Suomalainen kauneusvaikuttaja kuoli kauneusleikkauksen jälkeen Turkissa
Naiselle tehtiin kerralla kolme eri leikkausta. Operaation oli tarkoitus kestää noin viisi tuntia.
Kommentit (180)
Olen ollut leikkuaksessa ja lääkäri totesi, että jokainen leikkaus on riski. Jokainen aikuinen varmasti tämän tietää, joskus tulee pakko eteen, kuten hätäsektio.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on sakeita! Lähteä nyt jonnekin Turkkiin puoskarille ottamaan "kauneusleikkauksia"! Siihen on syy miksi kehitysmaissa operaatiot halvempia!
Kehitysmaa on housuissas. Turkissa käy kaikki rikkaatkin. Luuletko ettei Suomessa kuolla leikkauksiin varsinkin tuossa iässä. Eka räätty kroppa ketoilulla sit monta operaatiota samaan syssyyn ei se olis Suomessakaan selvinnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on sakeita! Lähteä nyt jonnekin Turkkiin puoskarille ottamaan "kauneusleikkauksia"! Siihen on syy miksi kehitysmaissa operaatiot halvempia!
Kehitysmaa on housuissas. Turkissa käy kaikki rikkaatkin. Luuletko ettei Suomessa kuolla leikkauksiin varsinkin tuossa iässä. Eka räätty kroppa ketoilulla sit monta operaatiota samaan syssyyn ei se olis Suomessakaan selvinnyt
Ei sinne leikkaukseen kukaan rikas lähde. Köyhien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa naaman roikkua vaan. Sellaista se elämä on.
Ei se ollut kasvojen leikkauksessa
Neitsyydenpalautus leikkaus?
Olen saanut parisuhdeväkivallan seurauksena sellaisia iskuja kasvoihin ja nenänmurtuman että muisto kivusta ja kasvojen hermokivuista on tehnyt sellaisen olon etten tule ikinä tekemään mitään kasvoleikkauksia!
Onni onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Birgitta Aaltonen oli? Siis RIP, mutta pitäisikö tuntea? Oliko oikeasti joku missi tai sometähti? Omaisille voimia toivon, järkyttävä tilanne heille.
"Turkulainen Kurvikuningatar 2023 -finalisti Birgitta Aaltonen, 63, kertoo, että kuuden viimeisen vuoden aikana hänelle on tapahtunut suuri elämänmuutos." - kyllähän tämmöiset merkkihenkilöt pitää tietää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla joku seniorimissi tms.
Birgitta Ounap?
Birgitta Ounap on jotenkin sen tyylinen että on sinut itsensä kanssa. Eli en usko että lankeaisi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut parisuhdeväkivallan seurauksena sellaisia iskuja kasvoihin ja nenänmurtuman että muisto kivusta ja kasvojen hermokivuista on tehnyt sellaisen olon etten tule ikinä tekemään mitään kasvoleikkauksia!
Onni onnettomuudessa.
Mikä tässä oli alapeukutettavaa?
Joskus asiat vain saavat tärkeysjärjestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa.
Peukutettiinko alapäätä vai pitä tarkoitat?
Mietin vaan niitä kirurgin tekemiä 35 000:tta leikkausta, että kuinka vanha hän on ja monta leikkausta teki päivässä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa.
En tiedä käydätkö sinä peukkua mutta en ymmärrä kysymyksestäsi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa.
Saitko peukkua alapäähäsi vai mistä valitat?
Jos leikkauttaa kasvoistaan jotakin niin kokonaisuus saattaa muuttua. Sitten pitää taas leikata. Ja sitten taas leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni onnettomuudessa.
Saitko peukkua alapäähäsi vai mistä valitat?
Enhän minä tässä mitään valittanut. Totesin vaan että minulla on sellainen olo etten anna kenenkään koskaan kajota kasvoihini.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on laihduttaa niin paljon että sen jälkeen pitää kursia itsensä kasaan.
Oletko itse , muiden mukana, haukkunut ja arvostellut ja kauhistellut: Hyi kun on lihava. Älä siis omilla arvosteluillasi aiheuta paineita ja vaatimuksia kanssaihmisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan niitä kirurgin tekemiä 35 000:tta leikkausta, että kuinka vanha hän on ja monta leikkausta teki päivässä .
4 leikkausta päivässä, 200 päivää vuodessa niin eihän tuo vaadi kuin n. 40 vuoden työuran. Valmistui 25 vuotiaana niin hyvin jaksaa vielä leikellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne leikkaukseen kukaan rikas lähde. Köyhien hommaa.
Näin on. Sisäisesti rikas ihminen ei tuollaiseen lähde mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointia...
Ihminen joka haluaa uskoa, uskoo.
Katsoin aikoinaan dokumentin kauneusleikkausmatkoista ulkomaille. Taisi olla useampi brittinainen reissussa. En muista kohdemaata, mutta joku halvempi mesta oli. Tuosta jäi sellaiset traumat, ettei ole kyllä käynyt mielessäkään uhrata terveyttään ulkonäön kustannuksella.
Yläluomet voin leikata, jos alkavat joskus näköä haittaamaan, muuuten menen luomuna.
Kuka tämä Birgitta Aaltonen oli? Siis RIP, mutta pitäisikö tuntea? Oliko oikeasti joku missi tai sometähti? Omaisille voimia toivon, järkyttävä tilanne heille.