Pankkitilinne tilinhoitomaksun suuruus kuukaudessa?
Minulla se on 7.90 euroa. Pidän sitä melko suurena. Siksi kysyn, että onko niitä edullisempia vaihtoehtoja pitää käyttötiliä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
0 euroa/kk.
Miksi maksaisin moisesta? Kun kantaa pankkiin muutakin kuin hiekkaa niin nämä peruspalvelut ovat maksuttomia.
Mulla on 0 euroa ja en kanna edes sitä hiekkaa pankkisaliin vaan hoidan netissä asiani. Ei velkaa eikä säästöjä. Tosin olen omistaja-asiakas satasen elinikäisellä sijoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Oma sp hirveä ryöstäjä. 9,5/kk
Siksi häivyin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-Pankissa tili, kortti ja nettipankki on ilmaisia kaikille
Ei ole. Vaatii asiakasomistajuuden jonka hinta on nykyisin mitä, 150€?
Halvemmaksi se silti tulee "lainata" s-pankille se asiakasomistajuusmaksu jos sitä vastaan saa kaikki palvelut maksutta. Se asiakasomistajamaksun saa takaisin, kun irtisanot jäsenyyden. Hölmöt maksaa jotain 600-800 euroa kuukausimaksuja pelkästään 10:ssä vuodessa.
OP 0€, kun maksoin omistaja-asiakkuusmaksun, sama juttu S-pankissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma sp hirveä ryöstäjä. 9,5/kk
Siksi häivyin sieltä.
Taidan itsekin vaihtaa kohta puoliin.
Vierailija kirjoitti:
Pop pankki 11€
Huh huh, 132€ vuodessa...
Vierailija kirjoitti:
OP 0€, kun maksoin omistaja-asiakkuusmaksun, sama juttu S-pankissa
Mikä tämä omistaja-asiakkuusmaksu on? Huomasin tässä kerran, että mulla ei mene enää mitään kuukausimaksuja ja en omasta mielestä ole maksanut mitään omistaja-asiakkuutta.
0€ tietenkin. Ihan niin pöhkö en ole, että maksaisin pankille rahojeni säilyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla euroa minullakin. Nordeassa.
Hinnasto löytyy netistä ja kyllä siellä minimiveloitus/kk näytti olevan alle 5€.
Yhä edelleen, premium asiakkaille on ERI HINNAT.
"Arjen pankkipalvelut 0 €, kun käytössäsi on mobiilipankki, tili ja kortti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi se silti tulee "lainata" s-pankille se asiakasomistajuusmaksu jos sitä vastaan saa kaikki palvelut maksutta. Se asiakasomistajamaksun saa takaisin, kun irtisanot jäsenyyden. Hölmöt maksaa jotain 600-800 euroa kuukausimaksuja pelkästään 10:ssä vuodessa.
Lisäksi kun liittyy sopivassa kohtaa, S-ryhmää lahjoo sen satasen edestä lahjakorteilla eli jäsenyys ei käytännössä maksa mitään.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut S-ryhmän maksun moneen kertaan takaisin jo jäsenyyden aikana ylijäämäpalautusten muodossa. Tänä vuonna tuli taas päälle 50€ niin kuin useina aiempinakin vuosina on tullut.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Miten voi Nordeassa olla 0 euroa?
Ainakin alle 25 vuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi Nordeassa olla 0 euroa?
Jos on Premium-asiakas Nordeassa. Tämä vaatii joko tarpeeksi lainaa tai tarpeeksi sijoituksia.
Premium asiakkaaksi pääsemiseksi laina ei auta MIHINKÄÄN SUUNTAAN.
Premium asiakkuuteen vaikuttaa ainoastaan nordeassa olevat sijoitukset.
Kyllä auttaa.
"Maksuton Premium-asiakkuus on ulottuvillasi, kun sinulla on Nordeassa säästöjä tai sijoituksia vähintään 80 000 euroa tai lainaa vähintään 350 000 euroa. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää! "
Nordean sivuilta tuo.
Jos haluaa Nordean Private-puolen asiakkaaksi niin silloin laina ei riitä vaan pitää olla sijoituksia 500 000€ edestä.
Kaikki ihmiset ovat private asiakkaita, firmat eivät.
Ei. Pankeilla on Private Equity -osastot (kansankielellä privapankki), joihin pääsee yksilöitä ja yrityksiä asiakkaiksi jos näillä on riittävän suuri määrä rahaa sijoitettavaksi. Suurimmassa osassa Suomessa minimi tuntuu olevan puoli miljoonaa.
OP ja tilinhoitomaksu menee bonuksista eli käytännössä ei tarvi maksaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilinhoitomaksuun kuuluu myös pankki- ja luottokortti. Eikö muka Nordea tai Op veloita niistäkään?
Nordea ei ainakaan veloita, jos on Premium-asiakas. Minulla on Nordeassa 7 pankkitiliä, yhdistetty pankki- ja luottokortti, verkkopankkitunnukset ja mobiilipankki. Kuukausimaksu on 0 €. Luottokortista joutuu toki maksamaan korkoa, jos ei maksa luottoa kokonaan pois kuukausittain.
No ei kaikilla ole asuntovelkaa tai premium-tiliä. Et voi yleisesti sanoa etteikö Nordea veloita kuukausimaksuja, koska se velottaa.
Minä en maksa pankille mitään, mutta pankki maksaa minulle kerran vuodessa 40-60€. Lisäksi ostoksistani kertyvät bonukset kuukausittain. Ne ovat alle 10€/kk.
Op 8,50 euroa, olen köyhä 😂