IL: Ruokarobotti on kuollut!
3-vuotias ruokarobotti on jäänyt raitiovaunun alle ja kuollut. Pahoittelut toimituksen viivästymisestä ja osaanottoni omaisille, kommentoi S-Ryhmä. RIP!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiedän, että nämä ovat, no, koneita, niin en voi sille mitään, että tuota kävi sääliksi. Siis järjellä tiedän, ettei se ole elävä olento, mutta silti siihen jotenkin vain suhtautuu kuin se olisi. Mutta tämähän on yleinen ilmiö, että ihmiset pitävät noita hellyttävinä ja suhtautuvat niihin kuin ne olisivat jonkinlaisia eläimiä.
On täysin käsittämätöntä edes verrata kuollutta ainesta (Robotti) eläimeen, joka on orgaanista, elävää ainetta ja joka hengittää itse.
Onhan se käsittämätöntä, mutta jotain sellaista noissa on, että ihmiset unohtavat, etteivät ne ole eläviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiedän, että nämä ovat, no, koneita, niin en voi sille mitään, että tuota kävi sääliksi. Siis järjellä tiedän, ettei se ole elävä olento, mutta silti siihen jotenkin vain suhtautuu kuin se olisi. Mutta tämähän on yleinen ilmiö, että ihmiset pitävät noita hellyttävinä ja suhtautuvat niihin kuin ne olisivat jonkinlaisia eläimiä.
On täysin käsittämätöntä edes verrata kuollutta ainesta (Robotti) eläimeen, joka on orgaanista, elävää ainetta ja joka hengittää itse.
Onhan se käsittämätöntä, mutta jotain sellaista noissa on, että ihmiset unohtavat, etteivät ne ole eläviä.
Siinäpä se. Koiria en koskaan ole sietänyt, mutta s-robosta voisin jopa tykätä.
Eikä oo kuollu, sairaalaan on viety piipaa-autolla ja voi olosuhteisiin nähden hyvin. On syönyt jo kuljettamiaan ruokatarvikkeita. Kaljaa oli pyytäny hoitsuilta palanpainikkeeksi.
Ratikan alle jääneestä robosta tuskin on enää yhtään ehjää osaa varaosiksi muille, paaliin vaan koko rotisko.
Vierailija kirjoitti:
Robolla olisi ollut väistämisvelvollisuus, joten teki itsemurhan kun jätti väistämättä raitiovaunua.
Roboille täytyy järjestää terapiaa jotteivät tee itsemurhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. Koiria en koskaan ole sietänyt, mutta s-robosta voisin jopa tykätä.
Mulla sama.
Siis ihan kauheeta!!! Olen itkenyt koko illan silmät päästäni😭
Insinöörit keskeyttävät lomansa ja palaavat työpöydän ääreen. Etusormella silmälasit ylös ja hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Se oli varma itsari. Jo 3 kk S-ryhmällä voi viedä loppuelämäksi laitokseen.
Ainakin se ajoi omatoimisesti suoraan raitiovaunun alle. Toki tämän päivän työelämässä ei pitkään jaksakaan.
Ei ole konekaan erehtymätön, joten ihmisten korvaaminen koneilla ja roboteilla on turhaa ja tarpeetonta touhua.