Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on ruvennut haisemaan hieltä koko ajan ja valittaa kun ei saa seksiä

Vierailija
07.07.2025 |

Lakanatkin haisee kuvottavilta kun maannut niissä. 

Käy 3-4 viikossa suihkussa mutta usein haisee suihkun jälkeenkin,epäilen että käyttää samaa hikistä paitaa (useita samanvärisiä t-paitoja niin ei voi olla varma)  koska moittii minua liian tiuhasta pyykinpesusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kommunikaatio-ongelma, ja varmasti mies loukkaantuu jos sanot hänelle suoraan että hän haisee. Suihkussa käydään kuitenin joka päivä, kesähelteellä aamuin illoin, ja strategiset paikat pestään saippualla. Kylpypyyhe on pestävä viikoittain. Paksut froteepyyhkeet ovat tunkkaisia bakteeripesiä ja alkavat nekin haista, jos niitä ei ripusta kuivumaan heti pesun jälkeen. Vaihda hamamiin tai pellavaan. Vai että peset liian usein miehen vaatteita? Eikö hän itse pese T-paitojaan, kalsareitaan ja sukkiaan? Hyh hyh.

Vierailija
2/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen käy suihkussa viikon aikana 7-14 kertaa, joten ei ole mikään ihme, että hän haisee kammottavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se paljoo haluja nosta, jos toinen haisee hielle ja kakelle. 

Vierailija
4/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20000365

Päivittäinen suihku on monelle tarpeeton, sanoo asiantuntija

Miten ap peset ne T-paidat. Jossain 30 - 40 asteessa  ei lähde hienhaju.

Vierailija
5/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Vaihevuodet ne on miehelläkin, tuskanhikeä puskee. Mun miehellä alkoi 5kympin tienoilla. Kesti n.5 vuotta, nyt hellittää. Lakanoita vaihdettiin vähintään 2 kertaa viikossa, jouduttiin myös uusimaan ku tummu. Pyyhe auttaa lakanan alla, ettei sijauspatja mene pilalle. Myönnän, haju oli karsea. Ei kuitenkaan haissu saunan tai suihkun jälkeen, yöhiki, nukkui ilman paitaa. 

Vierailija
6/6 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. 19 vuotta yhdessä ja mies tuntuu luovuttaneen täysin hygienian suhteen: hampaat pesee joskus ja jouluna, hieltä haisevassa paidassa tulee halimaan ja kun valitan hajusta,laittaa deodorantti niihin  hikisiä  kainaloihin pesemättä kainaloita tai vaihtamatta paitaa! 

Ja sitten ihmettelee kun ei pussailla eikä panna.

Itse käyn joka päivä suihkussa ja harjaan hampaat  aamun illoin.