25000 jätti väliin Ruisrockin
Kommentit (57)
Suomalaisten ostovoima tuhottiin täysin kahden hallinnon voimin 2020-2025. Tämä näkyy kaikkialla.
Suurin osa suomalaisista jättää väliin Ruisrockin.
Minä olen aina jättänyt väliin kaikki festarit. Joskus voisin kyllä vielä mennä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ostovoima tuhottiin täysin kahden hallinnon voimin 2020-2025. Tämä näkyy kaikkialla.
Sannan aikaan tein osa-aika töitä ja ostovoimaa oli kunnes perskokkare hallitus romutti kaiken.
Ruisrockiin olisin voinut mennä, Ruispop ei kiinnosta.
Siis miten jätti väliin? Jäikö tuon verran lippuja myymättä, vai jättikö noin moni lipun ostanut menemättä?
Kävin siellä parikymppisenä kasarin ja ysärin vaihteessa. En ole enää innostunut, en ymmärrä miksi ikäiseni P. Orpo haluaa käydä siellä joka kesä. Tosin mä en käytä alkoholia, niin johtuisko siitä?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, vähemmän raiskauksia toivottavasti kuitenkin myös.
Ei tiedetä. Poliitikothan siellä huseerasivat ilmatteeks ihan pääministeriä myöten. Nehän ovat mielellään sitä ihmisryhmää, joka ottaa kiinni mistä saa.
Suuret kansainväliset nimet puuttuivat kokonaan, ja hinta oli silti sikamainen. Tyyliin Avenged Sevenfold (Provinssi), Roxette (Pori Jazz) tai Muse (Rockfest). Noista kaikista mainitsemistani festareista on tällä vuosikymmenellä saanut paljon enemmän arvoa rahalleen. Ruisrock on yksinkertaisesti pilalla, ratsastaa vuosikymmenten takaisella maineella.
Vierailija kirjoitti:
Kävin siellä parikymppisenä kasarin ja ysärin vaihteessa. En ole enää innostunut, en ymmärrä miksi ikäiseni P. Orpo haluaa käydä siellä joka kesä. Tosin mä en käytä alkoholia, niin johtuisko siitä?
Pee Orpo pääsee sinne ilmatteeks ja saa kaikkee kivaa siihen päälle. Vipit saa. Myös kuvan lehtiin ja muuhun mediaan ja sehän niille se tärkein juttu on: mä näyn vilmillä, kattokaa mua kun mä oon komee!
🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Sää nyt ei ehkä ole syy muuta kuin järjestäjien selityksissä kun ne liputkin hankitaan yleensä paljon ennen tapahtumaa.
No kyllä me ainakin seurattiin säätä ja jätettiin väliin juuri sen vuoksi. Toki jos joku ehdoton lempiartisti olisi ollut niin sitten sää ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vip-alueella on ruuat, juomat ja lauttakuljetus. Voihan siellä pyörähtää vaikka vaan tuttuja tapaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, vähemmän raiskauksia toivottavasti kuitenkin myös.
Ei siellä mitään raiskauksia ole, avointa rantaa pääosin. Mihin siellä menisi?
Ruissiin on niin hankala mennä, ja hankala päästä pois. JVG noista se, joka olisi kiinnostanut. Hinta tai sade ei ollut este.
Liian kallis. Ei kiinnostavia esiintyjiä. Ei ole enää rock.
Ruissalo soi, Ruispop tai Ruistanssit olisi sopivampi nimi.
m51
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista jättää väliin Ruisrockin.
0,00001% maapallon ihmisistä kävi tänä vuonna Ruisrockissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vip-alueella on ruuat, juomat ja lauttakuljetus. Voihan siellä pyörähtää vaikka vaan tuttuja tapaamassa.
No, varmaan on noi ilmaiset tarjoilut houkutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, varmaan on noi ilmaiset tarjoilut houkutin.
No eiköhän pääministeri saa ilmaisia tarjoiluita ihan joka päivä. Mutta eikö Orpo ole Turusta kotoisin, varmaan liittyy jotain nuoruudenmuistoja.
Voi hitsi, joko ne meni? No ehkä seuraavassa elämässä sitten.
Keskeisin syy liian kallis ja törkeästi ylihinnoiteltu. Toinen vähäisempi syy: nykymusiikin ja esiintyjien taso. Pelkkää kaupallista, liiketaloudellisin perustein teollisesti tuotettua tusinakamaa vailla sydäntä, viisautta tai ainutkertaisuutta.
Sää nyt ei ehkä ole syy muuta kuin järjestäjien selityksissä kun ne liputkin hankitaan yleensä paljon ennen tapahtumaa.