Laittakaahan kertoen rahaan liittyen yksi jutska...
Olen saamassa rahaa. Aika isoja summia. Voinko saada rahan pankista käteisenä niin, ettei siitä jää jälkeä mihinkään?
Kommentit (38)
Maksuosoitus oli se mitä hain. Sitä käytän.
MAKSUOSOITUS ON SE MITÄ HAIN. ASIA KUNNOSSA. AP
Ei kiinnosta pankkiin jäävät jäljet. Haluan käteisenä nuo rahat ja nyt tiedän miten ne saan. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun kysymys kuuluu: MITEN SEN RAHAN SAA SINNE PANKKIIN MINUN TILINI SIJASTA NOSTETTAVAKSI? EN HALUA SITÄ TILILLENI.
https://www.westernunion.com/fi/fi/home.html?cust_src=organic_search
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun kysymys kuuluu: MITEN SEN RAHAN SAA SINNE PANKKIIN MINUN TILINI SIJASTA NOSTETTAVAKSI? EN HALUA SITÄ TILILLENI.
https://www.westernunion.com/fi/fi/home.html?cust_src=organic_search
Ei käy, koska raha tulee sellaiselta taholta, joka ei voi käyttää WU:ta.
Vierailija kirjoitti:
Mene metsään, laske housut alas ja istu muurahaispesään
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pankkiin jäävät jäljet. Haluan käteisenä nuo rahat ja nyt tiedän miten ne saan. Case closed.
Maksuosoituksesta jää kyllä jäljet. Se ei näy tililläsi, vaan pankin omissa tiedoissa.
Kiusa se on pienikin kiusa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin PayPal/MobilePay saattaisi käydä, ai niin ja maksuosoitus taitaa olla myös, googlaa sillä.
🤦
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksuosoituksesta jää kyllä jäljet. Se ei näy tililläsi, vaan pankin omissa tiedoissa.
MITÄ SITTEN?! SANOIN ETTÄ EI KIINNOSTA MITÄ PANKISSA (RAKENNUS) NÄKYY.
En tajua kuinka v:n monta kertaa minun pitää sanoa: EI KIINNOSTA MITÄ TIETOJA PANKIN JÄRJESTELMIIN JÄÄ.
En tajua kuinka v:n monta kertaa minun pitää sanoa: EI KIINNOSTA MITÄ TIETOJA PANKIN JÄRJESTELMIIN JÄÄ.
Käteistä voi nostaa tietenkin ja jos meinaat että kela saisi tietää niin sinun pitää odottaa 3 kuukautta ennen kun haet kelatukia. Kela pyytää yleensä 1-2 kk tiliotteet. Itse voitin joskus 30000 euroa kenosta ja odotin 4 kk ennen kun hain toimeentulotukea. Nostin voiton käteisenä.
Et saa rahaa jos se ei ole tililläsi. Ei pankki muiden tililtä anna sinun nostaa rahaa. Pankista voi nostaa vaikka 100000 euroa jos se on tililläsi. Rahaa voi laittaa vaikka kaverin tilille jos se suostuu.
Nämä nyt on kallita Advisory -palveluja, mutta:
1. Pankki on kirjanpitovelvollinen, jonka täytyy kirjata kaikki liiketapahtumat sääntelyä noudattaen.
2. Väärällä henkilöllisyydellä esiintymällä vastuu jää tälle väärälle henkilölle. On kuitenkin videotallenteet tapahtumasta. kuinka kaun? mitä niistä näkyy?
Niin maksuosoitus, se se oli. Pitää ottaa selvää.