Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pyydän maksua?

Vierailija
29.03.2007 |

Jään pian hoitovapaalle ja ajattelin tarjota kaupan ilmoitustaulun kautta lastenhoitoapua satunnaista hoitoa tarvitseville. Hoito tapahtuisi siis meidän kotona, ja kuvioissa pyörii myös kesällä 1v. täyttävä pikkumies.

Kuulostaako esim. 6 euroa/tunti, minimiveloitus 2 tuntia sopivalta? Tämä olisi siis yhdestä lapsesta, toisesta lapsesta vaikka 3 euroa/tunti.

Miten itse hinnoittelisitte hoidon? Entä kuinka paljon voi pyytää viikonloppulisää tms. ?

Vinkkejä ja ideoita otetaan vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka 5eur per tunti!

Vierailija
2/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n hoitajia ei saa joka kunnassa!

Pyydä vaan se 6 euroo/tunti, joka tarvii hoitajaa, maksaa sen kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 6 euroa/tunti on minimi, jolla toisten lapsia hoidan. Eri asia olisi tietty tutut ja naapurit.

Monet tuntuvat valittavan että kun ei pääse koskaan esim. puolison kanssa kahdestaa syömään tai leffaan jne. joten eiköhän tällaiselle hoitoavulle löydy tarvetta.

Itsellä on kokemusta mm. 6 vuoden ajalta partion sudenpentujohtajana, lisäksi olen ollut nuorempana kesän töissä leiriohjaajana. Joten eiköhän meille uskalla lapsen pariksi tunniksi jättää esim. lääkärillä tai kampaajalla käynnin ajaksi.

Mitens vakuutusasiat? Voinko sanoa vanhemmille, että minulla ei ole vakuutusta hoidettaville lapsille? Ei kai yleensä satunnaisilla hoitajilla olekaan mitään vakuutuksia - vai?

Vierailija
4/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät ole valmiita antamaan lapsiaan ventovieraan hoitoon. Näin se vaan on.

Vierailija
5/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää olla vakuutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi