Mikä ihmeen muoti teinitytöillä on että jätetään housun nappi auki?
Oon vissiin tullut vanhaksi kun en enää ymmärrä nuorten pukeutumista mutta siis mitä ihmettä? Näyttää kun olisi vessasta tullessa vaan unohtunut laittaa se nappi kiinni lol
Kommentit (42)
Ne on niin rehevii nykisin ettei nappi mee kii
Se on piiloviesti miehille: Estotonta seksiseuraa ilman ehkäisyä tarjolla.
Trendi mitä ilman ei uskalleta elää koska onhan se nyt noloa
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti teillä miehillä on hätänä, jos pitää teinityttöjä saada saattaa raskaaksi?
Minun teinivuosinani oli muotia käyttää napamittaista talvitakkia. Siis muuten on toppatakki peittämässä käsivarsia, olkapäitä, kaulaa ja rintaa, mutta koko vatsa, kyljet ja selkä ovat paljaina. Ja paukkupakkasilla iho sinipunainen.
Eipä ne nuorten muodit ole koskaan mitään järkeviä olleet.
Maha kasvanut. Jatkuva kasvu on ajankuva.
Pitää mahan mahtua tursuamaan välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti teillä miehillä on hätänä, jos pitää teinityttöjä saada saattaa raskaaksi?
Ne itse haluaa sitä. Vertailevat sitten kavereiden kesken, montako aborttia vuodessa.
Paljaat nilkat oli joku aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne itse haluaa sitä. Vertailevat sitten kavereiden kesken, montako aborttia vuodessa.
Juupajuu. Teinityttöjen ajatukset ja halut ovat varmasti tosi hyvin selvillä velttopaapalla.
Tytöt tänäpäivänä pullukoita. Itsensä syöneet pullukoiksi. Farkun nappi ei enää mene kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minun teinivuosinani oli muotia käyttää napamittaista talvitakkia. Siis muuten on toppatakki peittämässä käsivarsia, olkapäitä, kaulaa ja rintaa, mutta koko vatsa, kyljet ja selkä ovat paljaina. Ja paukkupakkasilla iho sinipunainen.
Eipä ne nuorten muodit ole koskaan mitään järkeviä olleet.
Ja kasarilla yläkoulu-ikäiset pojat eivät suostuneet käyttämään pipoa edes kovalla pakkasella, nykyään pipoa ei saada pois päästä edes kuumissa sisätiloissa ruokaillessa.
Yritän kovasti olla vihaamatta miehiä, mutta sitten ne saa tällaisen ketjun aikaiseksi.
Mun nuoruudessa kapinoitiin siten että vain toinen puoli kauluspaitaa meni housun sisään ja napit oli joka toinen auki ja kiinni. Sitten miehillä oli tukassa sellainen tötterö. Ja stiletti oli aina messissä näkyvästi vyöllä merkkinä että ei kannata käydä jengiläiselle kapinoimaan.
Nikkeliallergia teki minusta muodin edelläkävijän. Navan piti näkyä niin ei voinut sulloa paitaa housuihin.
Onneksi jo täti niin ei tarvitse kiusaamisen takia miettiä mitä saa olla päällä.
Ei se oo muotia. Ne on vaan lihonna
Sara Sieppi poseeraa instassa housunnapit/vetoketju auki kun ei ne mene kiinni! Tästä tytöt ottaneet mallia.
Silloin kun minä olin nuori, niin puettiin kolme eri väristä toppia päällekkäin. Ei niissä ole koskaan ollut mitään järkeä, vaikka vanhukset kuinka ihmettelisivät.