Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yksin elävä mies vai nainen parempi naapuri?

Vierailija
07.07.2025 |

Mietin kummalle pitäisin peukkuja naapuriasunnon suhteen? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta tekijästä. Meikäläinen esim. ei juurikaan ongelmia aiheuta vaikka yksin asun. Joku toinen ukko saattaa remuta ja ryypätä päivittäin, ehkä jopa haalia jonkun ryyppyremmin koolle. Sama toki pätee naiseenkin. Itse ehkä ottaisin sen yksinäisen naisen, tiedä vaikka lempi leiskahtaisi :D

Terveisin Naispelko33 

Vierailija
22/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset elävät keskimäärin siistimmin kuin sinkkumiehet. Neljää yksiötä vuokraavaana asuntosijoittajana olen lähes poikkeuksetta suosinut naispuolisia vuokralaisia. Lisäksi mitä vanhempi ja uskovaisempi, sen parempi.

Eikä sillä, etteikö naisetkin osaisi siivottomasti elää.

Ja samaan aikaan feministit vinkuvat, ettei naisilla ole mitään etuoikeuksia. Vähän kun pintaa raaputtaa, niin alta paljastuukin naisia suosiva ja miehet negatiivisesti leimaava yhteiskunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies tuo kavereita ja juhlii, kimittää. Nainen paukuttaa keittiön kaappeja ja joskus koira. Olen itsekin yksinelävä.

Vierailija
24/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinkkunainen arveluttaa. Miksi se on yksin? Onko jotain syvempiä ongelmia?

Mitä se haittaa, jos on? Yksinhän se siellä mököttää edelleen. Sama onko terve vai hullu.

Vierailija
25/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin elävä kolmevitonen nainen. En halua vakiseuraa, mutta naapurihuoneistossa asuvasta Eetusta on tullut korvaamaton apu kaikkeen korjaamiseen, tapetointiin jne jne. Ja kyllä hän näitä naisellisiakin kaipuun hetkiä pystyy lienyttämään. On lisäksi melkoisen sivistynyttä keskusteluseuraa, ei vilise puheessa vitut ja portot.

Eli ehdottomasti mies, jos on selväjärkinen, töissäkäyvä eikä tunge väkisin asuntooni jos mua ei huvita. Oikeastaan hän tulee vain kun pyydän. Vastaavasti olen käynyt hänen isoäitinsä luona viime syksynä, nostimme perunat maasta. Tyttöystävänä isoäiti minua pti, ihana mummeli. Emme raskineet kertoa totuutta. Eipä se haittaa. 

Meillä on vain yksi sääntö Eetun kanssa, kapakasta ei soiteta hakemaan eikä humalassa toisen luo tungeta. Molemmat asuvat omissa asunnoissaan. 

Vierailija
26/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naispuolisen naapurin kanssa on ollut, siis eri aikoina, muutamia vuosia kestävä "naapurit etujen kera" -suhde. Toisaalta taas hiljaisin seinänaapurini ikinä oli sellainen kolmikymppinen pilviveikko, koskaan ei melunnut tai luukuttanut musiikkia, kuunteli vain jotain trancea hiljaisella äänenvoimakkuudella. Rappukäytävässä tosin leijalli poltetun kasvin makea tuoksu, mutta vähemmän sekin häiritsi kuin parvekkeella röökaavat naapurit.

Vierailija
27/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin elävä kolmevitonen nainen. En halua vakiseuraa, mutta naapurihuoneistossa asuvasta Eetusta on tullut korvaamaton apu kaikkeen korjaamiseen, tapetointiin jne jne. Ja kyllä hän näitä naisellisiakin kaipuun hetkiä pystyy lienyttämään. On lisäksi melkoisen sivistynyttä keskusteluseuraa, ei vilise puheessa vitut ja portot.

Eli ehdottomasti mies, jos on selväjärkinen, töissäkäyvä eikä tunge väkisin asuntooni jos mua ei huvita. Oikeastaan hän tulee vain kun pyydän. Vastaavasti olen käynyt hänen isoäitinsä luona viime syksynä, nostimme perunat maasta. Tyttöystävänä isoäiti minua pti, ihana mummeli. Emme raskineet kertoa totuutta. Eipä se haittaa. 

Meillä on vain yksi sääntö Eetun kanssa, kapakasta ei soiteta hakemaan eikä humalassa toisen luo tungeta. Molemmat asuvat omissa asunnoissaan. 

Mä joka päivä naulaan ja naputan ja pyllyäsi taputaan.

Päivin öin mä kanssas teen miehen työn.

Ou jee ou jee.

T: Eetu

Vierailija
28/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorehko nainen, kohta siellä yöpyy poikaystäväkin. Eli saat molemmat. 

Toki yksinelävä mieskin voi tuoda kumppanin, mutta sanoisin, että nainen todennäköisemmin majoittaa poikkistaan.

Nainen voi myös ottaa lemmikin todennäköisemmin kuin mies.

Muuten on arpapeliä, kummasta isompi riesa.

Vierailija
29/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin elävän miehen tapauksessa on riski, että hän pelaa yöt jotain sotapelejä ja räjähdykset jytisee subbarista. Kokemusta on. 

Yksinelävän naisen tapauksessa on riski, että hänellä on useita seksikumppaneita ja panee yöt läpeensä. Vähemmän mua tympäsis räjähdyksiä kuunnella, kuin ulvontaa ja voihkimista.

Vierailija
30/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset elävät keskimäärin siistimmin kuin sinkkumiehet. Neljää yksiötä vuokraavaana asuntosijoittajana olen lähes poikkeuksetta suosinut naispuolisia vuokralaisia. Lisäksi mitä vanhempi ja uskovaisempi, sen parempi.

Ja samaan aikaan feministit vinkuvat, ettei naisilla ole mitään etuoikeuksia. Vähän kun pintaa raaputtaa, niin alta paljastuukin naisia suosiva ja miehet negatiivisesti leimaava yhteiskunta. 

Ei ole etuoikeuksista kyse, jos miehet kokemusperäisesti sikoja. Niin makaa kuin petaa.

Miehen kannattaa asunnno haussa korostaa siisteyttään ja kunnollisuuttaan. Vaikka suosituksin.

Vierailija
31/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa naisissa on yllättävän paljon perseileviä ja siivottomia, vaikka olisi yliopisto-opiskelija. Yöt ryypätäån ja kikatellaan, ei siivota ja astiat ja roskat kerääntyy. Vaatteet lattiolla roskien seassa. Nuoret pojat on jopa parempia vuokralaisia nykyään, jos ei ole tatuointeja, nenäkoruja ja kaljatupin kuvia lippalakeissa ja paidoissa.

Joo, käsitykset 50-luvun vanhoistapiioista tuntuu elävän edelleen. Todellisuudessa nykyajan vanhatpiiat ovat city-sinkkuja, jotka kännäävät kovaäänisesti tai vetävät muutakin, soittavat musaa ja öisin alkaa naiminen vaihtuvien mieskavereiden kanssa.

Vierailija
32/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole etuoikeuksista kyse, jos miehet kokemusperäisesti sikoja. Niin makaa kuin petaa.

Miehen kannattaa asunnno haussa korostaa siisteyttään ja kunnollisuuttaan. Vaikka suosituksin.

meeppä tekemään oma ihmisvihaketju feministeille, niin saatte turvallisen tilan

Vierailija
33/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies möyhöää 23 saakka pelatessa, on kaveria joskus. Illalla alkaa.

Vierailija
34/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin nainen huudattaa musiikkia aamukuuteen, miesnaapuri hiljaisempi. Mutta ihan sattumaahan tuo on.

Vierailija
35/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä riippuu sen elämän tavoista.Molemmat osaa meluta halutessaan.

Vierailija
36/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa on ihan ilmiselvä komeroitunut. 

Komeroitunut on paras mahdollinen naapuri ikinä. 

On tämä naapuri erittäin hiljainen ainakin. En tiennyt että minulla on edes naapuri yli vuoteen. Ulkona satuin samaan aikaan käymään hän kysyi pitääkö meteliä liikaa vaikka en edes tiennyt hänen olemassa olostaan. Kohteliaskin vaikutti olevan.

Vierailija
37/55 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Jos joku ei vuokraisi kämpää mustalle ihmiselle, koska mustat ihmiset ovat hänen mielestään (lue: kokemuksen mukaan)  jollain tavalla huonompia, olisiko kyse valkoisen etuoikeudesta?

Vierailija
38/55 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen parempi, jos se on siedettävän näköinen ja läheisyydenkaipuun kourissa.

Vierailija
39/55 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin elävän miehen tapauksessa on riski, että hän pelaa yöt jotain sotapelejä ja räjähdykset jytisee subbarista. Kokemusta on. 

Ja samalla kuuluu hirveä huuto ja älämölö. Mun naapurissa on tällainen helvetin pelaaja joka rääkyy vttua tuntikausia putkeen.

Vierailija
40/55 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi huutaa yksikseen yömyöhään kun pelaa Minecraftia pleikkaria.