Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa minkälainen nainen saa sinulta pasmat sekaisin

Vierailija
08.07.2025 |

Minkälainen nainen saa sinut jännittämään kuin pikkupoika?

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskumallin brunetti, voi siis olla joku fitness-typy tai muuten lyhyt ja pyöreähkö.   

Vierailija
122/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holly Willoughby

Vierailija
124/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin Li Anderssonin kerran ja oikeasti polvet notkahtivat ja alkoi pyörryttämään, kun hän katsoi silmiin ja hymyili. Todella karismaattinen nainen.

Li:kin näköjään palstailee parhaana lomakautena!

Vierailija
125/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Vierailija
126/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sanon nyt ensin että olen tasokas mies, olen melko komea, korkeakoulutettu, 192cm pitkä ja tuloni ovat hyvät.

Minua viehättää kauniit naiset, ihanne mitat saisi olla 165cm ja painoa 55kg. Naisen pitää olla naisellinen eli peppua pitää olla, tissit pitää olla ja naisen pitää osata olla kaunis. Mt ongelmat ehdoton turn off ja naisen pitää olla terve.

Naisen pitäisi olla hiljainen eli sellainen joka ei nalkuta eikä puhu turhia. 

M32

Olet kyllä kuvottava mies. Kyllä sinäkin sen joskus huomaat, että yksin jäit.

Luit väärin, hänhän juuri itse kertoi olevansa nimenomaan tasokas mies.  :-D

Oikeasti tasokas mies ei ikimaailmassa viettäisi aikaansa vauvapalstalla selittämässä kuinka hän on tasokas mies 😂 

Vierailija
127/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri. Vaaleat hiukset ja kauniit siniset silmät, naapurintyttömäinen. Katsekin on kuin enkelillä. Tekis mieli linkittää netistä kuva, mutta ei kehtaa, ku näkyy nimikin siinä.

Joka kerta ku hänet näen, niin harmittelen sitä, että olen parisuhteessa 🤣

Vierailija
128/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua antava

Vierailija
129/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu valitettavasti. Särki sydämeni.

Tiesitkö alusta saakka hänen olevan varattu?

Vierailija
130/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellane tomboy-tyyli. Ovat yleensä avarakatseisempia ja aktiivisempia. En tykkää myöskään, jos nainen yrittää ottaa naisen roolin ihmissuhteissa. Alistuminen on heikkoutta. Naisella pitää olla voimakas tahto. Nautin konfliktista ja kaaoksesta. Saa pasmat sekaisin kun ei pysty lukemaan toista. 

Vierailija
131/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellane tomboy-tyyli. Ovat yleensä avarakatseisempia ja aktiivisempia. En tykkää myöskään, jos nainen yrittää ottaa naisen roolin ihmissuhteissa. Alistuminen on heikkoutta. Naisella pitää olla voimakas tahto. Nautin konfliktista ja kaaoksesta. Saa pasmat sekaisin kun ei pysty lukemaan toista. 

Jep sellanen et on henkisesti mies mutta naisen kroppa😋

Vierailija
132/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep sellanen et on henkisesti mies mutta naisen kroppa😋

Kunhan on sellane siro petite. Pien peppu ja rinnat. Mieluiten lyhyistä keskipitkiin hiukset. Silmissä pilkettä kun vitsailee ja puhuu. Osaa keksiä hauskoja asioita synkistäkin aiheista

Vierailija
133/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kummoiset vaatimukset miehillä. 

Vierailija
134/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kummoiset vaatimukset miehillä. 

Taitaa olla vitsi vastauksia suurin osa. Ei kukaan voi olla noin vaatimaton... 

Vierailija
135/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, huumorintajuinen, itsevarma ja sanavalmis (ei kuitenkaan mikään "mä vaan oon tällanen suora, bitch"), kaikkia kunnioittava, hymyilevä, positiivinen, urheilullinen ja sopivasti flirtti. Bonarina vielä kookas povi.

Lyhyesti: kaunis sekä päältä että sisältä

Vierailija
136/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eka on naisten kauhu.Siinnä unelmat haihtuu tommosen vierellä.Jos olisin sanotaan 20v nuori nainen ,en suomal.miestä kyllä ottaisi.Suomesta löytyy kyllä ihania miehiä.Mutta juuri he ei osaa lähestyä naista.

Vierailija
137/146 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on timmi ja urheilullinen kroppa mutta se ei saa käydä salilla vaan niitten lihasten pitää olla työllä tehty.

Vierailija
138/146 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sanon nyt ensin että olen tasokas mies, olen melko komea, korkeakoulutettu, 192cm pitkä ja tuloni ovat hyvät.

Minua viehättää kauniit naiset, ihanne mitat saisi olla 165cm ja painoa 55kg. Naisen pitää olla naisellinen eli peppua pitää olla, tissit pitää olla ja naisen pitää osata olla kaunis. Mt ongelmat ehdoton turn off ja naisen pitää olla terve.

Naisen pitäisi olla hiljainen eli sellainen joka ei nalkuta eikä puhu turhia. 

M32

Olet kyllä kuvottava mies. Kyllä sinäkin sen joskus huomaat, että yksin jäit.

Luit väärin, hänhän juuri itse kertoi olevansa nimenomaan tasokas mies.  :-D

Oikeasti tasokas mies ei ikimaailmassa viettäisi aikaansa vauvapalstalla selittämässä kuinka hän on tasokas mies 😂 

Yllättyisit. Riippuu toki siitä mitä tarkoitat tasokkaalla; jos listaat piirteitä, niin voidaan katsoa montako osuu.

Vierailija
139/146 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tiettyä piirrettä en osaa sanoa, mutta viime vuodelta jäi mieleeni yksi kaunotar, josta mietin heti, että hän voisi olla supermalli. Pitkä, hoikka, lantio, paksut hiukset. Ne sääret ja jalat tuntuvat jatkuvan ja jatkuvan...

Tapaan häntä töiden merkeissä silloin tällöin ja vasta viime aikoina olen pystynyt normaaliin, rauhalliseen keskusteluun hänen kanssaan, ilman ylivirittynyttä jännitystä. En siis tavoittele hänestä mitään enempää, joskus pasmat vain menevät sekaisin naiskauneudesta.

Vierailija
140/146 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mene edelleenkään ymmärrykseen, että tämä on naikkosten palsta?? X"""""DDDDDDDDDD