Tonnin kauneushoito
Maksoin tonnin tänään kasvohoidosta.Botoxia sibbe ryppyyn ja otsaan sekä kaulaan kireyttä poistamaan.Sitten runtattiin vielä hydraulonihappoa täyttämään jotain puuttuvia rasvapatjoja.Nyt kärvistelen työttömänä hintaa ja mietin mistä pihistelen että säästän hinnan takaisin.Osaatteko kokeneemmat neuvoa menikö rahat hukkaan?Olen 42vee.Naama kuin norsun sanonko millä kun ollut vuosia huolia.
Kommentit (4)
Ongelma noissa on, että vaikutus kestää ehkä vuoden, sitten pitää ottaa taas uudet kalliit hoidot jos haluaa ylläpitää lopputulosta. Kasvojumppa tulee halvemmaksi.
En osaa sanoa. Olen 47v ja työtön eikä mulla olisi ikipäivänä rahaa tonnin kasvotoimenpiteisiin. Ehkä sun iho rauhoittuu pian. En tiedä voitko nauttia tulevasta helteestä noiden hoitojen jälkeen vai pitääkö ihoa suojata auringolta?
Mulla on aika hyvä iho ja ikäisekseni sileä. Jos saan jostain rahaa niin satsaan sen hiustenpidennyksiin. Nyt ei ole rahaa ja siihen on tyydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma noissa on, että vaikutus kestää ehkä vuoden, sitten pitää ottaa taas uudet kalliit hoidot jos haluaa ylläpitää lopputulosta. Kasvojumppa tulee halvemmaksi.
Mulla pysyy täyteaineet keskimäärin 3 vuotta per alue.
Hukkaan meni. Paras keino antaa rahat miehelle joka juo kunnes näytät kauniilta.