Mistähän kiikastaa.
Olen noin 41 mies ja huomannut pitkään etten oikein kiinnosta naisia. Vakityö on ja kaikki kunnos. Harrastan liikuntaa myös. Lapsia ei ole. Enkä halua lapsia. Hengailen kavereittenkaa paljon ja käyn töissä. Minä kyllä itse kiinnostun naisista, mutta ei ne minusta. On kai minussa vikaa. Siis en tykkää mistään nuorista hoikista pimuista. Naisessa saa olla muotoja.
Kommentit (83)
Eiköhän tämä sivusto ollu tässä. Helpompi se ikisinkkuna oleminen on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Menepä välillä ulisemaan samaa sontaasi sinne Suomi24:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Menepä välillä ulisemaan samaa sontaasi sinne Suomi24:lle.
Aika monet ihmiset valittavat samasta asiasta. Sinä voit vaikka syödä lääkkeesi.
No ihmisiä ei ylipäätänsä kiinnosta. Ihmiset ovat ilkeitä. Ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Täälä kaikki vain hiljenee kuin seinään.
No mitä veetusta sinunkin kanssasi voisi keskustella, kun et kerran mitään YMMÄRRÄ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä kaikki vain hiljenee kuin seinään.
No mitä veetusta sinunkin kanssasi voisi keskustella, kun et kerran mitään YMMÄRRÄ???
Ymmärrän aika paljonkin.
Jos sä vaan olet tylsä? Ja siis tämä EI ole (kuvitteellisen) jännämiehen vastakohta.
Mä olen vilpittömästi onnellinen, että naiset pysyy erossa susta, onnellinen siis naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vilpittömästi onnellinen, että naiset pysyy erossa susta, onnellinen siis naisten puolesta.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä vaan olet tylsä? Ja siis tämä EI ole (kuvitteellisen) jännämiehen vastakohta.
Nuoren sain kyllä naisia.
No, minä olen nainen. Hieman pullukka, hymyilevä, vihreäsilmäisen 35v. Täynnä elämän onnea ja energiaa.
Kerron nyt sinulle Allu, mikset kelpaa.
Olet hidas, jankuttava, rasittava mieslapsi. Olet kertonut myös täällä, että sinulla ei ole paljon kokemusta, joten olet huono seksissä. Olet kertonut että haiset. Äitisi pesee pyykkisi, ja olet velkaa hänelle, kun auttoi sinua. Sinulla on myös yli 40K lainaa, peliongelman takia. Olet myös kertonut ettet osaa laittaa ruokaa, ja sen sijaan että opettelisit, syöt valmisruokia ja karkkia, kuin pikkulapsi. Olet uhannut mennä puristelemaan naisten persettä ja ottamaan naisen väkisin. Et osaa jutella naisille, ja syytät meitä siitä. Odotat, että joku tulisi sinut hakemaan.
Sinulla on kaljuuntuva pää, kaljamaha ja erittäin huono hygienia, sekä päälle alkoholiongelma.
NE EMME HALUA SINUA.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen nainen. Hieman pullukka, hymyilevä, vihreäsilmäisen 35v. Täynnä elämän onnea ja energiaa.
Kerron nyt sinulle Allu, mikset kelpaa.Olet hidas, jankuttava, rasittava mieslapsi. Olet kertonut myös täällä, että sinulla ei ole paljon kokemusta, joten olet huono seksissä. Olet kertonut että haiset. Äitisi pesee pyykkisi, ja olet velkaa hänelle, kun auttoi sinua. Sinulla on myös yli 40K lainaa, peliongelman takia. Olet myös kertonut ettet osaa laittaa ruokaa, ja sen sijaan että opettelisit, syöt valmisruokia ja karkkia, kuin pikkulapsi. Olet uhannut mennä puristelemaan naisten persettä ja ottamaan naisen väkisin. Et osaa jutella naisille, ja syytät meitä siitä. Odotat, että joku tulisi sinut hakemaan.
Sinulla on kaljuuntuva pää, kaljamaha ja erittäin huono hygienia, sekä päälle alkoholiongelma.
NE EMME HALUA SINUA.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen pitää olla seksikäs ja osata pukeutua.
naisen pitää olla tyylikäs
Varmaan siitä sun psykoosinestolääkityksestä ja harhoista, selittelet jotain työjuttujas munasilleen talvella pitkin kylää.
Vierailija kirjoitti:
Olet nahjus,mikä huokuu ja paistaa läpi
Eiköhän aloittaja jo kertonut ettei ole mikään "nahjus" vaan normaali suomalainen mies. eri mutta samat fiilikset kyllä.
Ihmisillä voi olla vaikka mitä diagnooseja. Niillä koulutetuilla prinsessoillakin.