Oudoin tuttavapiirisi lapselle annettu nimi?
Kommentit (239)
Kaikki ihan suomalaisten perheiden lapsia, ei mitään kytköksiä ulkomaille (esim. Barbin voisi EHKÄ ymmärtää, jos se on amerikkalaisen isotädin nimi... ).
Vierailija:
Mirumaru ja Miramari
nauraa siksi, että " fanny" tarkoittaa naisen alapäätä englannin puhekielessä. Ehkä hän ei vaan kehdannut sanoa sitä....
Vanhemmat nähtyäni en voinut olla ajattelematta että olisikohan yleissivistyksen ja kulttuurisen repertuaarin taso vaikuttanut nimen valintaan. Seuraava lapsi on varmaan Tom...
Vierailija:
Tytölle Kim
Ovat vietnamilaisia mutta koulussa muut ihmettelee..
Onhan Kim maailmalla ihan tytönkin nimi: Kim Basinger, Kim Wilde, Kim Hill, Kim Cattrall ja... Jackin tytär Kim Bauer 24:ssa;) jne.
Vierailija:
Vierailija:Tytölle Kim
Ovat vietnamilaisia mutta koulussa muut ihmettelee..Onhan Kim maailmalla ihan tytönkin nimi: Kim Basinger, Kim Wilde, Kim Hill, Kim Cattrall ja... Jackin tytär Kim Bauer 24:ssa;) jne.
ei kyllä mullakaan pokka pitäis, jos istuisin jossain englantilaisessa nimenantotilaisuudessa ja vauvan nimeksi julistettaisiin tyyliin " Pimppi McLaughlin" .
Vierailija:
vauvan nimeksi julistettaisiin tyyliin " Pimppi McLaughlin" .
On mielestäni tosi kaunis nimi, mutta aluksi kuulin Kaisla ja jouduin kysymään pari kertaa ennen kuin kuulin oikein.
Tunsin entuudestaan kaksi Robin nimistä henkilöä, molemmat poikia.
Vierailija:
Vierailija:Tytölle Kim
Ovat vietnamilaisia mutta koulussa muut ihmettelee..Onhan Kim maailmalla ihan tytönkin nimi: Kim Basinger, Kim Wilde, Kim Hill, Kim Cattrall ja... Jackin tytär Kim Bauer 24:ssa;) jne.
ja seuraavalle mietitään nimeksi esim. Tarmoa! Myös Aatos on listoilla, jos vaikka tulisi vähän rauhallisempi kakkonen.
Itse olen ihmetellyt supisuomalaista Theodoraa ja ihastellut Valtoa, Ukkoa ja Toukoa...
Vierailija:
Vanhemmat nähtyäni en voinut olla ajattelematta että olisikohan yleissivistyksen ja kulttuurisen repertuaarin taso vaikuttanut nimen valintaan. Seuraava lapsi on varmaan Tom...
Tökkiikö järjestelmä vai päättikö joku keksiä kivan uudisnimen?
ääntämys " funny" on pienempi paha....
fanny tarkoittaa vittua eli ei ole edes mikään pimpsa..
Ja supisuomalaiset vanhemmat. Ei ruma mutta outo nimi.
Mesi, nimenä ei oo oikein mun mieleen.