Kun mieheni exä on kaunis ja menestynyt
On siis paljon julkisuudessa ja menestynyt liike-elämässä upeasti. Itse olen ihan tavis ammatissa ja ulkonäöltäni.
Tekee viikoittain mieli erota kun en jaksa tätä huonommuuden tunnetta. Ex-ruova tulee kuitenkin viikottain vastaan eri medioissa ja aina vaan ahdistaa enemmän.
Kommentit (25)
Vielä:
Minulle on ilo, kun ja jos tiedän
mieskiinnostukseni tapailleen ja suhteilleen
vain Laatunaisia. Sehän tarkoittaa, että olen
aika hyvä catch ollessani upeiden, kauniiden,
tasokkaiden naisten jatkumossa.
'Miehesi lapsen äiti on kadulla itseään
myynyt p//kkinist/.' Ei tämä minua
sykähdyttäisi versus mieheni ex mallintöitä
tehnyt erikoislääkäri.. (hypoteesi).
Joskus miehet tai naiset eivät pysty pitämään itsellään kumppaniaan, jos tämä kumppani keksii että löytää paremman tai jopa että yksin on parempi kuin tämän puolison kanssa.
Onneksi on rehellisesti EX eikä niin et nykyinen, täällä palstalla niitäkin epärehellisiä riittää :(
Munkin ex tykkäsi pitkistä ja hoikista, aina muisti huomauttaa, jos oli kilokin tullut. Mun jälkeen rakastui lyhyeen ja pulleaan. Ja ovat jo 15 vuotta onnellisesti yhdessä. Ehkä kun löysi sopivan sielun, ei ulkoiset jutut enää niin merkinneet.
No, epäsuosittu mielipide: mä oon se pitkä ja hoikka ex ja tiedän, että ex-mies piti juuri niistä ominaisuuksista naisessa. Hän ei vaan 50+v saanut enää ketään haluamaansa , joten otti lyhyen ja lihavan nyxän. Ei se aina niin mene, että uusi on valittu siksi, että on kauniimpi. Heillä on kyllä samanlaiset persoonat, että sikäli kyllä objektiivisesti parempi match.