~ JOULUNTÄHTIEN loppuviikko (to-su) ~
Jos laittelen meille uutta pinoa kun vissiin on jo torstai =)
Kommentit (47)
mutta nostetaanpa pinoa samalla kun luin sen läpi:)
Ei oikein onnistunu meillä potun maistelu =)
4 lusikallista pistin suuhun ja 4 lusikallista tuli ulos =0
Lassi ei ilmeilly mitenkään erikoisemmin eikä puistatellu - tyynesti vaan pyrläs kaiken ulos ja vielä varmuuden vuoksi päätti puklata jos jotain sattui menemään vahingossa kurkkuun asti ;) No, pitää kokeilla uudestaan huomenna...
Miten muuten [b]rusina[/b] sä oot soseuttanu sen potun? Pelkällä haarukalla vai ootko käyttäny jotain tehosekoitinta tms? Mä pistin potun mössöksi tuommosella sauvasekottimella ja se tais olla vähän liian äkäinen kun muussista tuli ihan " ilmavaa" ja tuntui siltä että ei kait siihen ois tarvinnu laittaa ollenkaan maitoa. Laitoin kuitenkin vähän, mutta luulenpa että koitan huomenna mössätä vaikka pelkällä haarukalla ja laitan reilummin maitoa - jos maistuis vähän paremmin =)
Lassi koisaa edelleen parvekkeella ja päätin " repäistä" enkä siivonnu päikkäreiden aikaan vaan katsottiin jade-soturi =) Sen jälkeen vielä istahdin koneelle, mutta nyt alkaa jo kyllä tuntua siltä että vois tässä vähän puuhailla... Digi-boxilla kyllä odottais äsken tullut gilmoren tytöt ;)
Mutta mukavaa sunnuntai-iltaa ja [b]kirsikalla[/b] tais olla myöskin hääpäivä =)
Pimmi ja Lassi
Loma on loppu, yhyy. Onneksi Suomeen on sentään tullut kevät.
MrsCruiser kirjoitti et pitäis siivota ja miten joku päivä ei tee yhtään mieli. Mun on pakko pian siivota, ja tuntuu ettei mikään päivä tee mieli.. Matkapyykkiä on pesemistä vailla konekaupalla. Kaiken lisäksi vielä kuivuri rikki, yhyy.
Tuntuu etten vieläkään ole kotiutunut, vaikka uusi talo on ihana. Yhyy.
Laihdutus jon pakko aloittaa. Matkalla 2 ventovierasta onnitteli raskaudesta, vaikken tosiaan ole raskaana. Karkki- ja herkkulakko edessä, hyvästi kokonaiset suklaalevyt, yhyy.
Olen ihan saamaton, väsyttää vaan. Yhyy.
Onneksi on hieno pino, jota voi lukea ja tsempata itseään. Nyt tartun kuitenkin siihen imuriin ja pistän koneen päälle, muuten valitus jatkuu. Tosin itkemisen sanotaan laihduttavan, joten kiitos kun sain valittaa ja yhyy.
t. Heini :,-( ja nukkuva Vauve
Olipas iso pino!
Meille ei kuulu sen kummempia, poika voi hyvin ja kasvaa:). Ollaan nyt viikko annettu hänelle maissivelliä, en oo edes paljon lantrannut sitä maidolla, se tulee ihan hyvin ulos kuitenkin maitotutistakin eikä poju vaikuta saaneen siitä masuvaivojakaan, yes! (nyt tietty ens yö menee persiilleen kun kirjoitan näin:)).
Mun piti vaan Pimmille (?) kirjoittaa siitä perunan maistelusta, että laita vaan runsaasti maitoa joukkoon, on vauvalle " tutumpaa" silleen. Mä annoin esikoiselle aikoinaan ihan sellaista " perunavelliä" ne ekat kerrat. Ei se siltikään mitenkään huippuhyvin uponnut, mutta paremmin kuitenkin. Meidän pojalle meinaan kanssa aloittaa perunan maistatuksen, jätkä syö aika paljon ja on selkeesti sen oloinen että haluis tuhdimpaa ruokaa. Ja enää ois siis 4 päivää siihen 4kk rajaan aikaa, jos nyt haluaa silleen aatella.
Illan jatkoja kaikille!
Driver ja jätkänpätkä pian 4kk
Mä livahdin koneelle,kun kerrankin mies ollu kotona koko päivä ja vielä illankin..saa vähän sylitellä Johannan kanssa. Kohta kuitenkin lähden laittamaan iltapalaa pöytää,että saa lapset nukkumaan.. Laitettiin boxille Tanssii tähtien kanssa niin voidaan kattoa se sitten yhdeksän jälkeen rauhassa kunhan Johannakin menee nukkumaan:)
Johanna on syöny muutaman viikon soseita. Aloteltiin ihan omatekosella perunalla + maidolla,mutta se ei ottanut onkeen.. kun jäi niitä sattumia tämä meinas sitten kaiken muunkin mahansisällön puklata. Niinpä täällä syödään ihan kaupan valmissosetta,peruna-porkkanaa aina n.klo15 aikaan. Sitä menee sellainen puolipurkillista. Sitten aamulla annan klo8 hedelmäsosetta. sitä myös puolipurkillista kerralla. Ei oo tullu masuvaivoja. tyttö nukkuu sitten aamusta klo9 alkaen pitemmät,jopa 4tunnin päikkärit.. yöllä meillä kuitenkin herätään edelleen pari kertaa syömään..Öihin tuo soseiden syönti on kuitenkin sen verran vaikuttanut,ettei enää parin tunnin välein olla tissillä niin kuin ennen soseita. Äiti oli silloin aina aamuisin väsyneempi kuin illalla nukkumaanmennessä...:(
Onkos millasia suunnitelmia pääsiäiseksi muilla joulutähtösten äideillä?
Meillä menee pääsiäinen ihan kotona.toki käydään anoppilassa, ja ehkä miehen isovanhemmilla ja 2.pääsiäispäivänä on tyttöjen serkkupojan 2v. synttärit Oulussa...
tintti ja Johanna 3kk
Terveisiä vaan sängynpohjalta. Yöllä vatsatauti iski minuun, nyt uskalsin tulla käymään alhaalla, lähinnä etsimään jotain " kivaa" syötävää. Lepäilen tässä koneella hetken... Onneksi tämä iski nyt viikonloppuna, ei olisi minusta ollut vauvanhoitajaksi tässä kunnossa, miehen olisi pitänyt jäädä töistä pois. Mutta enköhän minä jo huomenna ole ihan kuosissa. Hääpäivä meni vähän lyttyyn, ehtiihän nuo pihvit syömään ensi viikollakin. Toisaalta... " Kannatti" sairastaa, mies myönsi risaisen yön ja kiireisen päivän jälkeen, että vauvan- ja kodinhoito on TOTISTA ja RASKASTA työtä, mutta antoisaa! Jess!
Kirsikka ja äidin tuskainen Akseli, joka makasi illalla äidin vieressä ja piti kädestä kiinni eikä suostunut irroittamaan. Ihana pieni mies! Huomenna 3kk!!!!
Joko teitä on yritetty hiujata? Minua ei ainakaan vielä ole huijattu, kai sitä ehtii vielä mennä vipuun. =)
Tytteli nukkuu ulkona runsaan pottuannoksen (6 lusikallista) jälkeen. =) Varovasti siis edetään täällä tuon uuden ruoan kanssa, ettei tulis masuvaivoja. Tiistaina tulee viikko täyteen kun ollaan maisteltu pottua joten sitten saadaan lisätä porkkanaa. =)
Raupotar; siskoni sanoi juuri saamaa siitä huutamisesta, kuuluu asiaan tietyssä iässä. Odotamme siis että menee ohi! =)
Manzana; tsemppiä hampaiden tuloon, meillä ne tuli onneksi kivutta.
Pimmi; minä teen pottua myös äidinmaitoon, hyvin tuntuu maistuvan. =) Toivottavasti myös teillä, tuu kertoon miten menee.
Nyt kärryttelemään...