Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos enemmistö tavisnaisista on tavismiesten kanssa, miksei tavismiehet saa tindereistä mätchejä?

Vierailija
09.07.2025 |

Kumma mysteeri.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan jaksat tehdä aloituksia tästä samasta aiheesta? Pitäisikö sinun hankkia jokin toinen harrastus.

Vierailija
2/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan jaksat tehdä aloituksia tästä samasta aiheesta? Pitäisikö sinun hankkia jokin toinen harrastus.

Täähän on just hyvä harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehiä on Tinderissä huomattavasti enemmän kuin naisia, ja koska miehet antavat tykkäyksen lähes kaikille naisille riippumatta siitä, kiinnostaako ko nainen oikeasti vai ei. Tämä vääristää jakauman.

Toiseksi, jonkun mukaan 80% naisista tykkää 20% miehistä. Vaikka tämä pitäisi paikkaansa, siellä TOP 20% alalaidassa puhutaan kuitenkin aika tavallisista miehistä, sellaisista joita on yksi viidestä. Jos vaatimukset on esim terve, töissä, normaalipainoinen ja ei-juoppo, niin eipä niitä taida hirveästi tuon enempää olla.

Vierailija
4/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jankkausta. Olen tavismies ja naisia on riittänyt aina. Hyvännäköisiä, fiksuja. Johtuu varmaan omasta käytöksestäni, tunnetaidoista, sivistyksestä. Rahaa tai ulkonäköä mulla ei ole.

Älä ulise, sillä ei saa ketään.

M45

Vierailija
5/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tavismies uhriutuu ja syyttää muita. Haetaan täydellistä kumppania mutta ei haluta olla sitä toiselle.

Minä minä minä, miksi naiset, miksi miksi.

Nyt kaikki tavismiehet jotka ovat yksin muuttavat munkkiluostariin meditoimaan 3 vuodeksi ja selvittämään miksi ajattelen näin, sitten tervetuloa takaisin.

Vierailija
6/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkausta. Olen tavismies ja naisia on riittänyt aina. Hyvännäköisiä, fiksuja. Johtuu varmaan omasta käytöksestäni, tunnetaidoista, sivistyksestä. Rahaa tai ulkonäköä mulla ei ole.

Älä ulise, sillä ei saa ketään.

M45

Tuohan se, minulla on miesystävä joka on ihan tavis, ei ole rikas, haluaisi oikeastaan elää keskellä metsää minun kanssa, pois kaikesta tästä nykymaailmasta. Omaa hyvät tunnetaidot, sivistynyt, keskustelee kanssani syvällisiä, kohtelee minua ja muita naisia hyvin, rauhallinen.. parempaa miestä en voisi toivoakaan.

Vierailija
7/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen suomalainen mies ja käyttänyt Tinderiä sekä muita vastaavia sovelluksia sekä sivustoja vaihdellen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Hyvin on tullut matcheja, viestittelyjä ja treffejä. Muutama eri mittainen juttukin on vuosien aikaan ollut. 

Vierailija
8/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tavismies uhriutuu ja syyttää muita. Haetaan täydellistä kumppania mutta ei haluta olla sitä toiselle.

Miten kukakin sitten määrittelee tuon "täydellisen"? Sinkkuilessa ylivoimaisesti yleisin tilanne ensitreffien jälkeen on ollut, ettei kumpaakaan kiinnosta nähdä uudestaan. Ei siinä ole minusta kummankaan osapuolen syy, vaan yksinkertaisesti kemiat eivät kohdanneet. 

Vierailija
9/9 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska enemmistö tavisnaisista on jo tavismiesten kanssa. Itsehän sen jo kirjoitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän