Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia puhelimia ostatte lapsillenne?

Vierailija
09.07.2025 |

Mihin kiinnitätte ostossa huomiota muuhun kuin hintaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut ostaa puhelimia 14 vuoteen kun saan töistä aina uuden kun haluaa ja vuoden kahden vanha menee lapsille.

Saatteko ostaa ne työpuhelimet omiksi?

Minä pitäisin mielummin tutun ja turvallisen ja antaisin uuden lapselle jos hän haluaa.

Tässä tapauksessa työantaja maksaa työntekijälle uuden puhelimen. Sitä ei voi antaa lapselle. 

Vierailija
42/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset saavat vanhempien vanhat puhelimet, kun me päivitämme uusiin. 

Huon. Eikö teitä haittaa ettei noi lasten puhelimet sitten saa softapäivityksiä?

Ei ne niin vanhoja ole. Me vaihdetaan omat puhelimet noin kolmen vuoden välein. 

Usein vaihdatte puhelimet..minulla on 6 vuotta vanha puhelin älypuhelin jossa pelaa kaikki tarvittavat appsit ja kaikin puolin erittäin käyttökelpoinen ....softa päivitysten vuoksi toki olen hieman  harkinnut mutta en raaski laittaa hyvää laitetta laatikkoon

Eri syistä. Useimmiten akku alkaa olla finito. Se sitten vaihdetaan ja annetaan puhelin nuorisolle. Tarvitaan

Näinhän se on että ehoja luurissa tarvii vain pelaamiseen. Itse en pelaa puhelimella. Pleikka ja tietokone ovat ainoat millä pelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut ostaa puhelimia 14 vuoteen kun saan töistä aina uuden kun haluaa ja vuoden kahden vanha menee lapsille.

Minä pitäisin mielummin tutun ja turvallisen ja antaisin uuden lapselle jos hän haluaa.

Iphonessa vaihto tosi helppo, ei kannata vanhaa pitää. Lapselle kuitenkin menee se 1 numero vanhempi Iphone hyvin.

Vierailija
44/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne saa pitää sen jälkeen kun saa uuden.

Tämä on aika yleistä. Yhden työnantajan kirjallinen ohje oli: Ne voi lunastaa käypään hintaan 0 euroa 😄

Vierailija
45/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia puhelimia köyhät vanhemmat ostaa lapselleen.

Nyt on vain rikkaat ottaneet kantaa

Vierailija
46/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin saadaan ne omaksi aina vaihdossa. Ei työantaja niillä mitään tee.  

Vierailija
47/47 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus puhelimia kuten iPhone 16 Pro Max. Näitä nyt tulee kerran tai pari vuodessa ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan