Naisten jalkapallopelit eivät kiinnosta ketään siksi palkat ovat vain murto-osa miehistä
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/a31868a1-fb98-4a36-abde-37e0113ae…
Myös naispelaajien taito on vain murto-osa miespelaajista. Ei ketään kiinnosta seurata pillujen pallopelejä jos voi seurata miesten pelaamista. Se huonomman sukupuolen pelaaminen on vähän sellaista höntsäämistä, ei oikeaa pelaamista kuten miehillä:)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Naisten päät kääntyvät inhoten pois kun liikun kaupungilla kireässä paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inh
Naispuolinen versio siis
Eihän sitä potkupalloa katso kukaan tervejärkinen, oli sitä pelaamassa kumpi tahansa sukupuoli.
Tykkään itse pyöriä mökin pihalla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä potkupalloa katso kukaan tervejärkinen, oli sitä pelaamassa kumpi tahansa sukupuoli.
Jääkendon katsojat ne vasta ovatkin järjetöntä porukkaa.
Miksi Suomessa jääkiekkoilijalle maksetaan paljon enemmän kuin jääpalloilijalle? Vaikak kummassakin olisi miesten pääsarjatson urheilija? Koska toisessa lajissa riittää katsojia, sponsoreita ja ylipäänsä maksavia asiakkaita. Sama toimii eri lajien kesken, eri sarjojen kesken ja ikäryhmien tai sukupuolten kesken. Mikäli lajissa pyörii rahaa, niin sitä riittää pelaajillekin. Ellei lajissa pyöri rahaa, niin urheilijat maksavat itse tekemisestään.
Kesäkuussa Järvenpäässä pidettiin Shukokai-karaten mm-kisat ja suomalainen nainen voitti kaksi henkilökohtaista kultaa ja yhden joukkue kullan. Hän treenaa ja valmentaa melkein päivittäin, muttei saa mitään tukia koska kyseessä ei ole olympialaji. Tämä on pienten lajien arkea.