Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku rooli päällä töissä?

Vierailija
09.07.2025 |

Vai oletko ihan oma itsesi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, kiitos kysymästä

Vierailija
2/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooli ja rooli, totta kai on osattava käyttäytyä työelämässä.

Vierailija
4/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen mahdollisimman neutraali, ystävällinen ja positiivinen. Oikeesti en ole sellainen. 

Vierailija
5/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rooli ja rooli, totta kai on osattava käyttäytyä työelämässä.

Muuten et sitten osaa käyttäytyä?

Vierailija
6/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on työrooli, joka on osa minua. En ole sen vähempää oma itseni töissä tai kotona, molemmat kuuluvat minuun.

Psyykkisesti terve ihminen vaihtelee helposti eri roolien välillä, olisi outoa olla samanlainen kaikissa ympäristöissä. Esim. Töissä, lapsen kanssa ruokapöydässä ja puolison kanssa sängyssä.

Vierailija
7/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen asiakaspalvelija.

Vierailija
8/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ihmisillä on työrooli, kotona kotirooli. Jne. Elämä on näytelmä, valitse siis roolisi huolella...

Vierailija
9/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatillinen ja rauhallinen. Sisällä kuitenkin myllertää ja voin henkisesti pahoin. Takana vaikea avioero ja sen jälkeen tullut suhde joka oli virhe enkä osaa lopettaa suhdetta. Olen välillä niin yksinäinen ja haluaisin, että olisi joku joka rakastaisi mua. Yksin ollessa tulee välillä romahdettua ja itken. Kaiken tämän salaan töissä.

Vierailija
10/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma persoonani tulee esiin vieraammissa ympäristöissä paremmin kuten töissä ja koulussa kun en osaa maskata (masking) ketään niin hyvin, mitä teen usein automaattisesti. 

Vierailija
11/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muuten olen oma itseni, mutta en mä nyt sitä varsinaisesti mainosta millainen pössypää olen vapaa-ajalla.

Vierailija
12/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on työrooli työpaikalla. Se on myös tapa jaksaa ja pysyä skarppina työtehtävissä.

Vierailija
13/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun hieman keskittymään siihen, että otan etäisyyttä ihmisiin, joista on enemmän haittaa kuin hyötyä oman työni kannalta. On se varmaan eräänlainen rooli, koska luontaista käytöstä olisi suhtautua ystävällisesti myös turhakkeisiin.

Vierailija
14/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen työrooli on, mutta ei sellainen, että se olisi missään ristiriidassa sen kanssa, mitä muutenkin olen. Voin tällä hetkellä melko huonosti itseni kanssa ja suunnittelen avioeroa. Töissä en näistä asioista puhu, ja toimistopäivinä on oikeasti ihanaa, kun on juttuseuraa ja saan hetkeksi unohtaa kotielämän murheet. 

Vierailija
15/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on. 

Terveisin asianajaja, N53

Vierailija
16/16 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla järkevä ja keskittyä tekemisiinsä. en voi lasten kanssa työskennellessäni kävellä punaisia päin tai sanoa, että äkkiä noi kaihtimet ylös, täällähän on tunnelma kuin jossain bordellissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi