei auttaneet. Neuvokaa joku kiitos?!!

Vierailija
16/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt on vika kuulemma korjattu mutta pätkii edelleen ihan samalla tavalla. Mitä tässä nyt pitäisi osata tehdä? Puhelimen olen käynnistänyt uudelleen pari kertaa, nollannut verkkoasetukset. Ei auttaneet. Neuvokaa joku kiitos?!!

Tsekkaa mitä puhelimen muistissa on pyörimässä, tyhjennä muisti.

Vierailija
17/18 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa mitä puhelimen muistissa on pyörimässä, tyhjennä muisti.

Eipä auttanut sekään.

Vierailija
18/18 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian tv ja nettiyhteys pätkinyt syyskuusta alkaen itä Suomeessa, viimeisen 1-2 viikon aikana nettiin pääsy vain ajoittaista. Operaattori ei ole infonnut merkittävästä käyttöhäiriöstä mitenkään!