Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa minkälainen nainen saa sinulta pasmat sekaisin

Vierailija
08.07.2025 |

Minkälainen nainen saa sinut jännittämään kuin pikkupoika?

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa selkeästi inceleiden ja normi miesten vastaukset 

Huomaa myös että femcelit ovat taas ryömineet koloistaan, pahoittamaan jälleen mieltään. 

Mikä on femcel?

Vierailija
62/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big tits, avoin luonne, ymmärtää miehen tarpeen pussien tyhjennykselle.

Jätä tintit rauhaan senkin Pervopena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulun sanoin: Jestas sentään mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat!

Vierailija
64/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sekoitti täysin nainen joka oli hyvin ujon oloinen, mutta hänestä paljastuikin sitten tosi nopeasti seksistä hyvinkin kiinnostunut ja siihen orientoitunut puoli. Todellinen ristiriita ulkoisen olemuksen, tosin kaunishan hän oli ja ja käyttäytymisen suhteen. Tosin muutkin olivat hänestä kiinnostuneita ja sitten meidän juttumme lopahti.

Miehille tuo seksi taitaa olla se tärkein juttu. Muuten on ihan sama, mllainen nainen on. 

Lopeta tuo hurskastelu, et huijaa ketään. Naiset pettävät tutkimusten mukaan ihan yhtä usein kuin miehet, Tinderissä pieni vähemmistö miehistä kerää lähes kaikki naisten tykkäykset jne jne. 

Pillullaan ne naiset ajattelevat, ihan niin kuin miehet kyrvällään. Miehet ovat vaan paljon rehellisempiä näissä asioissa. 

Vierailija
65/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sekoitti täysin nainen joka oli hyvin ujon oloinen, mutta hänestä paljastuikin sitten tosi nopeasti seksistä hyvinkin kiinnostunut ja siihen orientoitunut puoli. Todellinen ristiriita ulkoisen olemuksen, tosin kaunishan hän oli ja ja käyttäytymisen suhteen. Tosin muutkin olivat hänestä kiinnostuneita ja sitten meidän juttumme lopahti.

Tarkoitan siis että en voinut uskoa että mulla kävi niin hyvä mäihä ja jäin hetkeksi epäröimään, niin nainen sitten olikin jo poistunut kuvioista. Ehkä hän tulkitsi epäröinnin kiinnostuksen puutteeksi.

Missä päin tämä?

Etelä-Suomessa, mutta voit olla huoleti, et se ollut sinä.

Vierailija
66/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan siis että en voinut uskoa että mulla kävi niin hyvä mäihä ja jäin hetkeksi epäröimään, niin nainen sitten olikin jo poistunut kuvioista. Ehkä hän tulkitsi epäröinnin kiinnostuksen puutteeksi.

Missä päin tämä?

Miten voit olla niin varma?

Vierailija
67/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuo seksi taitaa olla se tärkein juttu. Muuten on ihan sama, mllainen nainen on. 

Pillunreikä tai joku reikä kun on. 

Vierailija
68/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jännitä naisia. Tässä vähän aikaa sitten yks nainen kutsui luokseen saunomaan. No tiesin kyllä että seksiä se haluaa joten menin naisen luokse ja olin sen luona vuorokauden. Nainen sanoi siellä suoraan että kaipaa seksi ja läheisyyttä ja sanoi että jos minulle ei sovi niin ei se mitään. Sanoin että minä haluan myös joten sitten peuhattiin monta kertaa.

Oliko se sun mummosi, äitisi vai tätisi?

Vierailija
69/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tämä?

Miten voit olla niin

No mikä on todennäköisyys?

Vierailija
70/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei sanon nyt ensin että olen tasokas mies, olen melko komea, korkeakoulutettu, 192cm pitkä ja tuloni ovat hyvät.

Minua viehättää kauniit naiset, ihanne mitat saisi olla 165cm ja painoa 55kg. Naisen pitää olla naisellinen eli peppua pitää olla, tissit pitää olla ja naisen pitää osata olla kaunis. Mt ongelmat ehdoton turn off ja naisen pitää olla terve.

Naisen pitäisi olla hiljainen eli sellainen joka ei nalkuta eikä puhu turhia. 

M32

Olet kyllä kuvottava mies. Kyllä sinäkin sen joskus huomaat, että yksin jäit.

Luit väärin, hänhän juuri itse kertoi olevansa nimenomaan tasokas mies.  :-D

Vierailija
71/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmät. Hoikka ja kaunis. Nätti hymy, hyvät sääret, huoliteltu siisti meikkaus. Ei tekoripsiä, ei kynittyjä kulmakarvoja, ei räikeitä kynsilakkoja.

Vierailija
72/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jännitä naisia. Tässä vähän aikaa sitten yks nainen kutsui luokseen saunomaan. No tiesin kyllä että seksiä se haluaa joten menin naisen luokse ja olin sen luona vuorokauden. Nainen sanoi siellä suoraan että kaipaa seksi ja läheisyyttä ja sanoi että jos minulle ei sovi niin ei se mitään. Sanoin että minä haluan myös joten sitten peuhattiin monta kertaa.

Oliko se sun mummosi, äitisi vai tätisi?

Eiku sisko 🥺

Vierailija
73/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tämä?

Etelä-Suomessa, mutta voit olla huoleti, et se ollut

No mikä on todennäköisyys?

Yllättävän suuri, kun miettii tämän palstan käyttäjämääriä.

Vierailija
74/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha,pieni perse,pitkät hiukset,luonnollisen kaunis,nuori ja antaa pyllynreikää.

Vierailija
75/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, koulutettu, sivistynyt - ja varustettu yhtä kierolla mustalla huumorilla kuin minä (ei mitään pyhää), mutta käytäytyy yleensä ihan kiltisti ja ystävällisesti - mutta vain koska valitsee niin eikä mistään sosiaalisten sääntöjen pakosta. Tähän vielä yhdistettynä kujeilevaisuus - muiden hilsettä juuri ja juuri hipova sarkastinen kommentti tms. ja kanssani vaihdettu katse "huomastiko mitä just tein". Oma yhteinen kupla, jossa voidaan nauraa muille - ylimielisen hyväntahtoisesti.

Vierailija
76/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big tits, avoin luonne, ymmärtää miehen tarpeen pussien tyhjennykselle.

Etkö itse osaa edes pussejasi tyhjentää? luuletko oikeasti, että jotakin naista tuollainen suhde kiinnostaisi? Mitähän se nainsen siitä saisi? Parempi etsiä vähän järkevämpi mies. 

Mies, joka osaa ajatella muutakin, kuin omia pussejaan.  Surkeata. 

Pist! Se on insseli.

Vierailija
77/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha,pieni perse,pitkät hiukset,luonnollisen kaunis,nuori ja antaa pyllynreikää.

Miks pyllyä? Onko sun muna liian pieni pilluun?

Vierailija
78/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään miehiltä, niin miehet vastaa. Eikös olekin loogista...?

Vierailija
79/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo hurskastelu, et huijaa ketään. Naiset pettävät tutkimusten mukaan ihan yhtä usein kuin miehet, Tinderissä pieni vähemmistö miehistä kerää lähes kaikki naisten tykkäykset jne jne. 

Pillullaan ne naiset ajattelevat, ihan niin kuin miehet kyrvällään. Miehet ovat vaan paljon rehellisempiä näissä asioissa. 

Olet väärässä siinä mielessä, että toki naisia himottaa seksi. Mutta naiset harrastavat sitä (yleistettynä) vain silloin kun kumppani viehättää joko fyysisesti tai psyykkisesti, Mies taas harrastaa seksiä kaiken kanssa kanasta tikapuuhun, eikä välillä  edes pulssillakaan ole väliä.

Se on se teidän saatanan munanne ja testosteroninne, joka aiheuttaa kaiken kauheden maailmassa. Olisi vielä hienoa, kun te joskus tajuaisitte sen.

Vierailija
80/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillunreikä tai joku reikä kun on. 

Reikiä löytyy miehiltäkin, eli myös mies käy, kunhan pussit tyhjenee. Okei. Semmosia nämä vauvan miehet.