Miehen vapaa-ajan ajankäyttö
Seurustelen ihanan ja huomaavaisen 26-vuotiaan miehen kanssa. Kaikki on hänen kanssaan kivasti. Yksi asia vain vaivaa toisinaan. Aika harvoin mutta esimerkiksi tänään. En tiedä johtuuko menkoista vai ihan muuten vaan. Mieheni sanoi menevänsä heti töiden jälkeen frisbiigolffaamaan kavereidensa kanssa. Ihana että hänellä on harrastus jossa myös näkee parhaimpia ystäviään. Näsitä ystävistä kaikki ovat kuitenkin sinkkuja. Heidän ajankäyttönsä on ymmärrettävästi se että ollaan paljon ystävien kanssa. Ehkä tuo ikäkin vielä. Olen itse 29-vuotias.
Mieheni tapaa aina kysymään että onko ok jos menee, ja yleensä vastaan aina tottakai. Koska tottakai, yleensä se sopii minulle. Tykkään itsekin omasta rauhastani. Tänään mies ei kysynyt aluksi että onko ok, vaan vain ilmoitti. Varmaan tottumuksestaan. Oletti että se on tänäänkin ok. Minkä ymmärrän myös. Mies käy joka vko ainakin kolmisen kertaa pelaamassa. Joskus melkein joka päivä. Tänään oli ensimmäinen kerta kun tuntui että olisin kaivannut häntä kotiin.
Mitä mieltä olette? Olenko turhamainen? Vai pitäisikö miehen kuunnella enemmän minua :)?