Hei, voitaisiinko
yrittää olla ystävällisempiä muita kohtaan.Kaikilla meillä on ongelmia ja elämä tökkii välillä mutta ei se oikeuta huonoon käytökseen.Jokainen haluaa tulla rakastetuksi.Joskus riittää se ystävällinen hymy tai käden ojennus pelastamaan toisen päivän ja se on jo paljon joskus.
Kaiken pahan ja kaaoksen keskelläkin pidetään toisistamme huolta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin nähdä ihmisillä enemmän sitkeyttä ja rohkeutta sanoa asioita vaikka ne ei kuulijasta tuntuisi aina kivoilta. Aikuisia pitäisi kohdella aikuisina, ei aikuisvauvoina.
Se on eri asia kuin tahallinen väkivalta,haukkuminen ,tallaaminen,arvostelu,kiusaaminen jne
Näilläkin sivuilla haukutaan ja alapeukutetaan kaikkea positiivista ja vastaavasti tuodaan sitä negatiivista väkisin esille.
Tunteet eivät ole yhteismitallisia. Se mikä on sinusta positiivista saattaa jonkun mielestä olla negatiivista, esim huonosti piilotettu itsekorostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin nähdä ihmisillä enemmän sitkeyttä ja rohkeutta sanoa asioita vaikka ne ei kuulijasta tuntuisi aina kivoilta. Aikuisia pitäisi kohdella aikuisina, ei aikuisvauvoina.
Se on eri asia kuin tahallinen väkivalta,haukkuminen ,tallaaminen,arvostelu,kiusaaminen jne
Näilläkin sivuilla haukutaan ja alapeukutetaan kaikkea positiivista ja vastaavasti tuodaan sitä negatiivista väkisin esille.
Seuraako oikeasti joku noita ns peukutuksia?
Ei ainakaan pitäisi,koska yksi henkilö voi peukuttaa loputtomasti vpn:n avulla.Kuka tahansa voi poistaa kauniin viestisi jne.
Mulle sopii ystävällisyys. Tuntemattomien kanssa ei ole mitään syytä lähteä huutokilpailuun. Vaikeistakin asioista voi puhua rakentavasti.
Jos haluaa roastia, senkin voi hoitaa tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet eivät ole yhteismitallisia. Se mikä on sinusta positiivista saattaa jonkun mielestä olla negatiivista, esim huonosti piilotettu itsekorostus.
Niin, sinäkin väkisin etsit viesteistä negatiivista ja varmasti löydät, en epäile sitä.
Emme osaa enää keskustella missään. Ikään kuin jokainen keskustelu olisi sota, josta selviää vain yksi voittaja. Alottaja yrittää voittaa tämän keskustelu ajamalla väärät mielipiteet pois HÄNEN positiivisesta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinäkin väkisin etsit viesteistä negatiivista ja varmasti löydät, en epäile sitä.
Se ikään kuin on keskustelun tarkoitus haastaa aiemmin sanottu ja tuoda jotain uutta keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Emme osaa enää keskustella missään. Ikään kuin jokainen keskustelu olisi sota, josta selviää vain yksi voittaja. Alottaja yrittää voittaa tämän keskustelu ajamalla väärät mielipiteet pois HÄNEN positiivisesta ketjusta.
Jos mielipiteeni ärsyttää niin miksi ihmeessä on pakko tulla tähän ketjuun kertomaan miten olet kaikessa eri mieltä.En vaan jaksa ymmärtää.
Seuraako oikeasti joku noita ns peukutuksia?