Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Miksi tällä kaudella on 3 jatkuvasti kikattelevaa naista?? Pakko laittaa äänettömälle näiden kohdalla.
Onhan tämä surullista ja läpinäkyvää, että näissä mennään television juonikuviot edellä, niin että ohjelmaan saadaan mahdollisimman paljon draamaa aikaiseksi. Nytkin selvästi valittu niin epäsopivia henkilöitä pareiksi joillekin, jotka tosissaan etsivät kumppania. Ei voi asiantuntijoiden valinnat mennä vahingossa noin pieleen, esim. tämä Collins on täysin kykenemätön parisuhteeseen, ei taida ihan täysillä valoilla käydä muutenkaan. Samoin täysin lukossa oleva, tunnevammainen itseään dissaava Tim, näkee sokeakin, ettei tuosta tule mitään. Tämä aussiversio teennäisyydestään huolimatta on parempaa katsottavaa kuin nämä kotikutoiset suomikyhäelmät.
Outoa, että on ollut tuhansittain hakijoita parisuhdeohjelmaan, eivätkä asiantuntijat onnistu valitsemaan, kuin täysin toisilleen sopimattomia pareja. Moni hakee vain julkisuutta tai näkyvyyttä bisneksilleen, ja tuotanto hyötyy, mitä enemmän somessa kauhistellaan osallistujien törkeää käytöstä. Suomiversio sentään on melko asiallinen, ei onneksi mene törkyviihteen puolelle, vaikka ristiriitoja onkin.
Komentti liittyy jaksoon 18. Älä lue, mikäli et ole vielä edennyt ko. jaksoon, jollet halua tietää ennakkona tulevasta.
Lucindalla on aivan mahtavan karismaattinen faija. Otti Timin kahdenkeskiseen keskusteluun ja sai siihen mieheen jonkinlaista eloa. Olen ollut harmissani katsoessani parin yhdessäoloa kun Tim ei taida itse edes ymmärtää miten rankkaa hänen harjoittamansa henkinen väkivalta ja pitkävihaisuus kumppanille on. Olihan se heidän ensitapaaminen melko outo, mutta Lucinda on osoittautunut ehkä koko sarjan mielenkiintoisimmaksi persoonaksi.
En usko, että se vanhin patu on "vain" 62v. Näyttää niin selvästi yli 70-vuotiaalta.
Ei olisi eka kerta, kun hän valehtelee ikänsä. Hänhän oli deittisovelluukseenkin laittanut iäksi 59v.
Muutenkin ällöttävä ja oksettava äijä irstaine puheineen, hyi helkkari!
Collins on täys mielenterveyspotilas, näkeehän sen silmistä. Puuttuu vain että menee nurkkaan kyyhöttämään. On muka niin kiltti ja ihana, mutta sai yhtäkkiä raivarit toisten hääjuhlassa, ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se vanhin patu on "vain" 62v. Näyttää niin selvästi yli 70-vuotiaalta.
Ei olisi eka kerta, kun hän valehtelee ikänsä. Hänhän oli deittisovelluukseenkin laittanut iäksi 59v.
Näyttää ikäistään vanhemmalta. Miks sille piti parittaa 10 vuotta nuorempi naikkone?
Musta natalie on söpö. Sellai höpsö. Tulee mieleen joku tv sarja hänestä en nyt muista. Mutta huonon miehen sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäistään vanhemmalta. Miks sille piti parittaa 10 vuotta nuorempi naikkone?
Koska vanhalla miehellä on oikeus nuorempaan naiseen. 😏🙄
Mutta olen samaa mieltä; valkohapsinen kalkkunakaulainen ukko on pikemmin 72 kuin 62.
Kauhea pätemisen tarve sillä on, mm. se moottoripyörällä saapuminen häihinsä. Kattokaa nyt, kuinka mä olen nuorekas!
Ajaminen näytti nähdyissä otoksissa kovin kankealta, ei mitään sulavuutta kaarteissa. No, kun nopeus täytyy pudottaa lähelle nollaa, vaarilla on täysi työ pysyä edes pystyssä pyörällään. 🤣
Nuo eivät ainakaan pysy yhdessä. Mutta mikä pari pysyy..?
Vierailija kirjoitti:
Voi helkkari. Meediosta tuli mun ykkös-inhokki. Kiljuu kovaäänisesti ja puhuu luonnottoman kimeällä äänellä. Näyttelemistä "teatteria" näyttäisi olevan kuvioissa. En ehkä ole ainoa, myös miehensä taitaa olla melko ymmällään ja hämmennyksissä. 🤭
Kuka on meedio? Miten mä en yhtään tajua kenestä puhut?
Lauren on kieltämättä hurja. Kiva viskibassokin. Ja kyllästyi Johnnoon jo hääpäivän iltana. 😄 Jotenkin veikkaan ettei heidän tarina kestä kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhalla miehellä on oikeus nuorempaan naiseen. 😏🙄
Mutta olen samaa mieltä; valkohapsinen kalkkunakaulainen ukko on pikemmin 72 kuin 62.
Kauhea pätemisen tarve sillä on, mm. se moottoripyörällä saapuminen häihinsä. Kattokaa nyt, kuinka mä olen nuorekas!
Ajaminen näytti nähdyissä otoksissa kovin kankealta, ei mitään sulavuutta kaarteissa. No, kun nopeus täytyy pudottaa lähelle nollaa
Hääjaksossa vaikutti kuitenkin, että ovat hyvä match. Ilmeisesti jotain sitten tapahtuu myöhemmin? Toivoin, että onnistuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin mies näyttää todella vanhalta. Vähän epätoivoinen fiilis tulee hänestä.
On selvää, että esim. kolmekymppisen mielestä Richard on vanha äijä. Andrea on 51 kuten meikäläinen ja mun mielestä Richard ei ole hullumman näköinen ja hänessä on karismaa. Kaikki on siis suhteellista. Ulkonäön perusteella päätelmien tekeminen on kyllä niin syvältä ja väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
On selvää, että esim. kolmekymppisen mielestä Richard on vanha äijä. Andrea on 51 kuten meikäläinen ja mun mielestä Richard ei ole hullumman näköinen ja hänessä on karismaa. Kaikki on siis suhteellista. Ulkonäön perusteella päätelmien tekeminen on kyllä niin syvältä ja väsynyttä.
Karismaa voi olla joo, mutta Richard vaikuttaa vanhemmalta kuin 62. Ja jos hän kerran on deittisovelluksissa valehdellut ikänsä, niin onkohan tuo 62 totta ollenkaan. Andrea on hurmaava, hänelle toivon hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lauren on kieltämättä hurja. Kiva viskibassokin. Ja kyllästyi Johnnoon jo hääpäivän iltana. 😄 Jotenkin veikkaan ettei heidän tarina kestä kauaa.
Liian kiltti-Jonathanista tulee kyllä vahvat gay-vibat
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä pelkästään ulkonäköön viitattu sillä vaariudella. Kauhea hätä on ikänsä kanssa ja luulee näyttävänsä nuoremmalta. Heh.
On jotenkin sätkyn oloinen. Minusta vanhemman ihmisen pitäisi hukkua tasapainoisuutta ja sisäistä rauhaa. Voi silti hulkutella ja olla lapsenmielinen.
Sen ammatti: motivaatiopuhuja! Eli puhetta riittää, mutta onko sanoilla katetta. Yleensähän nuo motivaaattorit ja inspiraattorit hölisevät tyhjiä korulauseita. Vrt. S. Marin.
Muuten, mitä ukon siippa tekde työkseen? En muista hänen nimeäänkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä pelkästään ulkonäköön viitattu sillä vaariudella. Kauhea hätä on ikänsä kanssa ja luulee näyttävänsä nuoremmalta. Heh.
On jotenkin sätkyn oloinen. Minusta vanhemman ihmisen pitäisi hukkua tasapainoisuutta ja sisäistä rauhaa. Voi silti hulkutella ja olla lapsenmielinen.
Sen ammatti: motivaatiopuhuja! Eli puhetta riittää, mutta onko sanoilla katetta. Yleensähän nuo motivaaattorit ja inspiraattorit hölisevät tyhjiä korulauseita. Vrt. S. Marin.
Muuten, mitä ukon siippa tekde työkseen? En muista hänen nimeäänkään...
* Ei hukkua vaan huokua tasapainoisuutta
Voi helkkari. Meediosta tuli mun ykkös-inhokki. Kiljuu kovaäänisesti ja puhuu luonnottoman kimeällä äänellä. Näyttelemistä "teatteria" näyttäisi olevan kuvioissa. En ehkä ole ainoa, myös miehensä taitaa olla melko ymmällään ja hämmennyksissä. 🤭