Selfies pitäs kieltää
😆
Ostin uuden auton - kuva omasta naamasta
Isä kuoli - kuva omasta itkevästä naamasta
Meille syntyi vauva- kuva omasta naamasta
Tarjoan lemmikki hoitoa - kuva omasta naamasta
Meille tuli koiranpentu- kuva omasta naamasta
Katsokaa miten söpö siskon vauva on - kuva omasta naamasta.
Mikä ihmisiä vaivaa.
Kommentit (8)
Eppu Selfiesiltä moi! Ihan alkuun kiitos sun palautteesta, tosi kiva että kerroit aatoksiasi. Oletko kokeillut jo meidän Selfies Plus -pakettia? Siinä voi itse säätää paljon enemmän, ja sitä käyttää esimerkiksi Karita Tykkä (tykkää sen kuvista, hehe!!). Saat nyt kuukauden maksuttoman kokeilun, ja sen jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaisena. Voi tietysti irtisanoa koska haluaa. Mites, laitetaanko tuleen? 🙂
Kaikki muukin tuntuu pyörivän ulkonäön ja yleensäkin itsensä ympärillä.Minä haluan ,minä tarvitsen,miksi minun täytyy...
Threadissa oli tästä juuri sitten keskustelu, siitä miksi se oma päästä pitää tunkea joka aloitukseen. Ehkä vähän eri kulmasta 😊
Taitaa olla käännös englannista kun ei ole osannut kääntää selfietä monikossa
Huvitti kun istuin terassilla ja juomat saatuaan tädit ottivat heti selfiet. Todella mietin ettå ihmiset esittävät rooliaan mihin ikinä menevät. Se on surkuhupaisaa.
Mua niin **tuttaa yksi kollega, joka postailee koko ajan LinkedIniin jotain diibadaa, ja JOKA postauksessa on kuvana selfie. Joo ok, se on ihan kaunis nainen, ei siinä mitään, mutta kun ei sen naama liity niihin postauksiin mitenkään. Tulee sellainen kuva, että yrittää ulkonäöllään ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin **tuttaa yksi kollega, joka postailee koko ajan LinkedIniin jotain diibadaa, ja JOKA postauksessa on kuvana selfie. Joo ok, se on ihan kaunis nainen, ei siinä mitään, mutta kun ei sen naama liity niihin postauksiin mitenkään. Tulee sellainen kuva, että yrittää ulkonäöllään ratsastaa.
Vähemmän kauniit tuntuvat tekevän tätä vieläkin enemmän.
He elävät yhteiskunnassa.