Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaahan kertoen rahaan liittyen yksi jutska...

Vierailija
08.07.2025 |

Olen saamassa rahaa. Aika isoja summia. Voinko saada rahan pankista käteisenä niin, ettei siitä jää jälkeä mihinkään? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun kysymys kuuluu: MITEN SEN RAHAN SAA SINNE PANKKIIN MINUN TILINI SIJASTA NOSTETTAVAKSI? EN HALUA SITÄ TILILLENI.

Jokin PayPal/MobilePay saattaisi käydä, ai niin ja maksuosoitus taitaa olla myös, googlaa sillä. 

Niin maksuosoitus, se se oli. Pitää ottaa selvää.

Vierailija
22/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuosoitus oli se mitä hain. Sitä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKSUOSOITUS ON SE MITÄ HAIN. ASIA KUNNOSSA. AP

Vierailija
24/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pankkiin jäävät jäljet. Haluan käteisenä nuo rahat ja nyt tiedän miten ne saan. Case closed.

Vierailija
25/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun kysymys kuuluu: MITEN SEN RAHAN SAA SINNE PANKKIIN MINUN TILINI SIJASTA NOSTETTAVAKSI? EN HALUA SITÄ TILILLENI.

https://www.westernunion.com/fi/fi/home.html?cust_src=organic_search

Vierailija
26/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on suljettu. 

Vierailija
27/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.westernunion.com/fi/fi/home.html?cust_src=organic_search

Ei käy, koska raha tulee sellaiselta taholta, joka ei voi käyttää WU:ta.

Vierailija
28/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forex

Vierailija
29/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene metsään, laske housut alas ja istu muurahaispesään

30/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pankkiin jäävät jäljet. Haluan käteisenä nuo rahat ja nyt tiedän miten ne saan. Case closed.

Maksuosoituksesta jää kyllä jäljet. Se ei näy tililläsi, vaan pankin omissa tiedoissa.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
31/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin PayPal/MobilePay saattaisi käydä, ai niin ja maksuosoitus taitaa olla myös, googlaa sillä. 

🤦

Vierailija
32/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksuosoituksesta jää kyllä jäljet. Se ei näy tililläsi, vaan pankin omissa tiedoissa.

MITÄ SITTEN?! SANOIN ETTÄ EI KIINNOSTA MITÄ PANKISSA (RAKENNUS) NÄKYY.

Vierailija
33/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka v:n monta kertaa minun pitää sanoa: EI KIINNOSTA MITÄ TIETOJA PANKIN JÄRJESTELMIIN JÄÄ.

Vierailija
34/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka v:n monta kertaa minun pitää sanoa: EI KIINNOSTA MITÄ TIETOJA PANKIN JÄRJESTELMIIN JÄÄ.

Vierailija
36/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä voi nostaa tietenkin ja jos meinaat että kela saisi tietää niin sinun pitää odottaa 3 kuukautta ennen kun haet kelatukia. Kela pyytää yleensä 1-2 kk tiliotteet. Itse voitin joskus  30000 euroa kenosta ja odotin 4 kk ennen kun hain toimeentulotukea. Nostin voiton käteisenä.

Vierailija
37/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa rahaa jos se ei ole tililläsi. Ei pankki muiden tililtä anna sinun nostaa rahaa. Pankista voi nostaa vaikka 100000 euroa jos se on tililläsi. Rahaa voi laittaa vaikka kaverin tilille jos se suostuu.

Vierailija
38/38 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on kallita Advisory -palveluja, mutta:

1. Pankki on kirjanpitovelvollinen, jonka täytyy kirjata kaikki liiketapahtumat sääntelyä noudattaen.

2. Väärällä henkilöllisyydellä esiintymällä vastuu jää tälle väärälle henkilölle. On kuitenkin videotallenteet tapahtumasta. kuinka kaun? mitä niistä näkyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan