Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meidan 2,5v ei voi nukkua ilman, et uhkailen tai kirista? Nytkin nukaht alle 2 min, kun sanoin ettei pois makkarista paase ennen kuin on nukkunut. Eilen uhkasin jaahylla, jos

Vierailija
29.03.2007 |

ei nuku. Jos sanon kauniisti nuku hyvin tai kaunita unia, pyörii sängyssä hereillä kevyesti tunninkin. En tajua miksi on kivampi mennä nukkumaan aina pienen painostuksen, uhkailun, kiristyksen tai riidan jälkeen. Miksi ei voi vaan mennä ja nukkua hyvillä mielin heti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se ihana kulta tuhisee ja nukkuu. Vaan auta armias, jos lähden itse pois hyväntuulisena, sukon ja toivotuksen jälkeen, niin siellä makkarissa on itse pikkupiru, joka nauraa käkättää, kun menen kurkkaamaan.

Vierailija
2/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu tosiaan pahalle kun pitää melkein suuttua että lapsi nukahtaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama juttu. Usein poitsu vetäsee kaiken huipuksi 2 h unta että kyllä se ne päiväunet vielä tarvitsee. Nukkuu yölläkin siis kellon ympäri. Mutta ikinä siin IKINÄ ei haluaisi mennä nukkumaan. Mutta tosiaan nukahtaa tosi nopeasti sit kun vaan jättää sen tonne huoneeseensa huutelemaan =)

Vierailija
4/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä ihan sama juttu. Usein poitsu vetäsee kaiken huipuksi 2 h unta että kyllä se ne päiväunet vielä tarvitsee. Nukkuu yölläkin siis kellon ympäri. Mutta ikinä siin IKINÄ ei haluaisi mennä nukkumaan. Mutta tosiaan nukahtaa tosi nopeasti sit kun vaan jättää sen tonne huoneeseensa huutelemaan =)

Vierailija
5/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa pikkuhiljaa mennä ohi (onneksi taistella tarvitsee vain viikonloppuisin kun on arkena päiväkodissa jossa nukahtaa melkein ensimmäisenä) mutta vähän aikaa sitten vielä piti kovastikin uhkailla ettei sitten lähdetä " xxx-tädille/mummille/kauppaan/ulos" jos ei nukuta. Tai että pois ei pääse ennen kuin nukahtaa (tyttö huuteli " äiti mä nukahdin nyt" tai " oon nukahtanut" )

Vierailija
6/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ tarvin ne lapsen päiväunet kipeästi ja kyllä muksukin sen 1,5h vähintään aina nukkuu, mutta miksi se ei nukahda?! Nyt olen ihan väkisin ja huudon kanssa nukuttanut sen sylissä väkisin pitämällä, sänkyyn ei rauhoitu millään makoilemaan että uni tulisi... Muuttui tällaiseksi kun siirryttiin pinnasängystä pois n. 2-vuotiaana. :/

Vierailija
7/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jano, väärä yöppäri, pissahätä, nälkä, ikävä isää, ikävä äitiä, unohti halata, unohti pussata, unohti sanoa hyvää yötä - lista on loputon.