Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko uudemman auton tässä tilanteessa?

Vierailija
09.07.2025 |

Nykyinen auto on ihan mieleinen ja vikoja ei ole ollut, mutta vanha ja kilometrejä 250 t, dieselauto.

Suunnitelmissa oli ostaa uudempi hybridiauto, jos saan haluamani työpaikan ja on siis vakautta maksaa autolainaa. Sain sen työpaikan, mutta käytännössä teen nyt pelkkää etätyötä, eli auto pääasiassa vaan seisoo pihassa. Kaupassa sillä käydään ja joskus naapurikunnassa, mutta kaikki pidemmät matkat tehdään toisella autolla.

Ei taida olla mitään järkeä lähteäkään nyt autokaupoille? 😄 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa lähden huomenna turkuun ostamaan autoa. Isäni maksaa sen auton joten lähden aamun ekalla bussilla turkuun hakemaan autoa.

Vierailija
22/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kestää vielä pitkään, en vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut hybridi mikä kannattaa ostaa on toyota täyshybridi,mutta ei siinäkään oikein mitään järkeä nykypäivänä ole koska ne vie kumminkin sen 4-5 litraa sadalle joten hyöty on kumminkin aika pieni.Mutta luotettavia ne on.

Vierailija
24/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut hybridi mikä kannattaa ostaa on toyota täyshybridi,mutta ei siinäkään oikein mitään järkeä nykypäivänä ole koska ne vie kumminkin sen 4-5 litraa sadalle joten hyöty on kumminkin aika pieni.Mutta luotettavia ne on.

Tämä.

Vierailija
25/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ajateltuna noin vähän ajettua dieseliä ei kannata vaihtaa pois, etenkään velka-autoon.

Vierailija
26/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, vanhalla mennään, koska tässä maassa nyt kaikki on ihan hlvtn kallista ja työtkin voi loppua minä päivänä tahansa.

Vierailija
27/27 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi