Suomalainen kauneusvaikuttaja kuoli kauneusleikkauksen jälkeen Turkissa
Naiselle tehtiin kerralla kolme eri leikkausta. Operaation oli tarkoitus kestää noin viisi tuntia.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Niin turha kuolema! Rintojen kohotus, ja rasvaimu ja vatsan kiristys samalla kertaa on liian raskas keholle samaan aikaan, ja vielä jossain ulkomailla joilla bakteerikanta on ihan eri kuin Suomessa. Turkissa on kuollut moni muukin joka on käynyt siellä plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä.
Mulle on tehty julkisella puolella vatsan kiristys ja vielä sen korjausleikkaus ja voin sanoa, että on todella iso ja riskialtis leikkaus, josta kestää todella pitkään toipua. Minulla keskivatsa tulehtui ja jouduin asentamaan laitteen mahaan joka imi mätää pois. Olin sairaslomalla lähes 3 kk
Mulle on Suomessa myös laitettu silinkonit ja kivut ensimmäisen viikon aikana toimenpiteestä oli kovat. Itkin koko ekan yön. Söin Tramalia ja nukuin istuallani. Rinnat turposivat ja olivat kovat ja kipeät vaikka oli paineliivi
Oliko kaikki sen arvoista? Tekisitkö saman uudelleen, nyt kun tiedät millaista toipuminen on? Suosittelisitko muille samaa? Oletko onnellinen ja tyytyväinen ulkonäköösi?
Ei taida matkavakuutus korvata ?
Vierailija kirjoitti:
Kas eipä ole kukaan keksinyt aiemmin laittaa aloitusta tästä
Kukaan ei ole keksinyt, että kuka on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Tais olla joku seniorimissi tms.
Birgitta Ounap?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on laihduttaa niin paljon että sen jälkeen pitää kursia itsensä kasaan.
Parempi olla BMI 20-25 kuin BMI 66-100. Idiootti. Lihavuusleikkauksia tehdään siksi, että voidaan saada terveempi ja pidempi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Birgitta Ounap?
Aaltonen ei ole mikään entinen miss suomi amatööri seniori missi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa surullista oli myös se, että henkilö oli jo eläkeiässä, 65-vuotias. Sen ikäisellä ihmisellä soisi olevan jo hyvä itsetunto, ei tarvetta kauneusleikkauksille.
Tätä minäkin ajattelen. Miksi ihmeessä.
Rintojen kohotus, rasvaimu ja vatsan kiristys sekä ikävuosia 65. Tuon ikäisen ihmisen pitäisi tajuta ettei noin montaa toimenpidettä kannata tehdä yhtäaikaa. Eipä silti, leikkaava lääkärikin aika tollo kun on moiseen ryhtynyt noin iäkkäälle kun nuo kaikki kolme yhtäaikaa on nuoremmallekin melkoinen riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Birgitta Ounap?
Birgitta Aaltonen.
Googletin nyt tän tyypin. Rohkaisee kuulemma naisia olemaan oma itsensä. Miksi hän sitten ei itse kelvannut itselleen ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin turha kuolema! Rintojen kohotus, ja rasvaimu ja vatsan kiristys samalla kertaa on liian raskas keholle samaan aikaan, ja vielä jossain ulkomailla joilla bakteerikanta on ihan eri kuin Suomessa. Turkissa on kuollut moni muukin joka on käynyt siellä plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä.
Mulle on tehty julkisella puolella vatsan kiristys ja vielä sen korjausleikkaus ja voin sanoa, että on todella iso ja riskialtis leikkaus, josta kestää todella pitkään toipua. Minulla keskivatsa tulehtui ja jouduin asentamaan laitteen mahaan joka imi mätää pois. Olin sairaslomalla lähes 3 kk
Mulle on Suomessa myös laitettu silinkonit ja kivut ensimmäisen viikon aikana toimenpiteestä oli kovat. Itkin koko ekan yön. Söin Tramalia ja nukuin istuallani. Rinnat turposivat ja olivat kovat ja kipeät vaikka oli paineliivi
Oliko kaikki sen arvoista?
Olen ollut tyytyväinen alun hankaluuksien jälkeen. Suomessa jälkihoito oli hyvää ja laadukasta. Näistä on jo 10 vuotta ja edelleen näyttää hyvältä ja paremmalta kuin ennen toimenpiteitä. Mulla rinnat olivat tyhjät AA-kupin tyhjät, roikkuvat ihosuikaleet, tehtiin kohotus julkisella ja silarit otin DD-kuppiin yksityisellä Suomalaisella huippuhyvällä plastiikkakirurgilla Helsingissä
Kyllä naiset on sakeita! Lähteä nyt jonnekin Turkkiin puoskarille ottamaan "kauneusleikkauksia"! Siihen on syy miksi kehitysmaissa operaatiot halvempia!
No toivottavasti nyt jokunen nainen ottaa opikseen tästä.
Mediassa suomalainen sometähti tai kauneusvaikuttaja tarkoittaa, että instassa tai youtubessa oli 100 seuraajaa/tilaajaa. Joku nevöhööd varmasti.
Tuon ikäinen akka ja kauneusleikkaukset huh. Ja vielä turkissa
Vierailija kirjoitti:
Mediassa suomalainen sometähti tai kauneusvaikuttaja tarkoittaa, että instassa tai youtubessa oli 100 seuraajaa/tilaajaa. Joku nevöhööd varmasti.
Kaikkihan ne ovat suosikkeja ja ihan sama vaikka suurimmalle osalle täysin tuntemattomia. Kaksi ihmistä tykkää jostain meteorologista niin lehdissä sanotaan "suosikki". Suosikki laulaja, juontaja, radiojuontaja ja mitäliekaikkia suokkeja onkaan.
5 tuntia nukutuksessa on pitkä aika. Kehossa voi tapahtua ihan mitä tahansa. Ei kannata mennä pitkiin leikkauksiin Turkissa.
Tietääkö joku, kuka voi olla kysessää? Siis 60-vuotias somevaikuttaja. Itselle ei tule ketään mieleen.