Oonko epänormaali nelikymppinen kun festarit ei kiinnosta?
Oon 39 ja mua ei festarit vois vähempää kiinnostaa. Omat ikätoverit ei muuta tunnu tekevän kuin käyvän festareilla. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa olla jossain teltassa yötä ja mennä jotain bändejä kuuntelemaan. Sanna Marinkin Ruisrockissa bilettämässä.
Kommentit (27)
Festarilla vierailuhan on hyvä asia. Siellä jalotellaan useita tunteja, ei juoda liikaa alkoholia, ja syödään vähän. Harmi kun liput ja kaikki ovat kallistuneet aivan liikaa.
En tiedä miksei siellä voisi käydä, itsellä on nyt lomat sellaiseen aikaan, etten oikein esim. Ruisrockiin ehtinyt. Kelit olisikin olleet huonot, ja varmaan bänditkin. Mutta se on kiva kaverin/kaverien kanssa laittautua, ottaa vähän viiniä ja katsella meininkiä. Käydä uimassa, tanssia ja laulaa, jutella ihmisten kanssa, syödä ja juoda. Ruisrockista on kaamea matka yöpymispaikkaan, joka on yleisimmin ollut kaverin vierashuone, joskus sen mies on autollaan meidät hakenut siitä sillan kupeesta.
N39
No kyllä sinne festareille löytyy aina ihmisiä katsomaan artisteja. Sinä et vain ole yksi heistä. En itsekään ole käynyt koskaan festareilla, mutta en tee siitä tällaista ensimmäisen maailman ongelmaa niinkuin sinä olet tehnyt itsellesi.
Nuorekas ihminen käy festareilla.
Et ole mitenkään epänormaali, pikemminkin fiksu ja normaali. Minulla on paljon ystäviä ja kavereita jotka eivät käy festareilla. Minullekin pitäisi maksaa aika paljon että menisin. Toki käyn yksittäisissä konserteissa silloin tällöin kun joku mieliartisti esiintyy ja yleensä sisällä konserttisaleissa. Silloin saa keskittyä eikä viereiset istuvat hillu ja huido. Katsos kun meitä on moneksi ja sekin hyvä juttu.
No tänä kesänä ei ainakaan missään ole sellaisia esiintyjiä, mitä huvittaisi mennä kuuntelemaan. Ei yhden yhtä bändiä tai artistia. Kuuntelen todella paljon musiikkia päivittäin ja keräilen levyjä, kuuntelen mielummin hyvää musiikkia niiltä kuin menen vesisateeseen kuuntelemaan jotain ei-kiinnostavaa.
Täh? Festareille mentiin siksi, että siellä on hyviä bändejä. Siinä vaiheessa, kun ei enää tunnista bändejä on yli-ikäinen. Osalle tämä yli-ikäisyys tulee vastaan jo nuorena.