Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko kotona vielä sairastavan lapsen kanssa vai lähtisittekö lääkäriin?

Vierailija
29.03.2007 |

Lapsi 2v on pari päivää ollut vatsataudissa. Alussa oksensi muutaman kerran ja pari ripulia. Nyt eilisen illan ja tämän päivän on ollut ripuloimatta ja oksensi vain kerran yskän mukana.

Ei ole kuitenkaan voinut syödä vielä kunnolla mitään, mutta juo vettä ja mehua ihan kohtuullisesti.

On eloisa eikä silmät ole kuopalla, vain posket hieman kuivat. Muuten normaali, jaksaa lukea kirjoja, mutta tietysti väsyy nopeammin.

Minulle joku sanoi että täytyisi lähteä lääkäriin, mutta itse en koe sitä tarpeelliseksi, kun lapsi kuitenkin juo pieniä määriä kerrallaan ja ne pysyvät sisälläi.

Jotain pientä ruokaa aion koettaa tarjota illalla, esim jugurttia, mutta velli tuli aamulla ulos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

os yleiskunto heikkenee tai yhtä äkkiä väsähtää ja haluaa vain nukkua, niin sitten. Tuon kirjoittamasi perusteella en veisi.

Vierailija
2/4 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi ei suostu syömään tai juomaan ja on selvästi väsähtänyt ja voimaton, silloin lähtisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ollaan vain kotona jos tilanne ei pahene. Minusta tuntuu että ollaan paranemaan päin, maha vaan ei vielä kestä mitään raskaampaa, ja yskä on herksitänyt oksennusrefleksit.

Vierailija
4/4 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten jo ruoka maistui ja söi iltapäivällä oikein tukevasti sillä seurauksella että oksensi alkuyöstä ja ripuloi useaan otteeseen. Nesteet pysyneet sisällä ja nyt taas tossa syö hyvällä halulla. En siis ole häntä lääkäriin vienyt kun ei ole kuivuneen oloinen. luulen vaan että vatsa vielä ärtynyt joten oksu tulee helposti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän