Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meneekö tästä viisi vuosilomapäivää?

Vierailija
29.03.2007 |

olen lomalla ensi viikolla ke ja to. seuraavalla viikolla ti, ke ja to.

välissä pääsiäispyhät. mulla on säännökset vähän hukassa, joten kysyn:

meneekö tästä viisi vuosilomapäivää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta menee viikosta 5 päivää ja saan vuodessa 28 päivää lomaa. Saavatko nämä kuuden päivän viikkoa lomailevat enemmän lomapäiviä myös? Vai onko ne ihan oikeesti noin surkeilla ehdoilla töissä... :D

Vierailija
22/24 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kuuluu lauantait, ja talvilomaa viisi päivää, lauantaita ei lasketa. Kai tää on jokin jäänne tai muu typerismi, mutta vähän opettelemista se vaatii kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiäislauantaista menee lomapäivä!!! Työlaissa sanotaan asia aivan selkeästi. Kun haet hakusanalla pääsiäislauantai ja lomalaki löytyy työkkärin sivut ja siellä suoraan tekstiä. Vuosilomalakia sovellettaessa arkipäiviä eivät ole mm. pääsiäislauantai. Jätä muut kommentit huomioimatta! Ihmisiä jotka ihan tosi eivät tiedä mitään!!!

Vierailija
24/24 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pääsiäislauantaita ei lasketa eli tuossa menee 5 lomapäivää, MUTTA jos lauantait yleensäkin ap:n TES:ssä lasketaan lomapäiviksi, niin 30 päivän lomassa täytyy olla 5 lauantaita eli yksi lysti onko juuri pääsiäislauantai SE lomalauantai. Mutta taas esim. itselläni menisi ilman muuta vain 5 lomapäivää, koska meidän TES:n mukaan lauantaita ei lomiin lasketa, vaan lomapäiviä ovat vain arkipäivät.

Eli oma TES kouraan ja/tai soitto palkanlaskijalle.

Ja sille luottamusmiehelle, joka sanoi, että palkanlaskija vedättää työnantajalle, niin kuule ei se todellakaan palkanlaskija on joka vedättää. Työläinen se on niinkuin muutkin ja työnantaja vedättää omilla paikallisilla sopimuksillaan (nekään ei saa kuitenkaan huonontaa TES:iä). ja mitäs sanot minun " tittelistä" :

t. palkanlaskija JA nykyinen luottamusmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan