Vaimo saanut vierasta,kysy mitä vaan aiheesta
Vaimoni on saanut kokea vieraan kalun sekä yhdessä minun kanssa että myös ilman minua. Jos aihe kiinnostaa kysy mitä vaan, jos aihe tuttu kerro omia kokemuksiasi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut jotain ongelmia, tai jotain mihin ette olleet osanneet varautua etukäteen? Onko teillä vakituisia kolmansia osapuolia, vai vaihteleeko paljon? Mistä kumppanit löytyvät?
T: nainen 44v., jonka mies on pyytänyt samaa.
Eräs rouvahan tällä palstalla kertoi, että ukkonsa oli jauhanut hommaavansa isomunaisen miehen heidän sänkyynsä.
Näin oli tehty ja äijä oli sängyn vieressä istunut muna velttona ja katsellut, kun tämä jättiaisainen oli pannut hänen muijaansa muutamaan otteeseen. Vaimo oli ottanut asiasta kaiken irti, kun hommaan ruvettiin.
Mies oli ollut nyreissään ja tapahtuman jälkeen marina oli jatkunut -eikä oikein pikkuveitikkakaan ottanut toimiakseen.
Miten rouva? Hän sai ekaa kertaa kunnon aisaa ja pääsi niin makuun, että lisää oli saatava. Suhde oli päätynyt eroon.
Kannattaa ukot miettiä ensin, mitä menee tekemään.
Tietääkö kukaan miehen,vaimon kaveri tästä harrastuksestanne?
Tämäkin ketju sisältä peniksen kokokeskustelua; mutta asiaan: mistä löydätte apumiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju sisältä peniksen kokokeskustelua; mutta asiaan: mistä löydätte apumiehiä?
Jos ette itse keksi ratkaisua tähän ongelmaan, niin unohtakaa koko ajatus.
Ei ole tullut mitään ongelmia.
On kaksikin ns vakkari miestä. Aika vähän vaihtelee, joskus vaimolla omilla retkillään joku ns yhdenyön juttu,tosi harvoin. Nuo kaksi vakkari kolmatta ovat tuttavia. Muita löytynyt matkoilta,töistä ja harrastuksista.