Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauren on kieltämättä hurja. Kiva viskibassokin. Ja kyllästyi Johnnoon jo hääpäivän iltana. 😄 Jotenkin veikkaan ettei heidän tarina kestä kauaa.
Liian kiltti-Jonathanista tulee kyllä vahvat gay-vibat
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauren on kieltämättä hurja. Kiva viskibassokin. Ja kyllästyi Johnnoon jo hääpäivän iltana. 😄 Jotenkin veikkaan ettei heidän tarina kestä kauaa.
Lauren vaikuttaa alkoholistilta. Ennen häitä tehdyssä haastattelussakin selvästi kännissä ja kaipailee vaan lisää drinkkejä. Ammattikin sellainen, joka edesauttaa ja suorastaan edellyttää jatkuvaa juomista ilman, että kukaan ihmettelee. Aivan selvästi tuokin henkilö on otettu mukaan vain katsojia ajatellen.
Mikä hänen ammattinsa olikaan ?
Miten ihmeessä kenellekään tulee edes mieleen, että tekorusketusta kannattaa levittää valkoinen hääpuku päällään? Tulee kyllä tunne, ettei hääpuvulla ole kantajalleen yhtikäs mitään merkitystä.
Tämä sarja se yllättää aina samalla kaavalla. Kausi päättyy aina niin, että muutama pari hyppää yli aidan,
jos yhdestä parista tulee oikea pari, niin se on jo ihme. Muutama skandaali joka kaudella, joku pahis eukko ja jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauren vaikuttaa alkoholistilta. Ennen häitä tehdyssä haastattelussakin selvästi kännissä ja kaipailee vaan lisää drinkkejä. Ammattikin sellainen, joka edesauttaa ja suorastaan edellyttää jatkuvaa juomista ilman, että kukaan ihmettelee. Aivan selvästi tuokin henkilö on otettu mukaan vain katsojia ajatellen.
Mikä hänen ammattinsa olikaan ?
Vaikutti ihan vaan joltain someinfluensserilta, mutta sanoi omistavansa jonkin PR- ja markkinointiyrityksen keskittyen hotelli- ja ravintola-alaan. Mainitsi vielä, että hänen luonnollinen ympäristönsä on ruoan ja alkoholin äärellä.
Outoa että tuossa jankataan missä ajassa voi rakastua. Ihmetellä miten voi tietää parissa viikossa tykkäävänsä jostakusta. Viittaan Junoon (Jonathanista) ja Ellie.
Itse tiesin muutaman tunnin jälkeen tässä on mun mies, eikä se asia ole muuttunut lähes kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Lauren on kieltämättä hurja.
Tykkäsin kuitenkin kun hän roustasi kinkku Jackia.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että tuossa jankataan missä ajassa voi rakastua. Ihmetellä miten voi tietää parissa viikossa tykkäävänsä jostakusta. Viittaan Junoon (Jonathanista) ja Ellie.
Itse tiesin muutaman tunnin jälkeen tässä on mun mies, eikä se asia ole muuttunut lähes kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Ihmiset on erilaisia. Toiset ihastuu ja rakastuu helpommin kuin toiset. Ennemminkin tuntuu typerältä, että lähes heti tutustumisen jälkeen esitetään suoria kysymyksiä mm. seksuaalisesta viehättymisestä. Eipä se ainakaan paranna tunnesiteen muodostumista, kun vaaditaan rehellisiä vastauksia ja toinen jo heti alkuun tunnustaa, ettei lainkaan viehäty toisen ulkonäöstä tai persoonasta.
Collinsilta puuttuu täysin tunneäly. Joku mainitsi aiemmin autismin, jollain kirjolla hän on. Mutta että noin kyvytön, että ei yhtään tajua. Sinällään ei mikään ihme, ettei ole seurustellut aiemmin. Jotenkin pelottava tyyppi jopa.
Jack taas on suprastaan vastemielinen. Sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Tori on miellyttämisehalussaan täysin mössöä, se tahtonainen millaisena hänet esiteltiin, on kadonnut täysin. Red flags, red flags
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kenellekään tulee edes mieleen, että tekorusketusta kannattaa levittää valkoinen hääpuku päällään? Tulee kyllä tunne, ettei hääpuvulla ole kantajalleen yhtikäs mitään merkitystä.
Eiköhän se ollut ihan käsikirjoitettu juttu, eikä mikään mikä vaan tuli mieleen. Ihan samoin kun kaikki muukin häsläys, käsikirjoitettua alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Toiset ihastuu ja rakastuu helpommin kuin toiset. Ennemminkin tuntuu typerältä, että lähes heti tutustumisen jälkeen esitetään suoria kysymyksiä mm. seksuaalisesta viehättymisestä. Eipä se ainakaan paranna tunnesiteen muodostumista, kun vaaditaan rehellisiä vastauksia ja toinen jo heti alkuun tunnustaa, ettei lainkaan viehäty toisen ulkonäöstä tai persoonasta.
Jack Mieltymykset oli ällöjä - mun mielestä.
Tuntuu, että asiantuntijoita ei juuri kiinnosta yhdistää harmonisia, sympaattisia pareja, kuin ehkä muutama, vaan etupäässä yleistä hämminkiä aiheuttavia pareja. Tässäkin porukassa löytyisi parien joukosta vaihtamalla paremmin toisilleen sopivia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Musta natalie on söpö. Sellai höpsö. Tulee mieleen joku tv sarja hänestä en nyt muista. Mutta huonon miehen sai.
Näyttää avoimesti tunteensa, kun taas hänelle valittu pari tuskin ymmärtää mitä sana tunne tarkoittaa. Tuntuu suorastaan kiusanteolta, että aidosti puolisoa hakeneelle Natalielle valittiin niin outo ja epäaito puoliso selvästi vaan sen takia, että katsojille saadaan jotain ihmeteltävää. Osallistujan tunteet on valitsijoille selvästi ihan toisarvoinen asia, pääasia, että katsojat kiinnostuu.
Katsoin juuri parien illallisjakson ja Ellie on selvästi ärsyttävä kiusaajatyyppinen persoona, joka tykkää juoruilla ja puhua toisista pahaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä valitsit itse oman miehesi, joten sitä ei voi verrata mafs-tilanteeseen. Lisäksi niillä on ohjelman paine.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri parien illallisjakson ja Ellie on selvästi ärsyttävä kiusaajatyyppinen persoona, joka tykkää juoruilla ja puhua toisista pahaa selän takana.
Oliko enemmän kuin muutkaan? Ei mielestäni. Lauren juorus pahiten, mutta se on hänen roolinsa toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko enemmän kuin muutkaan? Ei mielestäni. Lauren juorus pahiten, mutta se on hänen roolinsa toki.
Selvästi enemmän kuin muut, hänhän oikein hyssytteli muita, että kuulee kunnolla mitä pariskunta tilanteesta kertoo ja seuraavasta jaksosta näytetystä tilanteesta näkee miten innoissaan on kun kuulee taas jotain kohahduttavaa. Laurenia tilanne koskettaa enemmän ihan jo sen takia, että on ystävystynyt Torin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta natalie on söpö. Sellai höpsö. Tulee mieleen joku tv sarja hänestä en nyt muista. Mutta huonon miehen sai.
Näyttää avoimesti tunteensa, kun taas hänelle valittu pari tuskin ymmärtää mitä sana tunne tarkoittaa. Tuntuu suorastaan kiusanteolta, että aidosti puolisoa hakeneelle Natalielle valittiin niin outo ja epäaito puoliso selvästi vaan sen takia, että katsojille saadaan jotain ihmeteltävää. Osallistujan tunteet on valitsijoille selvästi ihan toisarvoinen asia, pääasia, että katsojat kiinnostuu.
Aivan. Collins on selkeästi autistinen. On ollut tuotannolta julmaa laittaa hänet erityisherkän, tunteikkaan ja höpsön Natalien kanssa yhteen. Toki myös Collinsin osa oli surkea, hän pettyi ja varmasti nolostui lopputulemasta. Eikä edelleen ymmärrä, miksi niin tapahtui.
Miten "overwhelmed" onnesta Nat oli häissäm ja miten pian todellisuus iski päin kasvoja. Kaikki haaveet murenivat hetkessä, kun tajusi, ettei Collinsilta voi odottaa edes normaalia kommunikointia.
Asiantuntijat ovat nähneet vain kaksi "erityistä" ja kuvitelleet että siinä on yhteensopiva pari. Tämä osoittaa miten vähän neurotyypillisillä on ymmärrystä neurosensitiivisyydestä ja autismista.
Ja huom! Tarkoitus ei ole mitenkään dissata autisteja yleensä; meitä on moneen junaan, myös sellaisia, jotka kykenemme tuntemaan ja aidosti näyttämään ne. Collins oli ihan omissa maailmoissaan, häneen ei saanut yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä valitsit itse oman miehesi, joten sitä ei voi verrata mafs-tilanteeseen. Lisäksi niillä on ohjelman paine.
Niiin, kysehän olikin miksi pitää epäillä ja toisten osallistujien irvailla, jos joku ilmoittaa rakstuneensa.
ja Ellen ja Juno on edelleen yhdessä.