Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isorintainenkin käyttää pieniä bikineitä

Vierailija
10.07.2025 |

kylpylässä tai uimarannalla vai pitääkö ne piilottaa mamma uimapuvun alle?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tykkäisi alkuunkaan, että levittäisin pienen ja tiukan pilluni apposen auki... muiden miesten edessä... heidän katseltavakseen. Tuntematon "herrasmies" tuijottamassa isoja rintojani ja pientä pilluani, seisottaen kaluaan...Ei ole mun juttu.

Kyniksellä nyt onkin ihan omat jutut. Niinkuin nyt vähän jokaisella meistä palsta-aktiiveista.

Vierailija
42/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tykkäisi alkuunkaan, että levittäisin pienen ja tiukan pilluni apposen auki... muiden miesten edessä... heidän katseltavakseen. Tuntematon "herrasmies" tuijottamassa isoja rintojani ja pientä pilluani, seisottaen kaluaan...Ei ole mun juttu.

Jos myös aviomies on herrasmies, hän ymmärtää olla silloin poissa, kun vaimo avaa vittuaan. Ei ole asiallista pakottaa toista miestä reagoimaan muiden nähden. Vaimo sitten kertoo jälkeenpäin miehen seisotuksesta ja suunnattomasta ilostumisesta.

On samankaltainen tilanne, kun jehovalainen tulee ovelle toteamaan, miten häneen suhtaudutaan, mutta tiputtaessaan postilaatikkoon brosyyreitansa, on jokseenkin korrekti. Kynis.mi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää pieniä bikineitä jos teistä itsestä siltä tuntuu. Emme elä sosialismissa. Miehenä voin sanoa, että rantaelämä ei kiinnosta mutta tervehdin aina ilolla vapaita ihmisiä, myös yläosattomia naisia, silloin harvoin kun rannalla käyn. En ottamalla ottaisi aurinkoa bikineissä kun olen urallani nähnyt uv:n tuhoavat vaikutukset ihoon. En tosin miehenä olisi muutenkaan bikineissä.. :)  

Vierailija
44/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunhan on litteä vatsa ja erottuvat vatsalihakset. Nams.

Vierailija
45/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisar kirjoitti: "Tuntematon 'herrasmies' tuijottamassa isoja rintojani ja pientä pilluani, seisottaen kaluaan..."

Ei ole realistista ajatella, että avaisi vittunsa tuntemattomalle. Toki hänet täytyy tuntea, jotta ylipäänsä voisi olla selvillä siitä, että hän on herrasmies. Sen lisäksi, että herttainen vaimoni on useamman kerran ollut yhteissaunassa, hän on avannut vittuaan kolmelle miehelle OMAN valintansa mukaan. 

Kaikki ovat vastanneet peittelemättömällä seisotuksellaan, yksi vielä sanallisesti, ettei ole ikinä edes kuvissa nähnyt mitään niin kaunista. Viimeksi mainittu oli vielä kysynyt vaimoltani luvan, että sai tunnustella hänen posliinivittunsa samettisen pehmeää ihoa. Kaikille näytti vittuaan useita kertoja aina saunoessa, jolloin tietysti osasin olla pois.

Voin rivien välistä lukea, että vittusi on niin sievä, että olet siitä aiheellisesti ylpeä, mutta kuten sanoin, en neuvo saati vaadi sinua avaamaan sitä muille, kuin ITSE haluat.  Kynis.mi

Vierailija
46/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä vaimosi vitussa on sellaista, että sitä oikein joukolla ihastellaan ja ihmetellään? Yhteissaunassa, kuinka hän toimii? Levittää jalkansa, avaa vittunsa ja pyytää kurkkaamaan sisälle. Limaiseltahan se pillu kuin pillu tuntuu, kun sitä on monta miestä tiiraamassa. Sametinpehmeys kuulostaa tietysti paremmalta.

Vierailija
47/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi käyttää pieniä bikineitä, mutta kaikilla ne ovat typerät, jos kerran eivät ole sopivan kokoiset.

Vierailija
48/75 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
49/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maauimalassa oli eilen aika huvittava tilanne, olimme mieheni kaa kahdestaan, ollaan n.50 v. Mieheni on pitkä, hieman  parta harmaantunut, mutta komea mies. Hänen puolelleen noin 3 m päähän  tuli noin 30 v muodokas, isorintainen pimu. Mikrobikineissä , lukemaan kirjaa, ja voi pojat missä asennoissa hän luki :)   esim. pyllyä on tottakai nostettava useasti jne. Teki aivan varmasti tarkoituksella sitä. :)  eli nauttii siitä että saa näytellä muodokasta, ja seksikästä  kroppaa mikrobikineissä.

Vierailija
50/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maauimalassa oli eilen aika huvittava tilanne, olimme mieheni kaa kahdestaan, ollaan n.50 v. Mieheni on pitkä, hieman  parta harmaantunut, mutta komea mies. Hänen puolelleen noin 3 m päähän  tuli noin 30 v muodokas, isorintainen pimu. Mikrobikineissä , lukemaan kirjaa, ja voi pojat missä asennoissa hän luki :)   esim. pyllyä on tottakai nostettava useasti jne. Teki aivan varmasti tarkoituksella sitä. :)  eli nauttii siitä että saa näytellä muodokasta, ja seksikästä  kroppaa mikrobikineissä.

Joo tuo on ihan tuttu juttu.lisäx tod.isot rinnat mikrobikineissä ei näytä ees hyvältä kun makaavat selällään ja lukevat  kirjaa

Vierailija
51/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käyttää. Mielellään isot tissit vain esiin.

Vierailija
52/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot rinnat, mutta napakat.Ylipainoa ei ole grammaakaan.Olen aina käyttänyt kokouimapukua, nyt parina viime kesänä kuitenkin yläosattomissa. Myöskin nännit , nännipihoineen ovat isot, mutta en anna sen haitata itseäni.

Juu ei kannata tuommoisia peitellä

Mulla on hyvä kroppa, vain tissit voisivat on pienemmät. No, ainahan niitä voi operoida, jos siltä tuntuu.

Ei missään nimessä kannata operoida. Isot nännit ja nännipihat vain plussaa

Ainakin mun mies tykkää rannallakin imaista nännin suuhunsa ja imeskellä sitä kuin Lollipop 'la. Täytyy vain varmistua, ettei kukaan satu katselemaan.

Nam

Vierailija
53/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä vaimosi vitussa on sellaista, että sitä oikein joukolla ihastellaan ja ihmetellään? Yhteissaunassa, kuinka hän toimii? Levittää jalkansa, avaa vittunsa ja pyytää kurkkaamaan sisälle. Limaiseltahan se pillu kuin pillu tuntuu, kun sitä on monta miestä tiiraamassa. Sametinpehmeys kuulostaa tietysti paremmalta.

Usein olemme käyneet yhteissaunassa, mutta pienellä joukolla. Kun nuoriväki on jo lentänyt pesästä, tavallisesti olemme enää olleet kaksi paria. Jos vaimoni huomaa, että toisen parin mies katselee hänen vittuaan, hän kyllä levittää hiukan jalkojaan, mutta varsinaisesti avaa sormin vittunsa vain kahdestaan ja samalla herttailee miehelle emätintään supistellen.

Jos jaksat, etsi haulla  g-queen part 6. Tulet hakusivulle, josta klikkaat SpankBangin videon. Erityisen herttaisesti osaa tyttö kohdasta 10.07 alkaen avata vittunsa ja herttailla emätintään supistelemalla. Tavattoman sievää ja herttaista. Juuri samalla tavalla tekee suloinen vaimoni, joka tietysti on sitten näyttänyt minulle, kuinka herttaili vitullaan herramiehelle.

Ei siinä monta miestä kerrallaan ole, vaikkakin eri kerroilla eri mies, eikä miesten muutenkaan tarvitse 'tiirailla', sillä sukupuolielimien avaaminen sormin on niin selvästi tahallista, että mies käsittää sen heti. Ja voikin siksi antaa kyrpänsä seisoa peittelemättä. Eikä vaimoni mitään pyydä katsomaan, sillä ei ole tullut vastaan sellaista herrasmiestä, joka itsekään ei olisi tuntenut halua katsella. Ja miesten ilostuminen on kyllä näkyvä. Näistä vaimoni näkee, että herttailu on taatusti mennyt perille.  Herttaista videoiltaa!  Kynis.mi

Vierailija
54/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen isorintainen ja käytän bikineitä. Ei ne kyllä ole mitenkään pienet, vaan ihan sopivat, normaalit bikinit. Kaarituelliset ja sellaiset, että koko tissi mahtuu kuppiin. Ei tursuile ulos vaan näyttää hyvältä ja ryhdikkäältä. Kukkakuviolliset.

Vierailija
55/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voivat. On jopa suositeltavaa.

Vierailija
56/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

herramiehelle > herrasmiehelle

Vierailija
57/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen isorintainen ja käytän bikineitä. Ei ne kyllä ole mitenkään pienet, vaan ihan sopivat, normaalit bikinit. Kaarituelliset ja sellaiset, että koko tissi mahtuu kuppiin. Ei tursuile ulos vaan näyttää hyvältä ja ryhdikkäältä. Kukkakuviolliset.

Voi kutenkin näyttää miehen silmään erilaiselta. Laivalla tutustuin pikkupojan äitiin, jolla oli poikkeuksellisen upeat muodot ja allasosastolla ainakin kahta numeroa 'liian pienet' bikinit. Hän näytti niin upealta, että suu loksahti auki. Varmaan naisten silmin katsoen hän ei mahtunut bikineihinsä ollenkaan. Oikeastihan nainen on kaikkein kauneimmillaan täysin alasti. Bikinit ovat vain kompromissi alastomuuden ja pukeutumisen välillä, ja miehet asettanevat kompromissin eri kohdalle kuin siskot.  Kynis.mi

Vierailija
58/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrän hyvin, jos et avaa sievää vittuasi muille miehille, enkä sitä vaadikaan, vaan kerron ainoastaan, että se on aivan luvallista ja mahdollista jokaiselle sisarelle, joka vain tahtoo niin herttailla. Kun suloinen vaimoni avasi vittunsa oma-aloitteisesti katseltavaksi herrasmiehelle, ei itsekään osannut edeltä arvata, kuinka tämä ilostui. Jäi juttelemaan ja katselemaan, peittelemättä kyrpänsä täyttä seisokkia, ja oli sen jälkeenkin pursuavan ystävällinen.  Kynis.mi  "

Eli olet ns. cuck itse? Kuka tämä herrasmies oli josta kirjoitat? Olit ilmeisesti paikalla kuitenkin kun tämä tapahtui?

Vierailija
59/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa, ei herätä kiinnostusta jos yli c-cup. Katse menee muualle joten ole vaikka ilman

Vierailija
60/75 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunhan on litteä vatsa ja erottuvat vatsalihakset. Nams.

Aikoinaan kun löysin vaimoni seurakunnan kerhosta, minuun tietysti teki suurimman vaikutuksen herttainen luonteensa, mutta ulkonäköseikoista pulska vatsansa. Kerholaisten keskuudessa jopa levisi huhu, että odottaa lasta, mutta näinhän se ei ollut. Kynis.mi  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi